Pinkpop 2025

De jeugd van tegenwoordig. Huilen omdat het warm wordt, huilen omdat geen party tent mag, huilen omdat.... begrijp waarom PP zoveel moeite heeft. Willen alle luxe maar ervoor betalen...
de jeugd kan het ook niet meer betalen ....
met het weekendwerkje dat ze hebben.
en de losse shows doorheen het jaar dat ze graag nog bijnemen.

moeilijk precies
proberen inleven in andere mensen....

Naast een doek die je nat kunt maken om in je nek te leggen. Heb ik ook met de warmte een plantenspuit van de action en een klein water pistooltje bij me

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Sjeisse... Die zondag... 33 graden.
Terugdenkend aan 2022 ga ik een moeilijke dag tegemoet, toen was het veel water over me heen kiepen, de schaduw volgen en mocktails (suikers, fris, veel ijs) naar binnen werken.
Eens kijken of ik voor Biffy Clyro weer uit de "survival mode" kan.

Eerlijk: geef mij dan maar liever 15 graden en regen, daar overleef ik beter in 😉
In 2014 was het hele weekend echt fokkin warm. Toen goed zout gegeten. Veel water. Natte theedoek op mijn hoofd met een cap er over. Dat hele warme trek ik nu niet meer. Ik pak de livestream wel.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Weet iemand tot wanneer de officiële ticketverkoop en doorverkoop open blijven? De doorverkoop prijzen zakken maar niet, dus als de verkoop binnenkort sluit koop ik wel een normale

Weet iemand tot wanneer de officiële ticketverkoop en doorverkoop open blijven? De doorverkoop prijzen zakken maar niet, dus als de verkoop binnenkort sluit koop ik wel een normale
Officiële verkoop gewoon tot op de dag zelf, Ticketswap idem. Alleen de doorverkoop via Ticketmaster gaat een paar dagen eerder op slot.

Online staat 3 uur voor aanvang. Maar er staat ook bij dat de doorverkoop eerder kan stoppen. Daar heb je dus niet heel veel aan, maar volgens mij kun je er wel vanuit gaan dat je sowieso nog wel een kaart via de organisatie kunt kopen.

Je gaat er net even te makkelijk aan voorbij dat niet iedereen zo’n extreme hitte makkelijk draagt als je dan ook meteen in de ochtend in de zon zit.
Lichtelijk naïef.
Maar juist daarom zeg ik: het is een gegeven waar je momenteel niks aan verandert. Je er druk om maken is verspilde, negatieve energie. Schaduwdoek tussen twee tenten lost het al op.

Officiële verkoop gewoon tot op de dag zelf, Ticketswap idem. Alleen de doorverkoop via Ticketmaster gaat een paar dagen eerder op slot.
Thanks. Dan houd ik vandaag nog in de gaten en anders koop ik vanavond gewoon een normale. ☺️

Maar juist daarom zeg ik: het is een gegeven waar je momenteel niks aan verandert. Je er druk om maken is verspilde, negatieve energie. Schaduwdoek tussen twee tenten lost het al op.
Zeker is het verspilde energie als de organisatie er niets mee doet. Als zij meelezen en ook in social media dan heeft vriendelijk muiten misschien nog zin.

Maar goed je hebt gelijk dat we creatief zullen moeten zijn, ik vind het alleen jammer dat het zo moet.

• Leuk
Waarderingen: BvdS
Maar ze kunnen fatbikes wel betalen, plus al de laatste gadgets alsook designer kleding?
wie zegt dat?
ik stel voor eens in de whatsapp van rock werchter stubru te zitte
veel van de jeugd gaat werken op werchter/Pinkpop om het kunnen meemaken want anders kunnen ze het niet betalen en zijn ze er gewoon niet bij

het is niet om dat je jeugd ziet rondrijden met fatbikes dat dat representatief is voor de doorsnee jeugd

maar ja laten we maar in hokjes blijven denken
daar zijn we goed in

en duidelijk dat voeling hebben met wat er bij jongere speelt niet aanwezig is
dus laatste bericht hierover van mij
dit heeft toch geen zin

Users who are viewing this thread