Pinkpop 2026

Helaas geen see you next Year! Maar of de hype er nou af is en of ze relevant zijn of niet.. Linkin Park zou niet misstaan op Pinkpop volgend jaar!

Lewis Capaldi heeft een nieuwe single uitgebracht. Het is natuurlijk de vraag of hij direct weer volop gaat touren, maar misschien toch met potlood noteren?

• Leuk
Waarderingen: Vusjke88
Mijn eerste gok zou zijn: Linkin' Park - Benson Boone - Foo's
Mijn tweede gok zou zijn: Mumford & Sons - Sam Fender - Pearl Jam
Beide zou ik zeer content mee zijn.

En daarmee sluit ik Sabrina, Chappell en Dua uit, die er wellicht wel staan, maar dat is dan jammer haha.

Zou ik ook een gewaagde keuze vinden, zet hem dan voor een Chappel Roan of Sabrina Carpenter. Popdag daarvan maken zodat de andere 2 dagen uitgepakt kan worden met FF en LP
Is Benson minder bekend / populair dan Chappell? Als ik lees hoeveel mensen hier nog nooit van Chappell gehoord hebben... Waarschijnlijk kiest PP idd voor een vrouwelijke artiest, maar Benson is net zoveel 'pop' als Sabrina. Kijk ik toch liever naar Benson dan naar Sabrina!

Is Benson minder bekend / populair dan Chappell? Als ik lees hoeveel mensen hier nog nooit van Chappell gehoord hebben... Waarschijnlijk kiest PP idd voor een vrouwelijke artiest, maar Benson is net zoveel 'pop' als Sabrina. Kijk ik toch liever naar Benson dan naar Sabrina!
Vooral minder goed. Als Pinkpop dat soort artiesten al gaat boeken als headliner dan zet er maar wielen onder en rij het ergens heen waar we er geen last van hebben 😂

Voor mijn gevoel wel, beide zijn niets voor mij dus het zou mij ook niet veel uitmaken al denk ik dat Pinkpop sowieso een vrouwelijke headliner wil hebben, ook al heb je met Linkin Park al wel een vrouwelijke frontvrouw mochten ze komen. Qua popnamen hoop toch op de iets oudere garde zoals een Lady Gaga maar die kans acht ik vrij klein.

Linkin Park geloof ik niet meer in. Dan maar hoop zetten op BMTH, FiR of Sleep Token vanuit de zware hoek qua grote namen. SOAD zou echter ook zeker mogen! Is overigens mgk geen goede optie? In tegenstelling tot Rock Werchter wél een goede set neergezet op Pinkpop '24 en nieuw album komt begin augustus uit (y)

Ik wil niet "kwestie van smaak" politie op mijn dak krijgen, maar ik denk dat Chappell Roan toch meer mensen op de been krijgt dan Benson Boone. Zou wel prima kunnen Chappell afsluiter en Benson sub

Ik wil niet "kwestie van smaak" politie op mijn dak krijgen, maar ik denk dat Chappell Roan toch meer mensen op de been krijgt dan Benson Boone. Zou wel prima kunnen Chappell afsluiter en Benson sub
Dat zou ook prima kunnen idd.

• Leuk
Waarderingen: elo
Weer iemand die ik niet ken 🤣 Volgens mij word ik oud.

• Leuk
Waarderingen: gguuss
Linkin Park geloof ik niet meer in. Dan maar hoop zetten op BMTH, FiR of Sleep Token vanuit de zware hoek qua grote namen. SOAD zou echter ook zeker mogen! Is overigens mgk geen goede optie? In tegenstelling tot Rock Werchter wél een goede set neergezet op Pinkpop '24 en nieuw album komt begin augustus uit (y)
Alleen BMTH en SOAD zijn namen die eventueel op pinkpop passen, die andere 2 graag zo ver mogelijk van pinkpop vandaan houden.

Mijn eerste gok zou zijn: Linkin' Park - Benson Boone - Foo's
Mijn tweede gok zou zijn: Mumford & Sons - Sam Fender - Pearl Jam
Beide zou ik zeer content mee zijn.

En daarmee sluit ik Sabrina, Chappell en Dua uit, die er wellicht wel staan, maar dat is dan jammer haha.
Zou wel heel dom zijn om Sam Fender als headliner te zetten. Enige dag in Werchter die niet uitverkoopt. Zondag met Muse waren er naar schatting 50.000 bezoekers. Dit wordt nooit gehaald met Sam Fender.

Vooral minder goed. Als Pinkpop dat soort artiesten al gaat boeken als headliner dan zet er maar wielen onder en rij het ergens heen waar we er geen last van hebben 😂
Voor mij is Benson zeker niet slechter dan Sabrina of Chappel en hij verkoopt Ziggo en Sportpaleis uit. Maar om hem in 2026 headliner te maken... dat is toch een stap te ver.

Voor mij is Benson zeker niet slechter dan Sabrina of Chappel en hij verkoopt Ziggo en Sportpaleis uit. Maar om hem in 2026 headliner te maken... dat is toch een stap te ver.
Doe ze alle drie maar niet. Chappel zie ik zelf op LL dit jaar, maar is echt geen must see. die drie zijn echt geen match voor PP. Doe maar Fender met een goeie sub, FF en Mumford met een goeie sub

Users who are viewing this thread

• Joss
  • Royke