Best Kept Secret 2026

Martha
Tocotronic
Leikeli47
EQ Why
The Toten Crackhuren im Kofferraum

Laatst bewerkt:
Ik heb dit jaar maar eens geen al te grote namen ingevuld, om teleurstelling te voorkomen 🙃
  • Wunderhorse
  • Cardinals
  • The orchestra (for now)
  • Junodream
  • Fazi

Modest Mouse zou volgend jaars TVOTR zijn en dat bedoel ik de beste zin.
Als ik aan de laatste passage van Modest Mouse in Paradiso denk dan begin ik altijd automatisch te glimlachen. Wat een ongelooflijk fijne show was dat, met het beste geluid dat ik misschien wel ooit bij een concert heb gehad. De geluidsman van die dag verdient een bosje bloemen.

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
Als ik aan de laatste passage van Modest Mouse in Paradiso denk dan begin ik altijd automatisch te glimlachen. Wat een ongelooflijk fijne show was dat, met het beste geluid dat ik misschien wel ooit bij een concert heb gehad. De geluidsman van die dag verdient een bosje bloemen.
Ik baal er nog steeds van dat ik die show heb moeten missen. In tegenstelling tot jouw ervaring zag ik ze datzelfde jaar op Rock Werchter, en daar ging het juist volledig mis met het geluid. Daarom hoop ik snel op een herkansing!

• Leuk
Waarderingen: Blommie en teunajax
In de BKS Survey vragen ze specifiek naar of je meer zou betalen als er daarmee grotere headliners zouden kunnen komen. Ben heel benieuwd naar de resultaten van die vraag.
Wat hebben jullie hier geantwoord?

Voor mij hoeft het in principe niet zo nodig. Zoals het nu is, met wat kleinere headliners die er alsnog een mooie show van maken, vind ik ook prima.

Voor mij hoeft het in principe niet zo nodig. Zoals het nu is, met wat kleinere headliners die er alsnog een mooie show van maken, vind ik ook prima.
Ik zou er wel wat meer voor over hebben. Maar je kan er over discussiëren tot je in de kist ligt. Voor een paar tientjes meer The Cure krijgen in plaats van Lost Frequences als headliner is een no-brainer natuurlijk. Maar als het Tool wordt in plaats van Phoenix / MGMT heb ik liever dat laatste. (En ik zie de levenslange verbanning op het forum wel verschijnen).

Buiten dat zou ik ook liever 50 euro meer neertellen voor een ticket als je weet dat de prijzen van eten en drinken daardoor wat lager worden, maar dat is een andere discussie

Ik heb ook geantwoord dat het afhankelijk is van de grote naam. Voor zowel The Cure als Tool zou ik het met liefde over hebben, maar bijvoorbeeld voor een Tame Impala al niet meer. Ik heb de volgende vijf namen doorgegeven in de wishlist: my bloody valentine, The Horrors, Deafheaven, caroline., en Little Simz.

• Leuk
Waarderingen: Martijn76 en Matthijs
Ik denk dat een 100 euro (het ging over significant meer) meer betalen voor grotere headliners op zich nice kan zijn als je die headliners dan ook echt heel leuk vindt. Als je het dan alsnog geen leuke band vindt is het gewoon extra betalen voor niks. Wat mij betreft niet doen. Als de formule met kleinere headliners goede ticketsales realiseert dan moeten ze dat gewoon lekker doorzetten. Een Radiohead hoeft dan van mij niet zozeer meer.

Ik heb de tweede optie gekozen. Ik weet niet meer exact wat die was, maar voor mij is het afhankelijk van de namen. Groot is niet per definitie nodig, want klein kan ook tof zijn. Tegelijkertijd wil ik ook wat 'waar voor mijn geld' met exclusieve namen en acts waarvoor ik losse kaartjes net te duur vind (looking at you David Byrne).

• Leuk
Waarderingen: holmes, Matthijs en Mimi
Ik heb de volgende 5 namen doorgegeven:
Godspeed You! Black Emperor (voor een late spot in de Two)
Heartworms (erg fan van haar, kan gemakkelijk een late plek in de Two aan)
The Cure (beetje dromen mag) en daar dan tegenover Wolf Alice en Fontaines DC als meer realistische (sub)headliners
Met twee van deze 5 al dik tevreden 😊

Users who are viewing this thread