Rock Werchter 2025

ik vermoed dat je dan mogelijks bij alle artiesten rechten moet vragen op het gebruik van hun naam. Zal dus dan ook royalties met zich meebrengen enal
Aha klinkt logisch, zijn bij pinkpop altijd vaste prik om er een mee te nemen vandaar. Dan maar bandshirtjes.

ik vermoed dat je dan mogelijks bij alle artiesten rechten moet vragen op het gebruik van hun naam. Zal dus dan ook royalties met zich meebrengen enal
Zou het echt? Bijna elk ander festival heeft het wel namelijk. Vooral metal festivals. Vindt het zelf niet echt slim eigenlijk, festivalshirts zijn gratis reclame voor je festivals. Jarenlang.

Heb ook nog wat oude festivalshirts. En dan staan er namen op die vlak voor het festival hebben afgezegd. Ze kunnen de shirts natuurlijk niet 1 week van tevorenlaten bedrukken. Maar shirts met een mooi groot logo van Werchter voor of achterop is toch niet teveel gevraagd? Maak er iets kunstigs van, net zoals die concertposters van Pearl Jam.

Iemand een idee waar ik die code vindt, ik vindt het niet op mn ticketmaster ticket

Bijlagen

• Screenshot_20250613_165901_Chrome.jpg
    Screenshot_20250613_165901_Chrome.jpg
    161,6 KB · Weergaven: 36
Slyke, jij en Piranha zaten hem te vergelijken met jullie stoelgang. Jij noemt dat humor, maar kan dan niet plaatsen dat ik het over 'nachtelijke kakkers' heb? 😁 Serieus? Ik wou niet persè op je teentjes trappen met die remark, maar als je rare dingen kaatst, moet je de bal ook terug verwachten.

Maar fair enough...waarom werkt Sam Fender? Ik heb dat vroeger btw al gezegd. Omdat hij zijn klassiekers kent. Fender heeft duidelijk goed geluisterd naar Springsteen, Sam's Town van The Killers en The War on Drugs. Dat resulteert in een sound die daar op lijkt, vermengd met elementen van Britpop. Koppel dat aan sterke optredens en je krijgt dus een artiest die staat waar hij staat.
Akkoord met de sfeer die hij live brengt. En meezingers zijn er ook.
Maar buiten dat hij inderdaad de ideale brave schoonzoon lijkt,…. Is het ook een echte band?
Ik ga naast mijn sloopwerk ( Fomo voor redelijk jonge/ onbekende groepen) kijken naar SF en objectief laten meeslepen.
Bij jullie generatie krijgen ze al op voorhand 5 sterren, en bij jou Rodrigo 6.

Iemand een idee waar ik die code vindt, ik vindt het niet op mn ticketmaster ticket
Als ik in mijn ticketmasteracount naar mijn tickets ga, krijg ik eerst alleen de QR code. Als ik dan op tickets downloaden ga staan, krijg ik de tickets gedownload. Daar staat dan weer ergens in de tekst dat je een code kan aanvragen.

Iemand enig idee of ze er een probleem van zouden maken om met krukken het voorvak te betreden?

In 1999 gaf Blur finaal geen clearance en kon Humo al hun line up shirts in de vuilbak gooien.
Dat vind ik dus echt aan de band zelf en daar zouden ze als organisatie schijt aan moeten hebben.

Lineup shirts en sweaters we will have!!

Begin al langzaam in de stemming te komen. Alvast wat powerbanks opladen, langzaam de eerste boodschappen halen. Kijken of het luchtbed nog goed is. Ik begin er zin in te krijgen. Daarnaast lijkt het mooie weer aan te houden.

• Leuk
Waarderingen: Piranha43 en musicislife

Users who are viewing this thread