Concertaankondigingen

Wellicht interessant voor de Limburgser (en Belgen) hier: The Haunted Youth doet 6 september een vrij exclusieve zaalshow in het Theater in Heerlen. Cool!
Jep, werd hier een paar weken terug al gedeeld šŸ˜„. Laatste weekend van Cultura Nova. Dat weekend is wel bizar packed met Zero For Three, Bunkerpop en ook nog Misty Fields.

Jep, werd hier een paar weken terug al gedeeld šŸ˜„. Laatste weekend van Cultura Nova. Dat weekend is wel bizar packed met Zero For Three, Bunkerpop en ook nog Misty Fields.
Ah niet gezien. Zero For Three loop ik niet mega warm voor. Bunkerpop is op 'n minder gunstige locatie.

Bijzondere (en behoorlijke grote) support
Blijft ergens wel een beetje hangen kwa status heb ik het idee. Had hem toch al een stuk verder verwacht, als je kijkt als een A$AP Rock bijvoorbeeld al headliner was. Dan vind ik hem niet veel minder naar mijn inziens.

Deftones naar AFAS Live op 10 februari en 30 januari naar Vorst Nationaal
Support van Denzel Curry + Drug Church

Kaartjes kosten 86 euro voor AFAS
Hier wel blij mee, ik had er toch wat spijt van dat ik ze niet op BKS heb gezien. En dit wordt dan de 7e keer dat ik Denzel ga zien 🄳

Blijft ergens wel een beetje hangen kwa status heb ik het idee. Had hem toch al een stuk verder verwacht, als je kijkt als een A$AP Rock bijvoorbeeld al headliner was. Dan vind ik hem niet veel minder naar mijn inziens.
Zou misschien helpen als hij een keer een goed optreden geeft op een groot major festival in Nederland in plaats van continu afzeggen en dan wel op komen dagen op Jera.

86 is veel maar dat kostten zowel Korn, Limp Bizkit en Slipknot de laatste keer in Afas en Ziggo respectievelijk ook ongeveer

Aviana šŸ‡øšŸ‡Ŗ @ Dynamo, Eindhoven (€24,00) do 6 nov '25 [metalcore, djent, deathcore...]
Big Sleep šŸ‡©šŸ‡Ŗ @ 013, Tilburg (€18,30) zo 7 dec '25
Bob Dylan šŸ‡ŗšŸ‡ø @ AFAS, Amsterdam 2025-11-05 [folk rock, folk, singer-songwriter, root...]
Deftones šŸ‡ŗšŸ‡ø @ AFAS, Amsterdam 2026-02-10 [nu metal, alternative metal, rap metal, ...]
Girlschool šŸ‡¬šŸ‡§ @ Little Devil, Tilburg (€17,30) wo 26 nov '25 [heavy metal...]
Iron Jinn šŸ‡³šŸ‡± @ Little Devil, Tilburg (€12,50) vr 19 sep '25 [stoner metal, space rock...]
MICHA (nieuwe datum) @ Nieuwe Nor, Heerlen (€5,00) zo 12 okt '25
Maurice van Hoek & Bertolf šŸ‡³šŸ‡± @ De-Pul, Uden za 6 dec '25 [dutch americana...]
The Meltdown @ Mezz, Breda (€25,00) di 11 nov '25 [retro soul, soul blues...]
Ruth Royall @ Simplon, Groningen (€23,00) wo 3 dec '25 [liquid funk, drum and bass...]
Sterling Press šŸ‡¬šŸ‡§ @ De Kroepoekfabriek, Vlaardingen (€10,50) vr 28 nov '25
Valery Meladze @ AFAS, Amsterdam 2026-10-04
Wonho šŸ‡°šŸ‡· @ 013, Tilburg (€79,80) wo 17 sep '25 [k-pop...]

gisteren niet helemaal aan toegekomen, wegens een kleine bbq in de zon. dus alsnog, ietwat later! meeste was al genoemd zag ik, goed weekend en tot maandag!

Users who are viewing this thread