Bruce Springsteen

Ik ben persoonlijk wel benieuwd naar hoe Bruce Springsteen z'n optredens in de US gaat aanpakken. Een betoog houden tegen Trump in Europa, waar quasi iedereen tegen Trump is, is niet zo moeilijk. Hetzelfde doen in de US, terwijl de helft van de zaal wel op Trump gestemd heeft, lijkt me toch al een stuk lastiger. Benieuwd wat voor sfeer dat ook zou geven als hij het toch zou doen.

Laatst bewerkt:
Ik ben persoonlijk wel benieuwd naar hoe Bruce Srpingsteen z'n optredens in de US gaat aanpakken. Een betoog houden tegen Trump in Europa, waar quasi iedereen tegen Trump is, is niet zo moeilijk. Hetzelfde doen in de US, terwijl de helft van de zaal wel op Trump gestemd heeft, lijkt me toch al een stuk lastiger. Benieuwd wat voor sfeer dat ook zou geven als hij het toch zou doen.
In de VS is algemeen bekend hoe Bruce over Trump denkt.

De regel voor “avond-3” shows geldt zeker vanavond. Wat een setlist tot nu toe. Jaloers op de mensen die vanavond in de Co-Op aanwezig zijn!

• Leuk
Waarderingen: jaydee76
De regel voor “avond-3” shows geldt zeker vanavond. Wat een setlist tot nu toe. Jaloers op de mensen die vanavond in de Co-Op aanwezig zijn!
Net als de tweede avond ook 4 wijzigingen. Wel 1 hele mooie (Something in the night). Dus een echte "avond-3" is het niet perse... ;)

Net als de tweede avond ook 4 wijzigingen. Wel 1 hele mooie (Something in the night). Dus een echte "avond-3" is het niet perse... ;)
Qua aantal wijzigingen misschien niet, maar ten opzichte van de eerste twee avonden vind ik het qua setlist wel het geval. Daarnaast stuurde ik mijn bericht midden tijdens de show waarbij ik nog hoopte op een speciale verrassing in de toegiften, maar deze worden denk ik bewaard voor de shows in Milaan ;)

• Leuk
Waarderingen: Bart1981
Qua aantal wijzigingen misschien niet, maar ten opzichte van de eerste twee avonden vind ik het qua setlist wel het geval. Daarnaast stuurde ik mijn bericht midden tijdens de show waarbij ik nog hoopte op een speciale verrassing in de toegiften, maar deze worden denk ik bewaard voor de shows in Milaan ;)
Uiteraard! Meeting Across The River into Jungleland :cool:

Gaan er hier mensen naar de shows in Lille? Ik ga zaterdag en heb er al onwijs zin in.
Weet er iemand toevallig of er voor die show nog parkeerkaarten te koop zijn? Via de officiële website zijn ze uitverkocht, is hier een Franse ticketswap voor?

Gaan er hier mensen naar de shows in Lille? Ik ga zaterdag en heb er al onwijs zin in.
Weet er iemand toevallig of er voor die show nog parkeerkaarten te koop zijn? Via de officiële website zijn ze uitverkocht, is hier een Franse ticketswap voor?
Ik ben er beide dagen. Heb gelijk bij de verkoop A2 parking erbij gekocht, omdat die het vroegste open is.

Btw; het dak is dicht.

Wij hebben in oktober gelijk via ticketmaster Frankrijk kaarten gekocht voo4 concert as zaterdag in lille. Gevraagd om kaarten voor post te ontvangen...tot op heden niet ontvangen..dhl verwijst mij naar ticketmaster en andersom..op verzoek van ticketmaster afgelopen zaterdag een verzoek tot duplicaat kaarten gedaan..omdat ik gisteren nog geen reactie had maar gisteravond klacht ingediend..hopende we toch nog kaarten krijgen

Dat stadion zit vlakbij een heel groot winkelcentrum, dus ik vermoed dat als je neit te laat arriveert er plek genoeg gaat zijn daar.
Veel plezier!

Iemand ervaring met de verkeersdrukte rondom het stadion pierre de mauroy lille as zaterdag? door schoolfeest van zoon zijn we pas rond 18.30 - 19.00u in ons hotel te lille, twijfel tussen een taxi ca 10min ( zonder file) of tevoet +- 30 minuten van het hotel naar stadion....

Users who are viewing this thread