Ik denk dat ik - helaas - ook gepiekt heb die avond en niets dat ooit nog zal evenaren. Maar toch. Never enoughIk ga turnstile deze keer skippen denk ik. Te veel concerten waar ik nog tickets voor moet kopen + ik geloof niet dat het zo goed gaat worden als in de AB.
Tijdschema vandaag nog gewijzigd, alles een kwartier vervroegd:Concert van ome Neil zal naar verwachting duren tot 23:15: "Neil Young and Jean-Michel Jarre will both perform approximately 90 minutes each."
Geen idee hoe dit zich verhoudt tot de eerdere shows in deze tour.
Die show in Muziekodroom was al niet meer te toppenIk denk dat ik - helaas - ook gepiekt heb die avond en niets dat ooit nog zal evenaren. Maar toch. Never enough![]()
Wat dan van die op IeperfestDie show in Muziekodroom was al niet meer te toppen
14 oktober Paard Den HaagIst Ist krijgt er geen genoeg van
Friends of the Netherlands, get ready. We’re coming back for you sooner than you might think…
Hopelijk ook nog wat zuidelijker in t land.. maar vrees ervoor.
Concerto?Bekijk bijlage 14995
Royel Otis doet nog een kleine show in Amsterdam vrijdag. Locatie nog onbekend.
Super, dat is wel uniek. Enig idee of er VVK is voor Brussel?Dirty Three:
10/12: Tivoli/Vredenburg, Utrecht € 38,75
11/12: AB, Brussel € 37,00
Bekijk bijlage 15000
Beide vanaf vrijdag 04/07 om 10u00.Super, dat is wel uniek. Enig idee of er VVK is voor Brussel?
Jammer dat die shows in de bovenzaal van Paradiso altijd zo laat moeten zijn.. Had graag naar EsDeeKid gegaan, maar een starttijd van 10 uur op een donderdag in Amsterdam gaat hem niet worden. Wel een toffe boeking, ik zie dat Rico Ace ook nog meegaat.Babe Rainbow@ Paradiso, Amsterdam (€23,00) ma 15 sep '25 [neo-psychedelic, psychedelic rock, surf ...]
Black Bottle Riot@ Doornroosje, Nijmegen (€22,00) zo 28 dec '25 [dutch blues...]
Bubbel @ Ekko, Utrecht (€5,50) za 9 aug '25
Cian Ducrot @ Melkweg, Amsterdam (€46,00) ma 22 sep '25
EsDeeKid@ Paradiso, Amsterdam (€15,00) do 16 okt '25
Meetsysteem@ Burgerweeshuis, Deventer (€15,00) vr 14 nov '25 [nederpop...]
Modder@ Patronaat, Haarlem (€16,00) do 13 nov '25 [sludge metal, stoner metal, doom metal, ...]
Nusantara Beat @ Simplon, Groningen (€16,97) vr 28 nov '25 [keroncong, pop...]
Oi Va Voi@ Paard, Den Haag di 21 okt '25 [trip hop...]
Rootsriders@ De Helling, Utrecht vr 29 mei '26 [nederreggae...]
SALVATI @ Patronaat, Haarlem (€40,50) zo 28 dec '25
WINNE@ Hedon, Zwolle (€25,00) za 29 nov '25 [dutch hip hop...]
Wolfheart@ De Helling, Utrecht do 25 sep '25 [melodic death metal, melodic metal, deat...]
Xavier Omär & Band @ Melkweg, Amsterdam (€25,30) zo 9 nov '25
inmiddels flink uitgezweet... lijstje voor de woensdag! heel veel plezier ermee en tot morgen! ik ga een airco opzoeken