Pinkpop 2025

Om vervolgens met de beveiliging problemen te krijgen en voor een hoop stress en verhitte ophef te zorgen op een plek die juist relaxed hoort te zijn... Puur omdat je vindt dat de regels niet voor jou gelden?
Dit is al jaren een regel, evenals de muziek!
Voorheen ging het er altijd om dat een partytent plek inneemt waar een tent kan staan...
Problemen stress en verhitte ophef doen wij niet aan, moet hij naar beneden gaat hij naar beneden!
Als je de juiste beveiliging treft is het enkel de vraag om hem bij afloop mee te nemen, bij storm opkomst afbreken en niet te veel plek mee innemen!

Het belachelijke is dat een groepsplek overigens wel een schaduwplek heeft!

De plek waar het juist relaxed hoort zijn, eens! al 16 jaar op rij.. maar dit komt van 2 kanten en dat gaat dusver goed!

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: BvdS en hersenscheetje
Wij hebben ieder jaar een schaduwdoek mee, dat werkt ook perfect en de beveiliging kan echt niet zien of dat tent stokken of stokken voor een schaduwdoek zijn. We hebben dat doek ook wel eens aan de tenten gemaakt.

De jeugd van tegenwoordig. Huilen omdat het warm wordt, huilen omdat geen party tent mag, huilen omdat.... begrijp waarom PP zoveel moeite heeft. Willen alle luxe maar ervoor betalen...

• Thinking
  • Leuk
Waarderingen: Gloaming en Loek123
De jeugd van tegenwoordig. Huilen omdat het warm wordt, huilen omdat geen party tent mag, huilen omdat.... begrijp waarom PP zoveel moeite heeft. Willen alle luxe maar ervoor betalen...
zo zou ik het niet zeggen, maar als ik een vergelijking mag maken, je ziet het ook aan de generaties die nog buiten met de handen werkte en welke generatie toch een heel stuk minder

Haha denk dat de gemiddelde leeftijd hier hoger ligt dan wat nog "jeugd" genoemd mag worden (miss ook een verkeerde aanname?).

Als iemand trouwens nog goede tips heeft voor het bestrijden van de hitte, schroom niet om het hier te delen. Ik hoorde vanochtend op KINK iets over een verkoelingsdoek welke ook gebruikt wordt voor honden.

Haha denk dat de gemiddelde leeftijd hier hoger ligt dan wat nog "jeugd" genoemd mag worden (miss ook een verkeerde aanname?).

Als iemand trouwens nog goede tips heeft voor het bestrijden van de hitte, schroom niet om het hier te delen. Ik hoorde vanochtend op KINK iets over een verkoelingsdoek welke ook gebruikt wordt voor honden.
Ik zag op Efest een hoed met ingebouwde koeling. Wel duur, 60 euro.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en Davidd
Sjeisse... Die zondag... 33 graden.
Terugdenkend aan 2022 ga ik een moeilijke dag tegemoet, toen was het veel water over me heen kiepen, de schaduw volgen en mocktails (suikers, fris, veel ijs) naar binnen werken.
Eens kijken of ik voor Biffy Clyro weer uit de "survival mode" kan.

Eerlijk: geef mij dan maar liever 15 graden en regen, daar overleef ik beter in 😉

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Je hoeft ook echt niet meteen te gaan smeren in het ochtend zonnetje. Desnoods even een shirt met lange mouwen en petje tot het douchen als je een heel gevoelig huidtype hebt. Het verbod op die partytent is nou eenmaal een gegeven waar we het mee moeten doen. Mijn levensmotto: het heeft geen zin om je druk te maken over dingen waar je zelf geen invloed op hebt. Scheelt enorm veel stress.
Wahahahaha 33 graden en dan een shirtje met lange mouwen aan, goeie🙏🏻😂

En we hebben er wel invloed op door ons te laten horen.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Om vervolgens met de beveiliging problemen te krijgen en voor een hoop stress en verhitte ophef te zorgen op een plek die juist relaxed hoort te zijn... Puur omdat je vindt dat de regels niet voor jou gelden?
Je gaat er net even te makkelijk aan voorbij dat niet iedereen zo’n extreme hitte makkelijk draagt als je dan ook meteen in de ochtend in de zon zit.
Lichtelijk naïef.

Users who are viewing this thread