Graspop Metal Meeting 2025

Het lijkt alsof er veel meer mensen zijn dat vorig jaar. Het loopt nu echt OVERAL vol met mensen

edit: misschien omdat Marquee leeg is. Ik lul ook maar wat hè
Vind dat op zaterdag standaard.. was 2 jaar geleden ook zo en nu weer (vorig jaar weer ik niet want vrijdagavond naar huis door ondergelopen tent).
Lijkt echt of ze die dag meer tickets verkopen.. wat ik mag hopen dat niet zo is.

Het lijkt alsof er veel meer mensen zijn dat vorig jaar. Het loopt nu echt OVERAL vol met mensen

edit: misschien omdat Marquee leeg is. Ik lul ook maar wat hè
Ja, gisteren vond ik het opvallend rustig, maar nu is het echt extreem druk overal

Dacht dat volle tenten bij Werchter hoorde en niet bij Graspop. Bij the Hu is het vol, daarom nu maar bij spiritbox . Wel rustig hier.

Weet iemand trouwens hoe het komt dat er op het marktje t-shirts verkocht worden van Gildan met een band print erop?

Dit lijkt mij toch uiterst illegaal vanwege copyrights (ik zit in de kleding design sector dus snap het niet helemaal).

Weet iemand trouwens hoe het komt dat er op het marktje t-shirts verkocht worden van Gildan met een band print erop?

Dit lijkt mij toch uiterst illegaal vanwege copyrights (ik zit in de kleding design sector dus snap het niet helemaal).
Bijna al m'n bandshirts zijn van 't textielmerk Gildan, dus dat is volkomen normaal. Net als Fruit of the Loom en B&C. Dat zijn de meest gebruikelijke textielmerken voor bandshirts.

• Leuk
Waarderingen: KristofF
Ook gwn onzin, van beide geen fan dus gooit ze maar op dezelfde stapel. Je kan beter de vergelijking maken met (een deel van) het publiek dat bij Pantera stond en dat zou ik geen jonge band noemen.
Eens. Twee compleet verschillende bands qua achtergrond, BMTH en FiR. De vergelijking met Pantera gaat beter op, allebei controversiële bandleden die er aparte ideeën en gedragingen op na houden. Sfeertje bij Pantera was ook heel opgefokt toen. Geen last van gehad bij FiR trouwens, niks gezien of gemerkt.

Dat kan je van BMTH niet zeggen toch? Er kleeft toch niet zoveel naars aan Oli Sykes? Zal vast ook wel iets gebeuren, maar dat gebeurt bij andere bands ook wel hoor. Helaas ontkom je daar niet aan met 55k publiek.

Ik hoop dat met de fantastische performance van Brutus, niet Belgen ook in bekoring gekomen zijn.
We were laying on the grass, taking a bit of a nap during parts of their set. I mean that in the most positive way, that was such a beautiful experience.

Catching a breath and listening to those hauntingly beautiful songs, I loved every second of it.

Vind dat op zaterdag standaard.. was 2 jaar geleden ook zo en nu weer (vorig jaar weer ik niet want vrijdagavond naar huis door ondergelopen tent).
Lijkt echt of ze die dag meer tickets verkopen.. wat ik mag hopen dat niet zo is.
Elk festival heeft gratis tickets aan sponsors en die mensen komen op zaterdag want dan moeten ze geen verlof inzetten. Op andere festivals is het ook altijd drukker op zaterdagen.

Ik weet bv dat er op PKP bovenop de capaciteit van 66k tot extra 10k sponsortickets kunnen komen op een dag, en die komen bijna allemaal op zaterdag.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Ik dacht nog even wat Apocalyptica mee te pakken in de Metal Dome vóór (of tijdens) Korn. Eraan voor de moeite, stond ook buiten al vol. Aan de bar was nog wat plaats 🤷‍♂️

Bij Brutus toch heel veel volk hoor.
Daarnaast is 50% aan de mainstage meer volk dan 80% aan de jupiler
Ik bedoelde het wel in verhouding. En bij Dragonforce stond het voor 80 percent gevuld volgens mij. Brutus teken ik enkel aan South stage zelf. Ook al stond ik zelf bij north stage

Nummer 1 van de avond is alvast 99% zeker binnen: Starset, heeerlijk losgaan en geweldige sound in een toch wat matig gevulde dome voor deze drukke zaterdag!

• Leuk
Waarderingen: Heyaneihad
Het wordt toch Airbourne. Ik kan Korn even helemaal niet aankijken. Mijn favoriet naar de encore verplaatsen, hoe durven ze💅💅💅

Users who are viewing this thread

• jbj