Graspop Metal Meeting 2025

Ik hoop vooral dat de officiele bandmerch stand een aanpassing heeft gekregen, de laatste jaren gaat dat als je wat pech hebt belachelijk traag, 2 mainstage shows wachten is niet ongebruikelijk.
De eerste uren van de dag valt het meestal wel mee, maar het kan er onaangenaam chaotisch en druk zijn inderdaad. En ook gewoon heel veel zaken die snel zijn uitverkocht.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Ik hoop vooral dat de officiele bandmerch stand een aanpassing heeft gekregen, de laatste jaren gaat dat als je wat pech hebt belachelijk traag, 2 mainstage shows wachten is niet ongebruikelijk.
Zd zouden beter werken met een aanshuifsysteem met hekken zoals in een pretpark een lange zigzag rij en dan vanvoor iemand om te coördineeren denk dat dat veel sneller zou gaan.

Band merch kopen doe ik al jaren niet meer door de slechte organisatie daar, geen zin om 3 uur in de zon/modder te staan voor een shirtje. Als ze daar een beter systeem voor bedenken zou ik graag iets gaan kopen om dit te belonen.

In 2019, 2022 en 2023 ook geen festival merch meer gekocht om die reden, en afgelopen jaar met dat fijne pre-order systeem 2 shirtjes gehaald. Ideaal.

Waarschijnlijk mis ik iets ergens, maar het lukt mij niet om skullies in voorverkoop te kopen. Moet je dit jaar direct en eerst linken aan een ticket dat je het dan pas kan kopen? Het parkingticket is wel gelukt zonder dat.

Waarschijnlijk mis ik iets ergens, maar het lukt mij niet om skullies in voorverkoop te kopen. Moet je dit jaar direct en eerst linken aan een ticket dat je het dan pas kan kopen? Het parkingticket is wel gelukt zonder dat.
Staat er ook he

Inloggen en je ticketcode aangeven dan worden de skullies op de chip op je bandje gezet.

Muntjes hebben we al een paar jaar niet meer

Zd zouden beter werken met een aanshuifsysteem met hekken zoals in een pretpark een lange zigzag rij en dan vanvoor iemand om te coördineeren denk dat dat veel sneller zou gaan.
Op Sabaton Open Air deden ze dat, aanschuiven tussen nadarhekken, dat ging heel vlot.

• Leuk
Waarderingen: saurus
Gewoon op elke campsite merchandise verkopen en op het terrein ook uitbreiden naar 2 of 3 stands zou al heel veel schelen in rijen. En natuurlijk de voorverkoop en daar afhalen. Dat was vorig jaar de beste optie

• Leuk
Waarderingen: saurus, Dwarf en Loek123
Gewoon op elke campsite merchandise verkopen en op het terrein ook uitbreiden naar 2 of 3 stands zou al heel veel schelen in rijen. En natuurlijk de voorverkoop en daar afhalen. Dat was vorig jaar de beste optie
Online de merch bestellen en gewoon op de boneyard afhalen was een top systeem! geen minuut moeten aanschuiven

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Dwarf
Festivalmerch kun je al jaren ook op camping Boneyard kopen. Dat is trouwens ook de truc, daar zijn doorgaans veel minder lange rijen. Zeker op bepaalde tijdstippen.

Bandmerch op verschillende plekken aanbieden dat lijkt me logistiek een (te) grote uitdaging. Maar ze zouden er best eens iets op mogen verzinnen ja, want die rijen zijn niet te doen.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Dwarf
Festivalmerch kun je al jaren ook op camping Boneyard kopen. Dat is trouwens ook de truc, daar zijn doorgaans veel minder lange rijen. Zeker op bepaalde tijdstippen.

Bandmerch op verschillende plekken aanbieden dat lijkt me logistiek een (te) grote uitdaging. Maar ze zouden er best eens iets op mogen verzinnen ja, want die rijen zijn niet te doen.
De bandmerch moet toch op het terrein minimaal wel op 2 of 3 plaatsen te verkopen zijn. Daar heeft logistiek minder mee te maken

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Bandmerch is ook gewoon op het juiste moment aanschuiven... De horrorverhalen van 3 uur lang wachten komen mij in ieder geval totaal niet bekend voor, binnen het half uurtje wel klaar altijd.

Users who are viewing this thread