Artiest gezocht

EdsjeFCB

Subheadliner
24 jan 2016
3.841
5.327
Voor de laatste schooldag maak ik een playlist met allerlei zomerse muziek en nu ben ik op zoek naar de naam van een artiest, maar ik kan er zelf niet op kan komen en google + spotify zoektocht is ook nog zonder resultaat.

Het is een donkere zanger, die als ik het me goed herinner, in de zeroes een aantal (zomer)hits had. Volgens mij is zijn artiestennaam ook echt een/zijn naam.

Hopelijk kunnen jullie me helpen!

In welke genre? Meer indie song writer kant, of gaan we echt de radio top 40 hitjes kant op? Ik had een Mario in gedachte, pf een Jason Derulo of Seal.

Usher, Akon, Ne-yo, Graig David, Chris Brown, Cee-Loo Green, John Legend, Pharell Williams

In welke genre? Meer indie song writer kant, of gaan we echt de radio top 40 hitjes kant op? Ik had een Mario in gedachte, pf een Jason Derulo of Seal.
Ja echt radio top 40 hitjes.

Ik zie hem zo voor me, een hele donkere zanger, maar ik krijg geen liedje of niks in mijn hoofd 😅

De naam staat er nog niet tussen.. volgens mij is het ook een korte naam, alleen een voornaam denk ik dan

Deze misschien?

Of Gnarls Barkley schiet me ook binnen? Timbaland had ook flink wat hits in die tijd maar ik denk dat je die ook al wel had gekend. B.O.B. had je ook nog. En binnen de pop had het meer R&B invloeden of meer hip hop, of gaan we toch andere kant op?

maar ik krijg geen liedje of niks in mijn hoofd 😅

Haha waarom is het dan zo belangrijk dat hij in die playlist komt? Als je je zelfs zijn nummer(s) niet kan herinneren. ☺️

En je hebt het echt over de zeroes, niet de nineties?

Haha waarom is het dan zo belangrijk dat hij in die playlist komt? Als je je zelfs zijn nummer(s) niet kan herinneren. ☺️

En je hebt het echt over de zeroes, niet de nineties?
Uiteindelijk is het helemaal niet belangrijk, maar dan wil je het toch heel graag weten!
Sowieso niet nineties, dan zou het nog eerder begin tens zijn.. ben zelf van 92.

Nog steeds niet de juiste naam er tussen 😅 ligt het toch niet alleen aan mij, lastige naam om te vinden

Deze misschien?

Of Gnarls Barkley schiet me ook binnen? Timbaland had ook flink wat hits in die tijd maar ik denk dat je die ook al wel had gekend. B.O.B. had je ook nog. En binnen de pop had het meer R&B invloeden of meer hip hop, of gaan we toch andere kant op?
Beetje in het straatje van Bob Sinclar vond ik het

Uiteindelijk is het helemaal niet belangrijk, maar dan wil je het toch heel graag weten!
Sowieso niet nineties, dan zou het nog eerder begin tens zijn.. ben zelf van 92.

Nog steeds niet de juiste naam er tussen 😅 ligt het toch niet alleen aan mij, lastige naam om te vinden
Moest ook direct aan Iyaz denken.

Users who are viewing this thread