Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja ik vind het echt waanzin. De saaiste mainstage act van vorig jaar met 1 opgeblazen hit en dan nu deze dikdoenerij. Ik snap er echt niks van. Gelukkig staat die op Glasto gewoon normaal op de line-up zodat ik tevreden elders kan gaan staan.
En over de bewuste keuze om jong te programmeren op zondag omdat het festival forever young moet blijven en de oudere bezoekers wil blijven uitdagen om mee te zijn met de jeugd.
En over de bewuste keuze om jong te programmeren op zondag omdat het festival forever young moet blijven en de oudere bezoekers wil blijven uitdagen om mee te zijn met de jeugd.
Trouwens oudere bezoekers uitdagen.. alsof die niet mee kunnen zijn met nieuwere muziek. Maar moet je daarom een kahan goed vinden als sub das nog iets anders
Is in opdracht van/samenwerking met een horlogemerk dus zou kunnen dat het niet op haar setlist komt.
Ik verwacht het eerlijk gezegd ook niet op haar volgende album. Is typisch een tussendoortje (een heel fijn tussendoortje weliswaar) om in de spotlights te blijven terwijl er op de achtergrond aan een nieuw album wordt gewerkt. Net als een Bond song of iets voor een game. Of een kersthit.