Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ga turnstile deze keer skippen denk ik. Te veel concerten waar ik nog tickets voor moet kopen + ik geloof niet dat het zo goed gaat worden als in de AB.
Ik ga turnstile deze keer skippen denk ik. Te veel concerten waar ik nog tickets voor moet kopen + ik geloof niet dat het zo goed gaat worden als in de AB.
zooo... weer maandag na een zwaar weekend... ben nog aan het bijkomen van NIN... maar lijstje van vandaag en de afgelopen 2 dagen. (er zit wel wat ruimte tussen, maar kan het niet makkelijk weer terughalen wat er ontbreekt... ) veel plezier ermee!
beetje vroeger dan normaal, want ik spring op de fiets naar Van en Niel. Het is gelukkig mooi weer en er mag een flesje water mee naar binnen, whoop whoop! tot morgen!
Jammer dat die shows in de bovenzaal van Paradiso altijd zo laat moeten zijn.. Had graag naar EsDeeKid gegaan, maar een starttijd van 10 uur op een donderdag in Amsterdam gaat hem niet worden. Wel een toffe boeking, ik zie dat Rico Ace ook nog meegaat.
tis alweer donderdag! de week vliegt voorbij en een nieuw lijstje is er al weer. na al het geweld van afgelopen weekend zie ik tot mijn grote schrik dat ik niets in mijn agenda heb staan voor de komende 3 maanden... dus als er nog aanbevelingen zijn, graag