Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Over zon gesproken... We kunnen stilaan de eerste weersvoorspellingen gaan zien.
Momenteel geven ze het hele weekend +/- 25°. 's nachts koelt het maar een tiental graden af. En soms kans op een spatje, maar zeker niet te veel regen of onweer. Al geloof ik weersvoorspellingen van meer dan een week op voorhand nooit helemaal, het eerste vooruitzicht ziet er positief uit!
Iemand ervaring met het goedkoper scoren van dagtickets? Of verwachten jullie de kans klein om een goedkoper ticket te scoren. Heb echt wel zin in een aantal zondag-acts. Maar ik die 140 + 20 euro parkeerkosten is op dit moment een muur waar ik niet over kom om het kaartje te kopen. Iemand tips? Of is het een kwestie van geluk last moment op ticketswap.
Ik heb dit jaar voor het tweede jaar op rij kaartjes kunnen kopen van omwonenden met gratis tickets via marktplaats. Uiteraard wel heel goed checken of dit betrouwbaar is, maar aangezien de kaartjes daarna op naam moeten worden gezet ben je daarna wel zeker dat je binnen komt. Vorig jaar voor 90 euro per stuk een kaartje gekocht en dit jaar 2 vrijdagkaarten kunnen kopen voor 70 euro per stuk.
Spannend! Iets met opgeblazen vuilniszakken in steigerbuizen lijkt me wel wat. Edit: ah, die komen dus inderdaad terug. Hoera.
Dank voor het meeschrijven! Klinkt als allemaal mooie verbeteringen. Ook fijn dat hij (weer) benoemt dat het lastig is om klappers aan de bovenkant binnen te halen. Liever zo, dan verpakt als cadeautje met termen als “identiteit” en “lijn van het festival”. Zo lang het totaalplaatje maar klopt.
Was die Secret andere jaren te klein? Denk dat dat de stage is waar ik het meeste heb gezien, maar kan me niet herinneren dat ‘ie vaak ramvol zat.
Alleen de Casbah is vaak ramvol en die blijft hetzelfde . Maar goed, die Secret van vorig jaar leek prima voor het aantal bezoekers dat er was. Je zou dan denken dat ze toch wat meer bezoekers verwachten. Of heel slecht weer, dat kan natuurlijk ook.
Maurits had het volgens mij al wel over die nieuwe Secret in de podcast met Festileaks na de eerste batch namen. Denk dat ze die tent al maanden geleden hebben geboekt en dat het niet heel veel zegt over de kaartverkoop dit jaar.
Lael Neale was trouwens het voorprogramma, ook echt een aanrader om te zien! Fijne combinatie van folk en electronic, maar lastig tijdstip met Amenra en King Hannah
wel potentieel slecht nieuws voor alle treinreizigers: als NS niet akkoord gaat met FNV hebben we maandag helemaal geen treinen en zullen de pendelbussen ons naar een leeg station vervoeren... wij gaan maar op zoek naar een auto, alle goede bedoelingen met onze fietsjes in de trein ten spijt
En mocht deze NS staking doorgaan dan hoop ik voor alle treinreizigers die geen rijbewijs en/of auto hebben dat BKS en de bezoekers ze te hulp gaan schieten met ritjes en touringcarbussen
Iemand een idee wanneer we dit met zekerheid zouden weten? Want zonder trein raak ik erg moeilijk terug thuis & dan moet ik dringend op zoek naar een andere oplossing.
Iemand een idee wanneer we dit met zekerheid zouden weten? Want zonder trein raak ik erg moeilijk terug thuis & dan moet ik dringend op zoek naar een andere oplossing.
Pas de week van te voren. Ze hopen eigenlijk dat de eerste stakingen veranderingen klaarspelen, elke keer dat er geen/weinig reactie komt gaan ze naar de volgende staking
Woensdag weten ze of de eerste stakingen doorgaan, en daarna is het inderdaad eigenlijk pas de dag vantevoren zeker. Maar na scrollen op de ns-fora kan je er redelijk zeker van zijn dat de staking doorgaat.
Nou dat is wel een kleine ramp. Hopelijk laat de organisatie snel weten of zij aan een mogelijke oplossing werken, anders ga ik moeten puzzelen om terug thuis in België te raken.
Wat me opvalt uit het interview is dat ze Glass Beams de opener noemt van de one. Dit betekent dat er dus geen naam meer komt voor het slot ervoor? Dat gat gaat waarschijnlijk dan ook blijven voor dat open slot in de two op vrijdag? Hoop dat ik over speculeer en er deze week toch nog namen komen.
Wat me opvalt uit het interview is dat ze Glass Beams de opener noemt van de one. Dit betekent dat er dus geen naam meer komt voor het slot ervoor? Dat gat gaat waarschijnlijk dan ook blijven voor dat open slot in de two op vrijdag? Hoop dat ik over speculeer en er deze week toch nog namen komen.
Volgens mij was het altijd al zo dat er maar 3 namen op de One stonden op vrijdag dus dat is altijd al het plan geweest volgens mij. De plek op de two wordt nog wel opgevuld, zal waarschijnlijk de vervanging van Amadou Bagayoko zijn, en wordt tegelijkertijd met alle andere vervangingen (Rocket) net voor BKS wel bekend gemaakt.
Edit: okee alleen 2022 had 3 namen op de One op de vrijdag, de rest had er wel 4.
Volgens mij was het altijd al zo dat er maar 3 namen op de One stonden op vrijdag dus dat is altijd al het plan geweest volgens mij. De plek op de two wordt nog wel opgevuld, zal waarschijnlijk de vervanging van Amadou Bagayoko zijn, en wordt tegelijkertijd met alle andere vervangingen (Rocket) net voor BKS wel bekend gemaakt.
Edit: okee alleen 2022 had 3 namen op de One op de vrijdag, de rest had er wel 4.
Ik ga er vanuit dat het bij die 3 namen op de ONE zal blijven. Maar wie verwachten jullie op die Rocket- en Amadou-spots? Zouden we mogen hopen op iets internationaals of worden het Belgisch/Nederlandse acts (genre Hiqpy, Son Mieux, Yong Yello, High Hi, Kids with Buns, ...)?
Nou dat is wel een kleine ramp. Hopelijk laat de organisatie snel weten of zij aan een mogelijke oplossing werken, anders ga ik moeten puzzelen om terug thuis in België te raken.
ik zou dan zo snel mogelijk de organisatie even mailen + op social media wat lawaai maken, hopelijk komen ze dan met een alternatief.
En anders hier op zoek naar een carpool, of de slinger carpool tool van BKS in de gaten houden (al loopt die nog niet echt storm) https://bestkeptsecret.slinger.to/
Helaas is onze auto al vol, dus we kunnen jou of anderen niet uit de brand helpen...
Ik ga er vanuit dat het bij die 3 namen op de ONE zal blijven. Maar wie verwachten jullie op die Rocket- en Amadou-spots? Zouden we mogen hopen op iets internationaals of worden het Belgisch/Nederlandse acts (genre Hiqpy, Son Mieux, Yong Yello, High Hi, Kids with Buns, ...)?
Post Animal is mee op tour met Djo, maar speelt jammer genoeg niet op BKS. Alle andere shows van Djo ervoor en erna zijn zij wel support. Zou perfect die spot van Rocket kunnen overnemen op zondag lijkt me.
Songhoy Blues was toch de vervanger van Amadou? Ben benieuwd wat ze nog voor die TWO spot hebben. Op de ONE verwacht ik ook niks meer, aangezien ze die TBA al heel snel weggehaald hadden. Maar wellicht verrassen ze ons...