Graspop Metal Meeting 2025

Nog steeds kans op.

maar een tussen statistiek
van de 11 nummers heb je er 9 niet kunnen zien post corona.

• On fire
Waarderingen: Jamel
We zitten hier met zijn allen nu vooral in de setlist van Maiden 😝
Oh, was vandaag ook aan het rondneuzen in die graspop setlist en helaas bij elke headliner een stuk of 10 nummers of meer (11 lees ik?) Ik hoopte van elke band 3 nummers of zoiets. Dat zou voldoende zijn voor een leuke shuffle. En vooral om dingen te ontdekken.
Nu wachten op last train tips. alvast bedankt.

Als dat hetzelfde is als het fanforum, dan is dat
Aces High?

Edit: geen idee waarom ik daar een spoiler van maakte, achja…
Nee het is een andere. Ze mogen het vervangen door elk ander nummer van de plaat. Altijd beter. Maar waarschijnlijk vloek ik in de kerk dan.

Altijd goed als Maiden Seventh Son of A Seventh Son nummers speelt. Ik hoop nog een keer Moonchild mee te maken. Blijft toch favoriet hier.

Dit was de laatste update van onze weerman.
Maar er is mogelijk al veel veranderd dus wie weet heeft hij meer te melden
Tja, een weerman zei dat België en Nederland in een droog gat zitten. Dit was tot een paar dagen terug. Nu is het wisselvallig en na het weekend licht wisselvallig tot zover we kunnen kijken. Dan zou deze voorspelling dat ik eerder dropte kunnen kloppen. Zeker als je kijkt naar accuweather, dat toch niet zo betrouwbaar is.
21 tot 23 graden. Als je wat wilt duwen kan ik even vragen of ze de wind niet vanuit het noorden of noordoosten laten komen.
Hier de post van in januari.
Dag beste kijkers,

Er is blijkbaar een weerman van 83 die jaarlijks het weer voorspelt voor het hele jaar.
Een droger jaar over de hele lijn.
Juni veel wind
Tot 14 juni wat regen
Daarna droger maar bewolkt.
Geloof ervan wat je wil. Maar vorig jaar had hij blijkbaar enkel mei fout nl: mei een droge maand. De rest had ie juist.
Voor de rest was ik even in slaap gevallen op't forum.
\m/
Bron: Het laatste nieuws voor abbonees.

• Leuk
Waarderingen: Imag en Projunk

Users who are viewing this thread