Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
We gaan weer op tour! Dit najaar komt mijn nieuwe album ‘The Way Home’ uit, en dit voorjaar sta ik in een stad bij jou in de buurt!
De kaartverkoop start a.s. vrijdag 11 juli om 10:00 uur.
Wil je zeker zijn van tickets? Schrijf je dan in voor mijn nieuwsbrief via dannyvera.com en krijg als eerste toegang tot de kaartverkoop!
Unwound brengt nu ook Chris Brokaw (van o.a. Codeine, Come en The New Year) mee als voorprogramma in de Vera in Groningen.
En... er zijn nog steeds tickets.
Bad Cop Bad Cop @ Melkweg, Amsterdam(€29,90)di 4 nov '25 [riot grrrl, punk, skate punk, queercore,...] Danny Vera @ Effenaar, Eindhovenvr 15 mei '26 [nederpop...]
Ezra Furman @ Paradiso, Amsterdam(€20,00)di 27 jan '26 [alternative rock, indie rock, singer-son...] Hanggai @ Paradiso, Amsterdam(€15,00)di 26 aug '25 [chinese rock, folk metal, chinese indie...] Jake Vaadeland & The Sturgeon River Boys @ Rotown, Rotterdam(€20,50)wo 11 feb '26
lijkt mij ook, ik heb de pagina nog open, maar hij is offline gehaald... ik neem aan dat ze wachten op de andere plekken en in een keer de hele europese tour bekend maken
Wellicht interessant voor de Limburgser (en Belgen) hier: The Haunted Youth doet 6 september een vrij exclusieve zaalshow in het Theater in Heerlen. Cool!