Rock Werchter 2025

Zelden zo'n misplaatste interessant doenerij gezien als dit hele Tom Odell gezeik.
Ja ik vind het echt waanzin. De saaiste mainstage act van vorig jaar met 1 opgeblazen hit en dan nu deze dikdoenerij. Ik snap er echt niks van. Gelukkig staat die op Glasto gewoon normaal op de line-up zodat ik tevreden elders kan gaan staan.

Dat de opbouw vlot verloopt, mede door het mooie weer. En dat hij leuke contacten gehad heeft met Talking Heads en Bob Dylan.

En over de bewuste keuze om jong te programmeren op zondag omdat het festival forever young moet blijven en de oudere bezoekers wil blijven uitdagen om mee te zijn met de jeugd. 🥲
Ach had hij daar een "oudere" topband die tourde en Olivia niet dan had die er wrs gestaan. Maar klinkt wel goed achteraf natuurlijk

Speel 'm maar op RW, Raye. Winehouse vibes, en niet alleen door de Mark Ronson samenwerking.

Heerlijk ja.

Is in opdracht van/samenwerking met een horlogemerk dus zou kunnen dat het niet op haar setlist komt.

Ik verwacht het eerlijk gezegd ook niet op haar volgende album. Is typisch een tussendoortje (een heel fijn tussendoortje weliswaar) om in de spotlights te blijven terwijl er op de achtergrond aan een nieuw album wordt gewerkt. Net als een Bond song of iets voor een game. Of een kersthit. ☺️

• Leuk
Waarderingen: mattman

Users who are viewing this thread