Pinkpop 2025

Das wel shit van Sigrid, dat was een van de must see’s van mijn vriendin!

Het is wel echt jaar van de gecancelde acts hoor.
Al spant zo’n halfbakken instelling van Faithless wel de kroon.

Een uitgebreide review komt later, maar ik heb ontzettend genoten van Cypress Hill. In 1994 "op de berg" liggen tijdens Pinkpop met een "boombox" waar Cypress Hill gedraaid werd.. nu 31 jaar later stond ik in het voorvak tijdens Cypress Hill en keek even naar de berg, naar het 14 jarige stonertje dat ik toen was..

Faithless, wat een drama. Het half uur dat ze gespeeld hebben, was slap, futloos, niks...

Olivia Rodrigo verraste zeer positief. Goede band, goede balans in de set, enthousiaste meid.

DeWolff inderdaad sterk, maar ook niet stiekem heel veel van hetzelfde? Thuis voor de buis verslapte wel mijn aandacht.

Gisteren een dagje geweest. Terrein is positief veranderd qua wat meer sfeer dingetjes om te doen vond ik (toch 2019 mijn laatste keer). Unlock je hokje van Denksport was heel leuk, en ook treffend. Hoeveel mensen nemen er wel niet een puzzelboekje mee het terrein op en als ze dan ook nog Pinkpop puzzelboekjes uitdelen aan iedereen, leuk. Drop de biet van Lidl wel geinig maar voegt minder toe. Stille Jan is ook wel voor ff geinig. Waar eerder in de schaduw zitten onmogelijk was, was het nu lastig. Dus dat is een verbetering, maar kan nog meer.

Nick Mulvey, Matt Hansen niet goed genoeg gezien en the last dinner party helaas niet goed kunnen meekrijgen uit het voorvak vanaf de andere kant (maar met vlagen klonk dat heel goed, net als de vorige 2x dat ik ze zag dus geen spijt).

Cypress Hill - Niet helemaal gezien en zeker niet mijn ding, al was het leuk om Insane in the Brain eens te horen.
Tom Odell - Dit was een leuke verrassing. Vooral Tiny Dancer met Abigail Morris. Maar de rest van de show ook, op dat irritante Another Love na dan.
Mark Ambor - Sympathieke jongen, doet zijn best, nummers zijn best aardig, iets teveel van hetzelfde maar hitjes waren leuk. Vermakelijk optreden.
Joost - Het wordt steeds erger hoe dit niks voor mij is.
Faithless - Ik baal gewoon dat ik ze nooit met Maxxi Jazz heb gezien.
Olivia Rodrigo - Mooie plek in het voorvak en daar hing echt een soort community gevoel. Hele fijne sfeer. Iedereen was om alles enthousiast. Er zat een hele fijne balans in deze "ouderwetse" pop/rock show die eigenlijk gewoon hier op Pinkpop hoort. Ze gaf alles qua energie, dat was heel fijn om te zien. En wat een anthems heeft ze al gemaakt zeg.

Users who are viewing this thread