Graspop Metal Meeting 2025

Hier hetzelfde. Heb GMM al mailtje gestuurd
Tegenwoordig kan je toch gewoon je gegevens van je debitkaart invullen onder het kopje creditcard? Tenminste, alleen als je een nieuw pasje hebt, want dat werkt met hetzelfde principe. Anders wordt het inderdaad een lastig geval.

Heb gister ook nog even naar de organisatie gemaild of we met een Inferno bandje ook nog op de Boneyard kunnen komen. Dit omdat er vrijdags vrienden van ons staan. Je komt echter alleen de Boneyard op met een Boneyard ticket

1748728181138.png
Voor de signing sessions, de bands die beide festivals delen en signeren op Jera neem ik aan dat die ook wel zullen signeren op Graspop (tenzij het schematisch niet uitkomt)

Hallo forumleden, even een vraagje aan jullie over de Inferno camping.
Wij hebben een 6-persoons boutiquetent geboekt maar omdat 2 vrienden niet meegaan is die eigenlijk te groot (en duur). Ik heb nagvraagd of die te wisselen is voor een 4-persoons (die nog beschikbaar zijn) maar daar doet de organisatie niet aan. Nu wil ik best zelf een 4-persoons tent boeken en de 6-persoons doorverkopen via ticketmaster of ticketswap maar daar moet wel animo voor zijn.
Denken jullie dat ik die 6-persoonstent doorverkocht krijg? Want ik wil niet met 2 geboekte tenten blijven zitten. Ik vind het moeilijk in te schatten of ik die 6-persoons kwijt raak? Wat denken jullie of heeft iemand daar ervaring mee?
Thanks alvast! Gr. Jeroen

Wij hebben een 6-persoons boutiquetent geboekt maar omdat 2 vrienden niet meegaan is die eigenlijk te groot (en duur). Ik heb nagvraagd of die te wisselen is voor een 4-persoons (die nog beschikbaar zijn) maar daar doet de organisatie niet aan. Nu wil ik best zelf een 4-persoons tent boeken en de 6-persoons doorverkopen via ticketmaster of ticketswap maar daar moet wel animo voor zijn.
Denken jullie dat ik die 6-persoonstent doorverkocht krijg? Want ik wil niet met 2 geboekte tenten blijven zitten. Ik vind het moeilijk in te schatten of ik die 6-persoons kwijt raak? Wat denken jullie of heeft iemand daar ervaring mee?
't is dit jaar voor het eerst dat deze -nogal prijzige- boutiquetenten er staan. Dus er is eigenlijk niet echt een zinnig antwoord te geven op deze vraag 🤷‍♀️

Miss eens proberen op ticketswap maar ik zou geen 4 persoons kopen voordat ik mijn 6 persoons kwijt ben

Hadden die 2 anderen bevestigd dat ze meegingen gaan? Zoja, zou ik ze gewoon laten betalen. Dat zou ik althans uit mijzelf doen. Als ik toezeg en mijn kat stuur, betaal ik nog steeds mijn plek als ze die niet kwijt geraken

Hadden die 2 anderen bevestigd dat ze meegingen gaan? Zoja, zou ik ze gewoon laten betalen. Dat zou ik althans uit mijzelf doen. Als ik toezeg en mijn kat stuur, betaal ik nog steeds mijn plek als ze die niet kwijt geraken
Precies, is al betaald (hoop ik toch?), dus geniet van de extra ruimte!

Praktisch vraagje.

Wij gaan dit jaar al op woensdagavond, ik zie op de site staan dat je 40 canetten Jupiler kunt bestellen en afhalen.

Weet iemand of dat doorheen de nacht mogelijk is? Want dat zou in een pop up Carrefour zijn?

Praktisch vraagje.

Wij gaan dit jaar al op woensdagavond, ik zie op de site staan dat je 40 canetten Jupiler kunt bestellen en afhalen.

Weet iemand of dat doorheen de nacht mogelijk is? Want dat zou in een pop up Carrefour zijn?
Die is 24/24 open

Nog Graspoppers die volgend weekend naar South Of Heaven Open Air trekken? Ik heb besloten toch een dagje te gaan, op zaterdag meer bepaald. Angelus Apatrida, Midnight, Sacred Reich, Soulfly, Channel Zero, Hatebreed en Accept. Ik heb er zin in! Als er nog Graspoppers gaan, evt daar al een kleine meeting houden?

Nog Graspoppers die volgend weekend naar South Of Heaven Open Air trekken? Ik heb besloten toch een dagje te gaan, op zaterdag meer bepaald. Angelus Apatrida, Midnight, Sacred Reich, Soulfly, Channel Zero, Hatebreed en Accept. Ik heb er zin in! Als er nog Graspoppers gaan, evt daar al een kleine meeting houden?
Op zaterdag waarschijnlijk alleen ff bij Hatebreed vanwege andere verplichtingen. Zondag wel de gehele dag in Mestreech, vooral voor Meshuggah.

• Leuk
Waarderingen: won666
Metalheads en/of levensgenieters! Weet er hier iemand of je met een combi vip ook een combi vip-parking kaart krijgt. Een maat kreeg de voucher voor 1 parkingticket maar geen datums of wat dan ook. Zou je die kaart dan meerdere keren kunnen gebruiken om op en af te rijden ( mocht er iemand nuchter genoeg zijn om terug te rijden).

Users who are viewing this thread