Pinkpop 2025

ha... lekker... goede morgen

- fietsjes staan klaar
- oordopjes liggen klaar
- waterzakjes liggen klaar
- tubetje zonnebrand ligt klaar
- ponchos liggen klaar
- uitgeprint tijdschema
- telefoons straks nog even aan de lader

zo meteen horen we in de achtertuin de eerste soundcheck en dan gaan de Pinkpop-kriebels naar standje 💯!!!
Vergeet je zonnebril en natuurlijk je warme vest tegen de kou niet

ha... lekker... goede morgen

- fietsjes staan klaar
- oordopjes liggen klaar
- waterzakjes liggen klaar
- tubetje zonnebrand ligt klaar
- ponchos liggen klaar
- uitgeprint tijdschema
- telefoons straks nog even aan de lader

zo meteen horen we in de achtertuin de eerste soundcheck en dan gaan de Pinkpop-kriebels naar standje 💯!!!
Wat weet jij dat wij niet weten? Who do you work for?

Na een verwachte slapeloze nacht vanwege excitement zijn wij er ook klaar voor. SUPER veel zin in, meer dan de laatste twee jaar. Egoïstisch gezien zijn die lage bezoekersaantallen heerlijk voor ons als bezoeker. Dat wordt niet druk maken om goeie plekken tijdens de shows. Verwacht hiermee open voorvakken bij bijna alles. Op naar een relaxete, warme en gezellig editie. Als ik geen ruzie krijg met mijn vriendin bij Pommelien dan. Ben stiekem een beetje verliefd.

Mooi @DennisvdBr, de poncho's, heel belangrijk. Ik doe vandaag ook de snowboots aan, voelt een tikkeltje koud aan op dit moment.

Het traditionele Jägermeister-Sjpek-en-ei ontbijt wordt zometeen weer klaargemaakt, dan de spullen die mee moeten nog voor de 76363838373e keer checken (alsof we 3 weken op vakantie gaan) en dan gehts looooos!!

• Haha
Waarderingen: elo en DennisvdBr
Was verrassend rustig bij het openen van de poorten gisteren om camping B op te gaan, waren eigenlijk zo binnen, veld rechts van de ingang en het middenbos was twee uur na het openen van de poorten nog voor een groot deel leeg. Gelukkig vulde het langzaam gedurende de avond

Users who are viewing this thread