Rock Werchter 2025

Er staan zeker mooie namen op het programma maar met zoveel herhaling en die lamme zaterdag en zondag is een weekender natuurlijk veels te hoog geprijsd.

Er staan 0 echte rocknamen die twee dagen ...
Amenra? Sam Fender? Normaal gezien KOL? Foster The People? Yungblud? Wunderhorse? En hier ga ik haat op krijgen maar Pommelien rockt ook echt. Dat is ongeveer het meeste rock wat er op een mnm gespeeld word, zelfde bij Olivia met haar rock achtige nummers, of we het nu tof vinden of niet, we hebben een Pommelien nodig voor de jeugd warm te maken voor rock

Amenra? Sam Fender? Normaal gezien KOL? Foster The People? Yungblud? Wunderhorse? En hier ga ik haat op krijgen maar Pommelien rockt ook echt. Dat is ongeveer het meeste rock wat er op een mnm gespeeld word, zelfde bij Olivia met haar rock achtige nummers, of we het nu tof vinden of niet, we hebben een Pommelien nodig voor de jeugd warm te maken voor rock
Dus als een pop artiest live een verdwaalde gitaarsolo toevoegt, is het direct rockmuziek? Gaat wel snel dan

Ik ben nog op zoek naar een Hive-ticket. Als iemand mij hiermee kan helpen, zou ik dat erg waarderen!
stuur mij maar een bericht op het forum of op instagram :)

instagram: nicolas__hermans
er komen er best veel beschikbaar op ticketmaster als je af en toe eens kijkt.

• Leuk
Waarderingen: Nicolas
tja, mnm, daar zeg je het, als dat de norm is voor rock werchter...

• Leuk
Waarderingen: Piranha43
Ik ben juist heel tevreden met de zaterdagprogrammering. Alleen tussen Elbow en Sam Fender ben ik nog niet helemaal er over uit wat ik ga kijken. Cymande, maar Yungblud zou ook zo maar kunnen.

Liever dat bands dan wegblijven dan een heel weekend hetzelfde politiek gejank. Vraag me af hoeveel keer de woorden 'free palestine' of 'fuck trump' aan bod zal komen... waarschijnlijk teveel.

Speel gewoon jullie muziek waarvoor wij betalen, dank.

God verhoede dat er wat engagement van artiesten komt. Als je gewoon de muziek wil horen, zet dan thuis een oude cd op. Ik zou in elk geval niet in de buurt van de main gaan staan wanneer Fontaines en Green Day spelen als je je zo snel stoort.

O, en..

Fuck Trump
Free Palestine

Liever dat bands dan wegblijven dan een heel weekend hetzelfde politiek gejank. Vraag me af hoeveel keer de woorden 'free palestine' of 'fuck trump' aan bod zal komen... waarschijnlijk teveel.

Speel gewoon jullie muziek waarvoor wij betalen, dank.
Oeps, dan kun je zelfs niet meer naar Goldband kijken.

Users who are viewing this thread