Graspop Metal Meeting 2025

Metalheads en/of levensgenieters! Weet er hier iemand of je met een combi vip ook een combi vip-parking kaart krijgt. Een maat kreeg de voucher voor 1 parkingticket maar geen datums of wat dan ook. Zou je die kaart dan meerdere keren kunnen gebruiken om op en af te rijden ( mocht er iemand nuchter genoeg zijn om terug te rijden).
combi vip is idd 1 ticket voor gans weekend (parking) in tegenstelling tot de plebs :)

Blijkbaar voor de merchandise stand nog altijd niet het systeem van Rock Werchter opgepikt, waar je een QR code kan scannen, online bestellen en betalen en dan later al je spullen kan afhalen aan de stand, zonder daar te moeten staan aanschuiven. Vorig jaar Graspop overgeslaan, maar het jaar daarvoor heb ik wel zeker een uur aangeschoven op zaterdag om wat shirts te kunnen kopen.

Blijkbaar voor de merchandise stand nog altijd niet het systeem van Rock Werchter opgepikt, waar je een QR code kan scannen, online bestellen en betalen en dan later al je spullen kan afhalen aan de stand, zonder daar te moeten staan aanschuiven. Vorig jaar Graspop overgeslaan, maar het jaar daarvoor heb ik wel zeker een uur aangeschoven op zaterdag om wat shirts te kunnen kopen.
Ik denk dat er op graspop veel meer merchandise verkocht wordt dan op werchter. En het dus moeilijker te organiseren is.

Nog Graspoppers die volgend weekend naar South Of Heaven Open Air trekken? Ik heb besloten toch een dagje te gaan, op zaterdag meer bepaald. Angelus Apatrida, Midnight, Sacred Reich, Soulfly, Channel Zero, Hatebreed en Accept. Ik heb er zin in! Als er nog Graspoppers gaan, evt daar al een kleine meeting houden?
Ik ben er vanaf vrijdag het hele weekend als fotograaf! Echt heel veel zin in hoor! Festivalletje lekker dicht bij huis met top namen!

Ik kwam dit tegen op de Gmm website:

toiletten​

Om wachtrijen te beperken, breiden we dit jaar de capaciteit van de sanitaire voorzieningen uit. Op het festivalterrein vind je voldoende toiletten en urinoirs, verspreid over de verschillende sanitaire blokken. Het gebruik van de toiletten is gratis. En serieus… wildplassen tegen omheiningen, tenten, bomen, standen… da’s echt nergens voor nodig.

Dat eerste ging toch ook wel tijd worden :)

toiletten​

Om wachtrijen te beperken, breiden we dit jaar de capaciteit van de sanitaire voorzieningen uit. Op het festivalterrein vind je voldoende toiletten en urinoirs, verspreid over de verschillende sanitaire blokken. Het gebruik van de toiletten is gratis. En serieus… wildplassen tegen omheiningen, tenten, bomen, standen… da’s echt nergens voor nodig.

1748852775198.png
Nu nog hopen dat er ook op de boneyard wat meer capaciteit is nu een deel van het volk op the crypt ligt

• Leuk
Waarderingen: PimSp en Dwarf

toiletten​

Gaat helaas alleen over het festivalterrein, bij de campings zie ik dit soort mededelingen niet staan, al hoop ik écht dat er daar - nu er toch een aanzienlijke smak geld voor overnachten gevraagd wordt - ook wel meer capaciteit komt!

Gaat helaas alleen over het festivalterrein, bij de campings zie ik dit soort mededelingen niet staan, al hoop ik écht dat er daar - nu er toch een aanzienlijke smak geld voor overnachten gevraagd wordt - ook wel meer capaciteit komt!
Inderdaad, zelfs op Inferno was de wachtrij belachelijk lang bij momenten.

• Leuk
Waarderingen: nikita

toiletten​

maar niks over een uitbreiding op de camping? daar was het volgens mij het meest nodig

Boneyard heeft inderdaad 2 blokken voor ieder veld 1.
Voor de grote boodschap zullen we daar naar toe moeten en meer capaciteit is prettig.
Maar een nacht zeik als je 50 meter van een hek of 600 meter van een sanitair blok staat, weet ik wel welke wint.

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo
Maar de overnachters worden nu toch verdeeld over Boneyard en the Crypt, als ze dan het aantal sanitairblokken op Boneyard gelijk houden is het goed. Ik hoop wel die 35 euro voor de camping op een manier terug te zien, ik hoop het meeste op prijsdaling van de watermeloen

Maar de overnachters worden nu toch verdeeld over Boneyard en the Crypt, als ze dan het aantal sanitairblokken op Boneyard gelijk houden is het goed. Ik hoop wel die 35 euro voor de camping op een manier terug te zien, ik hoop het meeste op prijsdaling van de watermeloen
Prijsdaling dat geloof je toch zelf niet.
En sanitair ik ben benieuwd maar zou niet weten waar ze ze gaan zetten op het terrein net zoals de botsauto's.

Nog Graspoppers die volgend weekend naar South Of Heaven Open Air trekken? Ik heb besloten toch een dagje te gaan, op zaterdag meer bepaald. Angelus Apatrida, Midnight, Sacred Reich, Soulfly, Channel Zero, Hatebreed en Accept. Ik heb er zin in! Als er nog Graspoppers gaan, evt daar al een kleine meeting houden?
Vind zelf de zaterdag het minst interessant van de 3, ik overweeg nog een last minute swap voor de Heilung dag en de zondag.

• Leuk
Waarderingen: won666

Users who are viewing this thread