Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Komt die 'transfer'-optie voor tickets in Ticketmaster nog beschikbaar? Indien niet: hoe word ik dan geacht alle tickets die ik staan heb aan mijn vrienden te bezorgen? Zelfde met TW Classic: heb 6 tickets staan voor oa. schoonouders die voor mij zullen toekomen op de weide, hoe bezorg ik hen hun ticket?
Aan allen: graag even 50 jaar rock Werchter in de ogen van artiesten even bekijken op Canvas. Zo weet je het waar het echte DNA vandaan komt van dit festival.
Toch echt de band waar het het festival voor mij mee begonnen is. Die magie daar tijdens hun '95 show.... Echt geweldig. PJ Harvey, Jeff Buckley, The Cure en R.E.M. eroverheen en ik was verkocht voor het leven
Hmmmm. Weezer op de livestream van Pinkpop. Jeugdsentiment, maar word er niet heel warm of koud van. Leuk, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Twijfelde nog tussen hen en Celeste, maar denk toch dat het Celeste gaat worden.
Hmmmm. Weezer op de livestream van Pinkpop. Jeugdsentiment, maar word er niet heel warm of koud van. Leuk, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Twijfelde nog tussen hen en Celeste, maar denk toch dat het Celeste gaat worden.
Net zoals op RAR. Blijft een constante precies.
Paar jaar geleden in de AB fantastisch optreden van gezien, maar daarna op RW en de Hella Mega enorm zoutloos. Exact de commentaren die er nu dus weer verschijnen.
Eerste half uur leek wat statisch waarna het na een half uurtje wel wat losse kwam in het publiek. Heeft voor mij de clash ook niet echt makkelijker gemaakt