Pukkelpop 2025

t is maar een kleinigheidje:

op de site van PP staat op de za:
als laatste podium (zeer waarschijnlijk) de booth:
interplanitary criminal, Effy, Swim, en Bavr B2B DC Noises.
wat zou willen zeggen(zoals t ook in de clashfinder staat) dat interplanitary criminal gaat afsluiten.
op de insta van Bavr staat echter:

PUKKELPOP, BABYYYYY! We are closing down the ‘Booth’ at @pukkelpop this summer! 🥹💚🫂

This is by far the biggest gig of our lives, and we couldn’t be more proud to be doing this together. Closing down this insane stage at our favorite festival in the world is something we’ve dreamt of since we started deejaying. AND WE ARE SO READY FOR IT! 🫶🏻

dus dat wil zeggen dat de volgorde op de site niet alles wil zeggen.

t is maar een kleinigheidje:

op de site van PP staat op de za:
als laatste podium (zeer waarschijnlijk) de booth:
interplanitary criminal, Effy, Swim, en Bavr B2B DC Noises.
wat zou willen zeggen(zoals t ook in de clashfinder staat) dat interplanitary criminal gaat afsluiten.
op de insta van Bavr staat echter:

PUKKELPOP, BABYYYYY! We are closing down the ‘Booth’ at @pukkelpop this summer! 🥹💚🫂

This is by far the biggest gig of our lives, and we couldn’t be more proud to be doing this together. Closing down this insane stage at our favorite festival in the world is something we’ve dreamt of since we started deejaying. AND WE ARE SO READY FOR IT! 🫶🏻

dus dat wil zeggen dat de volgorde op de site niet alles wil zeggen.
Afsluiters van de booth en boiler zijn nooit de grootste namen, de grootste namen spelen op het slot dat start om 00:00 (het voorlaatste slot). Ik zou denken dat het in volgorde staat van hoe belangrijk de artiest is, wat meestal betekent later = belangrijker maar hierbij dus niet.

Interplanetary criminal is booth headliner die dag, bavr sluit de booth af tot 4u.

• Leuk
Waarderingen: Special Monkey
klinkt logisch.
blijf toch benieuwd naar de officiele indeling.
hopelijk komende week nieuws
Nee nee, ik hoop deze week op nieuws. Nu hebben ze ons meer dan lang genoeg laten wachten. Laat de donderdag namen en stage indeling nu maar eens komen. Ben het wachten helemaal zat maar dat weten jullie ondertussen wel 😂

Nee nee, ik hoop deze week op nieuws. Nu hebben ze ons meer dan lang genoeg laten wachten. Laat de donderdag namen en stage indeling nu maar eens komen. Ben het wachten helemaal zat maar dat weten jullie ondertussen wel 😂
Vorig jaar kwam stageindeling gelijk met de drop. Dat is dit jaar niet. Verwacht dat ze de daadwerkelijke stageindeling pas bekend maken met de hele timetable.
Vorig jaar kwam timetable op 29 juli pas, dus denk dat dat nog even afwachten is.

Vorig jaar kwam stageindeling gelijk met de drop. Dat is dit jaar niet. Verwacht dat ze de daadwerkelijke stageindeling pas bekend maken met de hele timetable.
Vorig jaar kwam timetable op 29 juli pas, dus denk dat dat nog even afwachten is.
als deze week geen stage indeling bekend wordt gemaakt dan gaan ze die dit jaar niet apart aankondigen maar zoals je zegt zal het wel samen met de timetable zijn. We zullen het wel zien of er deze week iets komt.

Bazart gaf in een interview aan dat ze nog 1 festivalshow gaan aankondigen. Inkoppertje?

• Leuk
Waarderingen: Chiel
Was inderdaad ook de naam die geleaked was voor de donderdag, openingsdag
Blijf dat zo een vreemde vinden, maar zou wel echt kunnen nu gezien dat interview. Ik kan niet geloven dat ze de main al open gooien op donderdag, anderzijds gaat de Marquee toch ook veel te klein zijn voor een band als Bazart? Wat denken jullie?

Morgen donderdagnamen - zie insta story Nicky Du Soleil
Nicky Du Soleil en Kaat van Stralen staan er dus 100% zeker. Bazart dus ook waarschijnlijk? Wie verwachten we nog allemaal?

Ik denk toch ook aan aantal Nederlandse artiesten uit het rijtje Bankzitters, Roxy Dekker, Russo, Turfy Gang,...

Dit dan nog aangevuld met enkele kleinere en middelgrote Belgische artiesten.

Nicky Du Soleil en Kaat van Stralen staan er dus 100% zeker. Bazart dus ook waarschijnlijk? Wie verwachten we nog allemaal?

Ik denk toch ook aan aantal Nederlandse artiesten uit het rijtje Bankzitters, Roxy Dekker, Russo, Turfy Gang,...

Dit dan nog aangevuld met enkele kleinere en middelgrote Belgische artiesten.
als ze met deze nederlandse shit aankomen, dan doe maar liever kwalitatief goede bands uit belgie

• Leuk
Waarderingen: davadude
Bazart, Roxy Dekker, Kaat Van Stralen, Nicky Du Soleil en ECHT!

Doe daar nog iets à la Warhaus/Sylvie Kreusch, Haunted Youth, Jean Valery, Kids With Buns, Bluai en Isaac roux bij en dat zal het dan wel zo wat zijn voor de niet-dj gerelateerde donderdagnamen.

Vooral benieuwd of er nu effectief iets klopt van dat mainstage-gerucht!

Was Nina Black nu al aangekondigd voor de donderdag? Ze staat wel op de site, maar kan me niet herinneren dat ze bekend was gemaakt.

Was Nina Black nu al aangekondigd voor de donderdag? Ze staat wel op de site, maar kan me niet herinneren dat ze bekend was gemaakt.
Was nog niet aangekondigd maar stond er vorig jaar ook wel op donderdag. Zo'n Omdat het Kan en Flo Windey zullen er ook wel weer staan.

Zal wel een foutje zijn dat dit nu al online staat.

Users who are viewing this thread