Graspop Metal Meeting 2025

Bekijk bijlage 14354

Hierin staat, 'tegenover de festivalingang', dus toch een aantal wijzigingen qua layout dan?
Nogal logisch. De reden dat ze dit doen is om kortere rijen te hebben. Dus door in pre-order te bestellen, help ik hen om kortere rijen te hebben. Dan moet ze mij niet straffen door op woensdag avond mijn merch te willen afhalen en dat ik daarvoor is een boneyard ticket nodig heb eh terwijl ik in Mol overnacht 😁

En eigenlijk help ik hen niks want ga waarschijnlijk nog band merch halen maar allee het is de gedachte die telt eh

het beste moment om merch te scoren aan de stand is ofwel smorgens als de stand opengaat en dus dadelijk als de hekken opzij geschoven worden, ofwel tijdens een headliner zijn set dan is het meestal ook redelijk rustig.

Linkin Park heeft nieuwe data aangekondigd voor 2026 en ik zou ze niet echt verwachten op Graspop 2026. Ik denk niet dat ze nog naar boven gaan komen tussen 16 en 21 juni

Bijlagen

• Screenshot_20250530-171745.png
    Screenshot_20250530-171745.png
    351,8 KB · Weergaven: 48
Probeerde net merch te pre-orderen maar kan niet met ideal betalen. Moet namelijk graspop als winkel opgeven en daardoor gaat ie ervan uit dat ik in België woon. Iemand vanuit NL hier al een oplossing voor gevonden?

Linkin Park heeft nieuwe data aangekondigd voor 2026 en ik zou ze niet echt verwachten op Graspop 2026. Ik denk niet dat ze nog naar boven gaan komen tussen 16 en 21 juni
Toch vrij zeker dat ze nog naar boven komen maar ben bang dat het voor Pinkpop gaat zijn. Ze lijken geen 2 dagen achter elkaar te willen spelen op basis van huidige tour, jammer.

Toch vrij zeker dat ze nog naar boven komen maar ben bang dat het voor Pinkpop gaat zijn. Ze lijken geen 2 dagen achter elkaar te willen spelen op basis van huidige tour, jammer.
Lekker op Pinkpop neerzetten. Die hebben toch al moeite genoeg om uitverkocht te raken

Als ze nog data toevoegen EN ze willen zo een onlogische route volgen (op zich hebben ze al onnozeler gedaan met Azië en dan Zuid Amerika en binnen de week terug Azië) dan liggen de kaarten misschien wel beter voor Graspop dan Pinkpop. Op Graspop kunnen ze nog de 18 en de 19de. Op Pinkpop enkel de 19de (er van uit gaande dat Graspop van 18 tot 22 is en Pinkpop van 19 tot 22). En er vanuit gaande dat ze de 20ste niet vrij zijn wegens 21ste in Portugal en er steeds een dag lijkt tussen te moeten zijn

Ben je tijdens werk niet ook bezig dan?
Jah maar muziek op is vaak geen probleem bij. Er zijn dagen bij dat het niet lukt maar meestal wel.
Dus muziek, werk en bezig zijn kan samen.

Net zoiets als man bij de middenscheiding pissen tijdens een mainstage show en onderwijl je pint leegdrinken. Dat gaat meestal goed samen.

Als ze nog data toevoegen EN ze willen zo een onlogische route volgen (op zich hebben ze al onnozeler gedaan met Azië en dan Zuid Amerika en binnen de week terug Azië) dan liggen de kaarten misschien wel beter voor Graspop dan Pinkpop. Op Graspop kunnen ze nog de 18 en de 19de. Op Pinkpop enkel de 19de (er van uit gaande dat Graspop van 18 tot 22 is en Pinkpop van 19 tot 22). En er vanuit gaande dat ze de 20ste niet vrij zijn wegens 21ste in Portugal en er steeds een dag lijkt tussen te moeten zijn
Graspop zet meestal wel zijn grootste klepper op donderdag omdat deze dag moeilijk is om uit te verkopen.
Op werchter was de linkin park dag snel uitverkocht maar volgend jaar is de hype wel een beetje weg van linkin park nu.
Maar een donderdag linkin park en erna System of a down zou ik wel zien zitten.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en won666
Ik geloof niet dat Graspop SOAD zou kunnen strikken als ze naar Europa komen. Ik denk echt dat die gewoon stadions gaan doen

Graspop zet meestal wel zijn grootste klepper op donderdag omdat deze dag moeilijk is om uit te verkopen.
Op werchter was de linkin park dag snel uitverkocht maar volgend jaar is de hype wel een beetje weg van linkin park nu.
Maar een donderdag linkin park en erna System of a down zou ik wel zien zitten.
Nog steeds denk ik wel dat Linkin Park een dag op Graspop kan uitverkopen

Ik geloof niet dat Graspop SOAD zou kunnen strikken als ze naar Europa komen. Ik denk echt dat die gewoon stadions gaan doen
vrees er ook voor of dat werchter ze weer wegkaapt.
er moet toch een reden zijn waarom er geen belgische datum voor metallica is.
als werchter ik zeg maar iets volgend jaar foo fighters en SOAD heeft hebben ze 2 hardere headliners die uitverkopen en kunnen ze op de andere dagen een pop headliner zetten.

Ik hoop eerlijk gezegd dat ze die foodtruck area weer open zetten. Dat het afgesloten was en je je biertje niet mee naar buiten mocht nemen vond ik maar niks. Desnoods maar zonder de nieuwe mooie 'glazen'. Gewoon even een speciaalbiertje halen en dan naar de jupiler/metaldome halen was altijd wel relaxed daar.

Verder was de nieuwe setup daar wel heel nice overigens
was die foodtruck area afgelopen jaar nou ook open op de woensdag? Vorig jaar (stiekem) toch wel erg veel gesmult daar.

Users who are viewing this thread