Rock Werchter 2025

Maar je zegt zelf dat er geen vervanger was.
Het waren er 2.... waarvan fnm terecht co head was met een eerste album in meer dan wat 15 jaar?
Waar zeg ik dat er geen vervanger was?

Faith no more speelde 5 kwartier. Dat is de tijd van een sub. Niet van een coheadliner. Hadden en hebben ook niet de grootte van een Foo Fighters. Op zich prima opgelost door de organisatie, maar het was duidelijk een vervanger uit een lagere categorie. En dat is mijn punt.

• Leuk
Waarderingen: Yannick
Heeft Muse de laatste jaren vaker onder een andere artiest gestaan op een festival poster? (op dezelfde dag)

Wat een vreemd argument, dus omdat KOL die positie heeft geaccepteerd zal iedere andere band het ook wel doen, ook stadion artiesten?
Zeg ik ook weer niet. In zo een gevallen gebeuren er altijd onwaarschijnlijke dingen. Laat ons gewoon afwachten, heb liever dat Muse nog is langs komt met een nieuw album anders is het weer weken gezeik dat ze er 'weeral' staan.

Is LCD Soundsystem niet een mogelijkheid? In het beste geval schuiven ze Elbow naar de main, Maribou state naar voren en dan LCD Soundsystem als grote barnafsluiter!

Anders zie ik Nothing But Thieves ook wel gebeuren, ze doen een festivaltour en spelen heel 2025 niet in Benelux. Ze hebben veel trouwe fans en goede contacten met Rock Werchter!
LCD heeft wel echt altijd een dikke productie met al die analoge synths en monitors etc.

22 juni laatste show in Londen.

Ik zou het mega vinden, maar denk niet erg waarschijnlijk dat ze voor 1 show naar Europa komen in juli.

Edit:

Zeg ik ook weer niet. In zo een gevallen gebeuren er altijd onwaarschijnlijke dingen. Laat ons gewoon afwachten, heb liever dat Muse nog is langs komt met een nieuw album anders is het weer weken gezeik dat ze er 'weeral' staan.
Ha, zo had ik er nog nooit over nagedacht, maar dat vind ik eigenlijk wel een goeie. Liever géén favoriet, want dan is de kans dat ze volgend jaar met nieuwe muziek en een volwaardige show langskomen geslonken.

Zouden Muse en Mumford & Sons al niet voor volgend jaar vaststaan? Dan is het voor Rock Werchter zonde om die nu al te laten komen. Daarnaast wordt gezegd dat als ze 5000 kaarten extra verkopen, je veel extra geld hebt. Ik denk ook dat een Muse die op korte termijn moet invallen, veel duurder is dan Muse 'gewoon' boeken.
Nee, dat wordt gewoon Raye en misschien ook Damiano David opschuiven en iets kleiners boeken. Ik zou het ze ook nog niet eens kwalijk nemen.

Zouden Muse en Mumford & Sons al niet voor volgend jaar vaststaan? Dan is het voor Rock Werchter zonde om die nu al te laten komen. Daarnaast wordt gezegd dat als ze 5000 kaarten extra verkopen, je veel extra geld hebt. Ik denk ook dat een Muse die op korte termijn moet invallen, veel duurder is dan Muse 'gewoon' boeken.
Nee, dat wordt gewoon Raye en misschien ook Damiano David opschuiven en iets kleiners boeken. Ik zou het ze ook nog niet eens kwalijk nemen.
Idem voor FF die toen toch ook serieus geopperd werden voor Stromae te vervangen. 'Sommige dingen kun je beter een jaartje laten rijpen' zei Herman.
Dat jaar hebben ze ook allerlei kunstgrepen moeten uithalen in samenspraak met andere festivals om hun slag te slaan terwijl je ook 'gewoon' Sam Fender en Stormzy had kunnen doorschuiven en iets kleiner kunnen boeken, maar dat gebeurde ook niet.

Idem voor FF die toen toch ook serieus geopperd werden voor Stromae te vervangen. 'Sommige dingen kun je beter een jaartje laten rijpen' zei Herman.
Dat jaar hebben ze ook allerlei kunstgrepen moeten uithalen in samenspraak met andere festivals om hun slag te slaan terwijl je ook 'gewoon' Sam Fender en Stormzy had kunnen doorschuiven en iets kleiner kunnen boeken, maar dat gebeurde ook niet.
Nogmaals dat was toen DE headliner van de dag, nu heb je nog gewoon Sam Fender staan.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Loek123

Users who are viewing this thread