Graspop Metal Meeting 2025

Je kunt de code vinden op het ticket in je ticketmaster account. Het is allemaal wel een beetje omslachtig, moet ik zeggen.
Dat weet ik, maar er is al een ticket gelinkt. Maar ik kan niet zien of dit het ticket is van vorig jaar of dit jaar. Als ik erop klik krijg ik een foutmelding.

Dat weet ik, maar er is al een ticket gelinkt. Maar ik kan niet zien of dit het ticket is van vorig jaar of dit jaar. Als ik erop klik krijg ik een foutmelding.
Als je inlogt krijg je onder elkaar:
Huidig saldo
Knop met top-up
Uw ticket: als je hier op duwt, opent uw barcode en kan je de code zien en dan vergelijken met uw ticket van dit jaar in ticketmaster

• Leuk
Waarderingen: Projunk
Dus Lorna Shore volgens u?
Ik heb nog geen uitgesproken voorkeur voor. Maar misschien wel carnation maar ken ze eigenlijk nog niet.
Maar ben wel voor deathmetal te porren normaal.

Aan de andere kant ben ik wel benieuwd naar lorna shore live. Bizarre vocals live vind ik in dit geval wel ook de moeite.

Dus het zal ook van de andere groepsleden afhangen dit geval.

• Leuk
Waarderingen: won666
Dit wordt het:

Donderdag:
Psychonaut
Warkings
Death Angel Soen
Paradise Lost
Orbit Culture
Iron Maiden
Powerwolf

Vrijdag
Spectral Wound
Villagers of Ioanina city
Windhand
Green Lung
Orange Goblin
Eagles of Death Metal
Blood Incantation
Opeth
Behemoth

Zaterdag
Dodsheimgard
Eisbrecher
Vandenberg
Primordial
Dead Daisies
The Hu
Apocalyptica
Airbourne
NIN

Zondag
Ugly Kid Joe
Hardy
Power Trip
Krokus
Beyond the black
Savatage
Triptykon
King Diamond
Lindemann

Dit wordt het:

Donderdag:
Psychonaut
Warkings
Death Angel Soen
Paradise Lost
Orbit Culture
Iron Maiden
Powerwolf

Vrijdag
Spectral Wound
Villagers of Ioanina city
Windhand
Green Lung
Orange Goblin
Eagles of Death Metal
Blood Incantation
Opeth
Behemoth

Zaterdag
Dodsheimgard
Eisbrecher
Vandenberg
Primordial
Dead Daisies
The Hu
Apocalyptica
Airbourne
NIN

Zondag
Ugly Kid Joe
Hardy
Power Trip
Krokus
Beyond the black
Savatage
Triptykon
King Diamond
Lindemann
Wij gaan elkaar niet veel tegenkomen 🤣

• Haha
Waarderingen: sven.cr en JusticeForAll
Voor de oplettende kijkers: meteo heeft afgekeken bij buienradar voor de maximumtemperaturen. Morgen volgt de bevestiging.

Rock am ring en Rock im park kondigen Linkin Park aan.

Jammer dat die geen 2 dagen achter elkaar spelen en dus geen Pinkpop en Graspop kunnen doen anders leek dit een nobrainer

Tenzij graspop naar een andere week gaat of naar woensdag-zaterdag om LP te kunnen boeken, anders zal het gewoon pinkpop worden ben ik bang

Rock am ring en Rock im park kondigen Linkin Park aan.

Jammer dat die geen 2 dagen achter elkaar spelen en dus geen Pinkpop en Graspop kunnen doen anders leek dit een nobrainer

Tenzij graspop naar een andere week gaat of naar woensdag-zaterdag om LP te kunnen boeken, anders zal het gewoon pinkpop worden ben ik bang
Met Lyon (16 juni) - Lissabon (21 juni) - Madrid (23 juni) denk ik dat zowel Pinkpop als Graspop ernaast grijpen.

Waarom dat dan? Tussen 16 en 21 juni toch meer dan genoeg tijd?
Maar eerlijk? Waarom LP op Graspop. Dan zijn er toch wel andere bands die te promoveren zijn tot headliner. Dan is LP toch gewoon een tekortkoming. Doe dan Green Day ook maar. Judas op herhaling is het ook niet, maar bovenstaande zijn op Graspop toch niet de publiekstrekkers

• Leuk
Waarderingen: saurus en Steph85
Maar eerlijk? Waarom LP op Graspop. Dan zijn er toch wel andere bands die te promoveren zijn tot headliner. Dan is LP toch gewoon een tekortkoming. Doe dan Green Day ook maar. Judas op herhaling is het ook niet, maar bovenstaande zijn op Graspop toch niet de publiekstrekkers
Linkin Park is de grootste metalband van het moment.
Green Day is de grootste punkband van het moment.
Laat dat nu net 2 van de prominentste genres op Graspop zijn seg.
Beiden grotere publiekstrekkers dan wat er dit jaar staat en vooral LP een tekortkoming noemen voor GMM is gewoon absurd.

Users who are viewing this thread