Graspop Metal Meeting 2025

Mijn top bands van de vrijdag:

Opeth
Username checks out. Opeth was echt gewoon fantastisch. Al hadden ze die mannen echt wel een langere timeslot moeten geven!

Dethklok
Wat een energie was me dat!

Falling in reverse
Op voorhand was ik niet helemaal overtuigd van hun headliner positie op andere festival maar na de show snap ik het helemaal!

Jinjer
Was exact wat ik verwacht had! Heel tof.

Behemoth
De ene helft was heel tof maar ook veel saaie momenten tussendoor naar mijn mening. Wel mooi hoe ze nu de pyro en lichten optimaal konden gebruiken ivm een show tijdens de dag. Alleen jammer om te zie voor hoe weinig volk ze uiteindelijk aan het spelen waren

Idea - could the cage from the Behemoth show be repurposed for NIN‘s B-Stage performance?

I’m wondering how and if they will pull off something similar to their indoor production tonight.

Wel mooi dat jaar er geen rij staat voor de wc’s, maar wel voor het drinkwater.

* wel lekker met eisbrecher op de achtergrond

Idea - could the cage from the Behemoth show be repurposed for NIN‘s B-Stage performance?

I’m wondering how and if they will pull off something similar to their indoor production tonight.
Didn't think about this but might indeed be possible for the boys noize part of the set. Would be cool, really loved that part of the behemoth show yesterday. It will of course loses it's magic if all headliners start doing this :-D But would be great for NIN

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Je zal maar gitarist in bivakmuts & trainingsbroek zijn bij 31 graden. Ik leef mee met de band van Poppy

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Om het nou af te schuiven op publiek van Fir en Bmth vind ik wat makkelijk. Coke en harddrugs gebruik zie je "tegenwoordig " overal. Of het nou in een ziggo, 013 is of gewoon in de kroeg. Het is veel meer "genormaliseerd".

Het jatten en bendes die actief zijn gebeurd ook al jaren hier helaas. En gebeurd natuurlijk alleen maar meer hoe populairder een event wordt. Mijn telefoon is hier ook al eens gestolen, en van bekenden/vrienden van mij ook meermaals.

Mensen zijn wel echt veranderd. Of ik word een ouwe lul. Al moet ik zeggen dat de grootste "eikels" op het VIP deck lopen.

Zoals je zegt, context ontbreekt en dan is cocaïne gewoon verboden op het festival, terwijl zonder context dat andere bericht nog alle kanten op kan.
Ja, maar ho even, hè?
Ik ging wellicht direct van het slechtste scenario uit, wat ik daarna ook besefte, vandaar dat ik om context vroeg.
Maar jij ging blijkbaar van het minst slechte scenario uit, wat dus net zo onjuist is. Dan is jouw uitspraak ook gewoon veel te voorbarig en misplaatst.
En laten we eerlijk zijn, in hoeveel omstandigheden is het ok om queer mensen publiekelijk op hun blote kont te slaan, zelfs als het voor de 'lol' was?
Harddrugs zijn verboden, en met heel goed reden, maar dat staat nog in geen enkele verhouding met mensen moedwillig lastig te vallen, zeker niet om wie ze zijn.
Kwestie van prioriteiten op een rijtje hebben.

Laatst bewerkt:
  • Winning
Waarderingen: johanra en Mark's Kal
Je zal maar gitarist in bivakmuts & trainingsbroek zijn bij 31 graden. Ik leef mee met de band van Poppy
En nog meer met het publiek dat er stond. Geen dag, geen goodbye, gewoon alles aframmelen en een kwartier vroeger stoppen. Jammer.

Deze progsnob staat hier in de brandende Desselse zon spontaan fan te worden van Poppy. Had ik vooraf niet bepaald verwacht zeg maar.
Voelde voor mij als een guilty pleasure en heb een paar filmpjes op youtube gezien, die matig overtigtuigde. Maar vond haar op Graspop toch echt tof.

Jammer dat ze 10 minuutjes te vroeg stopt.
Had Fear of Dyng nog wel willen horen.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Jamel
Ja, maar ho even, hè?
Ik ging wellicht direct van het slechtste scenario uit, wat ik daarna ook besefte, vandaar dat ik om context vroeg.
Maar jij ging blijkbaar van het minst slechte scenario uit, wat dus net zo onjuist is. Dan is jouw uitspraak ook gewoon veel te voorbarig en misplaatst.
En laten we eerlijk zijn, in hoeveel omstandigheden is het ok om queer mensen publiekelijk op hun blote kont te slaan, zelfs als het voor de 'lol' was?
Harddrugs zijn verboden, en met heel goed reden, maar dat staat nog in geen enkele verhouding met mensen moedwillig lastig te vallen, zeker niet om wie ze zijn.
Kwestie van prioriteiten op een rijtje hebben.
Ken genoeg homo’s en een verslaafd familielid dat doorgaans de coke vele malen erger is.

• Thinking
Waarderingen: MetalLimbo

Users who are viewing this thread