Graspop Metal Meeting 2025

Is het niet mogelijk een apart kanaal te gebruiken voor setlist spoilers? Ik hoef niet per se van te voren te weten welk nummer wel of niet in de setlist zit, dat ervaar ik liever in het moment.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Kan iemand die beter is in begrijpend lezen dan ik mij even helpen? Ik heb zojuist tickets voor camping The Crypt gekocht. Nu is daar dus een aparte parking voor, dat heb ik gezien. Nu wil ik een parking ticket erbij kopen, maar het is mij totaal niet duidelijk of er voor die Crypt parking een apart ticket is of dat ik gewoon een regulier parking ticket moet kopen en dat ik dan mijn camping ticket moet laten zien bij de ingang van de parking.

Iemand die dit wel snapt? 😟
Ik heb aparte parkeertickets moeten kopen voor de Crypt. Heb daar een mail van ontvangen. Kan deze niet meer vinden op de site van ticketmaster om te kopen…

[td]
[td]
Tickets
[/td]​
[/td]​
[td]
[td]
[td]
De gegevens van je bestelling
[/td]​
[/td]
[/td]​
[td]
[td]
[td width="0px"]
[/td]​
[td]
[td]
[td]
Parking The Crypt | Graspop Metal Meeting 2025 - Festivalpark Stenehei
[/td]​
[td]
[/td]​
[td]
Aantal: 1
[/td]​
[/td]
[/td]​
[/td]​
[/td]​
[td]
[td]
[td]
JE TICKETS ZITTEN IN BIJLAGE
[/td]​
[/td]
[/td]​

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Dag beste kijkers,
Er is een laatste nieuwe naam bevestigd voor graspop: azorenhoog. Zal wel hetzelfde betekenen als hogedruk in de azoren.
Vanaf woensdag 22, 22, 23 graden.
Minimum 13, weinig wind (Vanuit het noorden). En ik heb geen idee of er meer druppels bier of meer druppels regen gaan vallen. Ik zet mijn geld in op het eerste. Tot nu toe blijft het dus relatief haha droog.
Conclusie: maximum en minimum is een graad gezakt.
Omdat we niet konden kiezen tussen NO en NW wind is het noordenwind geworden.
(Buienradar geeft wel 25 graden en NO wind.) Afwachten waar de wijzer naartoe gaat.

Dag beste kijkers,
Er is een laatste nieuwe naam bevestigd voor graspop: azorenhoog. Zal wel hetzelfde betekenen als hogedruk in de azoren.
Minimum 13, weinig wind (Vanuit het noorden). En ik heb geen idee of er meer druppels bier of meer druppels regen gaan vallen. Ik zet mijn geld in op het eerste. Tot nu toe blijft het dus relatief haha droog.
(Buienradar geeft wel 25 graden en NO wind.) Afwachten waar de wijzer naartoe gaat.
Mooi zo, temperatuur vasthouden en regen achterwege. Perfect festivalweer!

• Winning
Waarderingen: Pauly Robin
Ik zit nu dus met een clash 😭
En ik weet het nog echt niet. Mijn hart zegt Carnation maar die teren al jaren op dezelfde setlist en Lorna Shore heeft nieuwe muziek. Maar beide bands zullen nog wel vaak in de buurt spelen. Ik weet het niet

Misschien dan toch lorna dan won666.
Nieuwe muziek en lorna komt van verder weg dus meer kans dat je ze een keer niet ziet.
Carnation zijn praktisch locals die spelen maar al te graag in de buurt

Soort van koekdoos methode

Misschien dan toch lorna dan won666.
Nieuwe muziek en lorna komt van verder weg dus meer kans dat je ze een keer niet ziet.
Carnation zijn praktisch locals die spelen maar al te graag in de buurt

Soort van koekdoos methode
Doordat het locals zijn, ken ik ze ook bijna persoonlijk. Vandaar dat mijn hart zegt Carnation. En ook vanuit support your locals

Doordat het locals zijn, ken ik ze ook bijna persoonlijk. Vandaar dat mijn hart zegt Carnation. En ook vanuit support your locals
Ik hoor hier de won666 methode en die is lastig. Niet meer rationeel maar emotioneel, dat is lastig.

En ik snap ook dat je ze niet in lege tent wilt laten spelen. Maar verwacht ook niet dat het geval gaat zijn.
Alle deathmetal mannen/dames zullen wel die kant op komen

Ik hoor hier de won666 methode en die is lastig. Niet meer rationeel maar emotioneel, dat is lastig.

En ik snap ook dat je ze niet in lege tent wilt laten spelen. Maar verwacht ook niet dat het geval gaat zijn.
Alle deathmetal mannen/dames zullen wel die kant op komen
Dus Lorna Shore volgens u?

Dag beste kijkers,
24 a 25 graden met voldoende zon. Ik ga mee met buienradar voorlopig.

• Leuk
Waarderingen: Imag
Is het ticket al automatisch gekoppeld aan je cashless account? Kan nergens een code ingeven, maar is al gekoppeld aan een ticket. Als ik er op klik krijg ik een foutmelding

Is het ticket al automatisch gekoppeld aan je cashless account? Kan nergens een code ingeven, maar is al gekoppeld aan een ticket. Als ik er op klik krijg ik een foutmelding
Je kunt de code vinden op het ticket in je ticketmaster account. Het is allemaal wel een beetje omslachtig, moet ik zeggen.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Paul!
Knocked loose bekeken op de rock am ring stream maar ik heb toch gevoel dat het niet werkt op mainstage.

• Leuk
Waarderingen: Steph85
kijk bij ticketdetails daar vind je een barcode die dan overeen moet komen

• Leuk
Waarderingen: Piebe71

Users who are viewing this thread