Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wellicht interessant voor de Limburgser (en Belgen) hier: The Haunted Youth doet 6 september een vrij exclusieve zaalshow in het Theater in Heerlen. Cool!
Jep, werd hier een paar weken terug al gedeeld . Laatste weekend van Cultura Nova. Dat weekend is wel bizar packed met Zero For Three, Bunkerpop en ook nog Misty Fields.
Jep, werd hier een paar weken terug al gedeeld . Laatste weekend van Cultura Nova. Dat weekend is wel bizar packed met Zero For Three, Bunkerpop en ook nog Misty Fields.
Blijft ergens wel een beetje hangen kwa status heb ik het idee. Had hem toch al een stuk verder verwacht, als je kijkt als een A$AP Rock bijvoorbeeld al headliner was. Dan vind ik hem niet veel minder naar mijn inziens.
Blijft ergens wel een beetje hangen kwa status heb ik het idee. Had hem toch al een stuk verder verwacht, als je kijkt als een A$AP Rock bijvoorbeeld al headliner was. Dan vind ik hem niet veel minder naar mijn inziens.
Zou misschien helpen als hij een keer een goed optreden geeft op een groot major festival in Nederland in plaats van continu afzeggen en dan wel op komen dagen op Jera.
gisteren niet helemaal aan toegekomen, wegens een kleine bbq in de zon. dus alsnog, ietwat later! meeste was al genoemd zag ik, goed weekend en tot maandag!