Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oh, was vandaag ook aan het rondneuzen in die graspop setlist en helaas bij elke headliner een stuk of 10 nummers of meer (11 lees ik?) Ik hoopte van elke band 3 nummers of zoiets. Dat zou voldoende zijn voor een leuke shuffle. En vooral om dingen te ontdekken.
Nu wachten op last train tips. alvast bedankt.
Tja, een weerman zei dat België en Nederland in een droog gat zitten. Dit was tot een paar dagen terug. Nu is het wisselvallig en na het weekend licht wisselvallig tot zover we kunnen kijken. Dan zou deze voorspelling dat ik eerder dropte kunnen kloppen. Zeker als je kijkt naar accuweather, dat toch niet zo betrouwbaar is.
21 tot 23 graden. Als je wat wilt duwen kan ik even vragen of ze de wind niet vanuit het noorden of noordoosten laten komen.
Hier de post van in januari.
Er is blijkbaar een weerman van 83 die jaarlijks het weer voorspelt voor het hele jaar.
Een droger jaar over de hele lijn.
Juni veel wind
Tot 14 juni wat regen
Daarna droger maar bewolkt.
Geloof ervan wat je wil. Maar vorig jaar had hij blijkbaar enkel mei fout nl: mei een droge maand. De rest had ie juist.
Voor de rest was ik even in slaap gevallen op't forum.
\m/
Bron: Het laatste nieuws voor abbonees.
edit: Ben ik de enige die iron maiden niet gaat kijken op graspop?
Misschien een stukje als mass hysteria tegenvalt op de achtergrond met een snack in mijn hand wachtende op powerwolf ofzo.