Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Net de eerste pagina achter de rug en al in een excel gegoten.
Aan iedereen die al een lijstje heeft ingestuurd: Proficiat!
Aan iedereen die nog geen lijstje heeft ingediend: ... je hebt nu wel genoeg bedenktijd gehad, dus rep u naar het andere topic een geef jouw top (10) van het weekend door. Anonimiteit? Niets van: ik noteer alle namen, dus achteraf niet komen zagen over de eindstand als je niet hebt gestemd .
Om het jullie nog makkelijker te maken nogmaals de link: https://forum.festileaks.com/threads/graspop-2025-de-beste-optredens-volgens-het-forum.2051/
Ben zelf al een weekje een klein beetje verkouden. De meeting niet bezocht, dus als ik jullie aangestoken heb zou het puur toeval zijn! Misschien tot volgend jaar op de meeting!
Qua zondag verslag:
Ugly Kid Joe, Beyond the Black, Nothing More en Krokus waren alle vier gewoon genieten. Viel wel op dat het geluid zondag op de mainstages een stuk harder stond.
Savatage was voor mij geweldig. Heb ook enorm gehuild tijdens Believe.
Judas Priest had een betere set dan vorig jaar, Painkiller is dan ook gewoon een geweldig album.
Till Lindemann was een verdiende afsluiter. Mensen die erover klagen hebben duidelijk nog nooit Rammstein gezien. Deze man is altijd apart en is simpelweg heel artistiek. De act is gemaakt om te shockeren. Is het echt raar dat hij vissen gooit tijdens 'Fish On' en taarten gooit tijdens 'Allesfresser'? De muziek staat als een blok, daarom had ik ook geen last van de CENSORED visuals (urinerende vrouwen had ik niet veel beter gevonden)
Net de eerste pagina achter de rug en al in een excel gegoten.
Aan iedereen die al een lijstje heeft ingestuurd: Proficiat!
Aan iedereen die nog geen lijstje heeft ingediend: ... je hebt nu wel genoeg bedenktijd gehad, dus rep u naar het andere topic een geef jouw top (10) van het weekend door. Anonimiteit? Niets van: ik noteer alle namen, dus achteraf niet komen zagen over de eindstand als je niet hebt gestemd .
Om het jullie nog makkelijker te maken nogmaals de link: https://forum.festileaks.com/threads/graspop-2025-de-beste-optredens-volgens-het-forum.2051/
Snap niet goed wat hij bedoelt met toeleveranciers. Want blijkbaar ligt het niet aan de organisatie, maar als je zelf een eetstand hebt, aan wie draag je dan af? Kan mij moeilijk voorstellen dat een leverancier plots 50% extra vraagt als ze weten dat ze op Graspop moet leveren.
Snap niet goed wat hij bedoelt met toeleveranciers. Want blijkbaar ligt het niet aan de organisatie, maar als je zelf een eetstand hebt, aan wie draag je dan af? Kan mij moeilijk voorstellen dat een leverancier plots 50% extra vraagt als ze weten dat ze op Graspop moet leveren.
Ik dacht al een beetje hetzelfde. Dit jaar paar keer broodje Sate bij de Broertjes Sate gehaald. Voor 4 Skullies een lekker broodje met echt goede sate. Kan me niet voorstellen dat ze per broodje dus 2 Skullies moeten afdragen en toch op hun socials zeggen: see you next year
primordial was qua genot de 11de plaats omdat ik me rustig kon zetten en het was een verrassing.
Blood incantation was op tijd doorgaan voor slipknot nadat ik nog eens spannend moest wachten door de technische problemen.
Crossfaith die eigenlijk de 10de plaats verdiende zit er net niet bij door een ouder schaafwondje die daar verder open is gegaan.
En waarom staat epica niet in de top 10? Dat half uurtje na yellowcard.
Of yellowcard in de top 10? Alien ant farm heeft het ook net niet gehaald.
Veel meer van de eerste dag dat ik hier vernoem omdat ik toen nog gezond was.
paleface swiss was ook wel verrassend goed.
Alcest vanop een afstandje steviger dan verwacht.
Zondag na crossfaith uren op de camping zitten chillen. zalig. En de echte verdiende nummer 1 was de regen op zondag.
Grootste flops: De stem van NIN en dream theaer. (muzikaal dik in orde)
Mass hysteria
Toch nog chapeau voor judas priest en iron maiden. Ook al is dat niet echt mijn ding. Painkiller was dik in orde hoorde ik van de verte. Maar living after midnight dan weer wat minder. Net als bv the trooper. Maar mss dat hij bewust de melodielijnen wat verandert op die leeftijd. Kwestie dat ze nog tot hun 85ste kunnen spelen.
edit: de temperatuurschommelingen.
Ik dacht al een beetje hetzelfde. Dit jaar paar keer broodje Sate bij de Broertjes Sate gehaald. Voor 4 Skullies een lekker broodje met echt goede sate. Kan me niet voorstellen dat ze per broodje dus 2 Skullies moeten afdragen en toch op hun socials zeggen: see you next year
Nou ja kan me wel iets bedenken. Veel stands zijn van 1 organisatie. (Denk aan friet, kebab en andere diverse stadjes die ze hebben zonder duidelijke merknaam). Als die van de organisatie zijn is het max profiteren van de andere of weg pesten.
Dan is het altijd win win
Nou ja kan me wel iets bedenken. Veel stands zijn van 1 organisatie. (Denk aan friet, kebab en andere diverse stadjes die ze hebben zonder duidelijke merknaam). Als die van de organisatie zijn is het max profiteren van de andere of weg pesten.
Dan is het altijd win win
Ik weet niet of ik je helemaal juist begrijp, maar die vele stands zijn niet van graspop zelf, dat is bevers & bevers, weliswaar de partner bij vele livenation evenementen (waar dus vermoedelijk wel interessante prijsovereenkomsten mee zijn gemaakt vanuit LN). Vroeger werkten ze trouwens altijd met hun buren van Melis events, maar dat is enkele jaren geleden plots gewijzigd.
Ik weet niet of ik je helemaal juist begrijp, maar die vele stands zijn niet van graspop zelf, dat is bevers & bevers, weliswaar de partner bij vele livenation evenementen (waar dus vermoedelijk wel interessante prijsovereenkomsten mee zijn gemaakt vanuit LN). Vroeger werkten ze trouwens altijd met hun buren van Melis events, maar dat is enkele jaren geleden plots gewijzigd.
Het jaar nadat Melis weg was kon je het ook merken aan de kwaliteit. Moet toch zeggen dat buiten de prijzen om de kwaliteit toch op veel plekken nu wel omhoog gaat