Rock Werchter 2025

Niemand die voor Finneas gaat?

Ik ga daar waarschijnlijk de voorkeur aan geven boven Pommelien Thijs. Een beetje met pijn in het hart maar gek genoeg krijg ik juist mijn puberdochter niet warm voor Pommelien.
Ik laat het na Wunderhorse aan mijn vriendin over om de rest van de dag te plannen tot Soulwax. Als het aan mij lag Finneas, maar zij luistert tegenwoordig veel Pommelien, dus ik vermoed dat het die tweede zal worden

I thought this and then was concerned whether it would be easy to get back in?
Bij Finneas bedoel je? Want zowel Wunderhorse als Foster The People hebben bijna geen overlap met Pommelien.

Ik denk dat Pommelien, los van de dagafsluiters, het meeste volk op de been zal brengen en dat de weide ramvol zal staan. Dus bij Finneas zal je, volgens mij althans, gemakkelijk binnen en buiten kunnen zolang Pommelien bezig is.

• Leuk
Waarderingen: JP5 en swissepfan
Een top 10 maken is toch niet simpel, dan maar zo, 5 artiesten die ik niet zal missen per dag:

Donderdag: Linkin Park, Fontaines DC, Iggy Pop, While She Sleeps en de combo Amyl & Lambrini.
Vrijdag: Simple Minds, Fat Dog, girl in red, Sylvie Kreusch, The Scratch
Zaterdag: Sam Fender, Wisp, Cymande, Raye/Elbow (keuze van de dag want beide zullen steengoed zijn), Gurriers
Zondag: Olivia, Wunderhorse, Goose, Bolis Pupul en alles waar de gebroeders Dewaele te vinden zijn.

Bij Finneas bedoel je? Want zowel Wunderhorse als Foster The People hebben bijna geen overlap met Pommelien.

Ik denk dat Pommelien, los van de dagafsluiters, het meeste volk op de been zal brengen en dat de weide ramvol zal staan. Dus bij Finneas zal je, volgens mij althans, gemakkelijk binnen en buiten kunnen zolang Pommelien bezig is.
Ik denk dat hij doelt op terug komen bij FTP. Kan niet echt inschatten hoe populair zij nog zijn tegenwoordig, maar er staat ook niet veel tegenover. Dus misschien verstandig om niet te laat terug te keren naar Klub C inderdaad.

Ik denk dat hij doelt op terug komen bij FTP. Kan niet echt inschatten hoe populair zij nog zijn tegenwoordig, maar er staat ook niet veel tegenover. Dus misschien verstandig om niet te laat terug te keren naar Klub C inderdaad.
Dat zal heus wel meevallen. Vorige keer in 2014 stonden ze nog in de originele Barn en die was toen vol maar ook niet ramvol. Ik plan om net voor het einde van Pommelien richting Klub te gaan. Zal zeker nog lukken om binnen te geraken dan.

Verrassende lijst in feite. Al ken ik je dochter en haar muzieksmaak niet natuurlijk.

All over the place, maar dat is iets dat je vaker ziet bij die leeftijd heb ik gemerkt. Die switchen met gemak tussen Chappel Roan, Warhaus, Parkway Drive, Talking Heads, Pommelien, Nick Cave, Nine Inch Nails, Lola Young en My Chemical Romance. Er valt nauwelijks een constante in die hun Spotify te leggen.

Eerste keer dat die met 'There's a light that never goes out' van The Smiths afkwam, of Down in Mexico van The Coasters, was ik mindblown...nu kijk ik er niet meer van op. We noemen die zondag nu wel de Gen Z dag, maar als we eerlijk zijn..dan is de Gen Z mss een stuk veelzijdiger op vlak van muzieksmaak dan de oude rotten die steeds om Metallica en Pearl Jam brullen op de socials. Er blijft naar mijn gevoel, zelfs met het verjongen van het festival, een plek voor bands als The Cure of Tool, omdat jongeren die blijven ontdekken.

All over the place, maar dat is iets dat je vaker ziet bij die leeftijd heb ik gemerkt. Die switchen met gemak tussen Chappel Roan, Warhaus, Parkway Drive, Talking Heads, Pommelien, Nick Cave, Nine Inch Nails, Lola Young en My Chemical Romance. Er valt nauwelijks een constante in die hun Spotify te leggen.

Eerste keer dat die met 'There's a light that never goes out' van The Smiths afkwam, of Down in Mexico van The Coasters, was ik mindblown...nu kijk ik er niet meer van op. We noemen die zondag nu wel de Gen Z dag, maar als we eerlijk zijn..dan is de Gen Z mss een stuk veelzijdiger op vlak van muzieksmaak dan de oude rotten die steeds om Metallica en Pearl Jam brullen op de socials. Er blijft naar mijn gevoel, zelfs met het verjongen van het festival, een plek voor bands als The Cure of Tool, omdat jongeren die blijven ontdekken.
Klopt volledig, al zijn er ook genoeg van onze leeftijd die enkel naar MNM muziek luisteren

Ik zou toch op zeker spelen. Volgens onze info is de vraag groter dan het aanbod.
Als je er om 14 uur bij bent, zal het wel lukken neem ik aan. Wij zijn er fel mee bezig en volgen het op de voet, maar veel mensen zullen het nog niet weten. Nog nergens gecommuniceerd dacht ik dat het straks start? Tenzij op site.

Parkeertickets zullen gewoon op de reguliere site staan en dan bij 'koop tickets'. Wordt je automatisch naar Ticketmaster doorgestuurd.

Weet iemand of blauw1 vanuit NL makkelijk te bereiken is? We staan dit jaar voor het eerst op camping A1 ipv C3. Normaal kozen we dus voor een roze parking.

Weet iemand of blauw1 vanuit NL makkelijk te bereiken is? We staan dit jaar voor het eerst op camping A1 ipv C3. Normaal kozen we dus voor een roze parking.
Als je vanuit Antwerpen aanrijdt komt je vanzelf aan die kant uit. Anders moet je ofwel even een ommetje maken langs de ring in Brussel of binnendoor rijden.

Gho ik twijfel op zich ook omdat ik Pommelien al gezien heb, inclusief op Pukkelpop vorig jaar, maar ik geloof toch dat dit een heel bijzondere gaat worden. Finneas zegt mij ook net iets minder om daar een volledige show van te zien.

Ja @swissepfan, hier was ik nou niet naar op zoek. Ik wil juist van mijn Pommelien fomo af. 😁

Ik laat het na Wunderhorse aan mijn vriendin over om de rest van de dag te plannen tot Soulwax. Als het aan mij lag Finneas, maar zij luistert tegenwoordig veel Pommelien, dus ik vermoed dat het die tweede zal worden

Ok! Ik heb de laatste dagen regelmatig Finneas gedraaid. Luistert meer dan prima weg! Er vallen me ook regelmatig wat dingetjes op die ik herken uit de muziek van zijn zus, qua compositie, productie, lyrics, etc.

• Leuk
Waarderingen: roluf

Users who are viewing this thread