Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben persoonlijk wel benieuwd naar hoe Bruce Springsteen z'n optredens in de US gaat aanpakken. Een betoog houden tegen Trump in Europa, waar quasi iedereen tegen Trump is, is niet zo moeilijk. Hetzelfde doen in de US, terwijl de helft van de zaal wel op Trump gestemd heeft, lijkt me toch al een stuk lastiger. Benieuwd wat voor sfeer dat ook zou geven als hij het toch zou doen.
Ik ben persoonlijk wel benieuwd naar hoe Bruce Srpingsteen z'n optredens in de US gaat aanpakken. Een betoog houden tegen Trump in Europa, waar quasi iedereen tegen Trump is, is niet zo moeilijk. Hetzelfde doen in de US, terwijl de helft van de zaal wel op Trump gestemd heeft, lijkt me toch al een stuk lastiger. Benieuwd wat voor sfeer dat ook zou geven als hij het toch zou doen.
Qua aantal wijzigingen misschien niet, maar ten opzichte van de eerste twee avonden vind ik het qua setlist wel het geval. Daarnaast stuurde ik mijn bericht midden tijdens de show waarbij ik nog hoopte op een speciale verrassing in de toegiften, maar deze worden denk ik bewaard voor de shows in Milaan
Qua aantal wijzigingen misschien niet, maar ten opzichte van de eerste twee avonden vind ik het qua setlist wel het geval. Daarnaast stuurde ik mijn bericht midden tijdens de show waarbij ik nog hoopte op een speciale verrassing in de toegiften, maar deze worden denk ik bewaard voor de shows in Milaan
Gaan er hier mensen naar de shows in Lille? Ik ga zaterdag en heb er al onwijs zin in.
Weet er iemand toevallig of er voor die show nog parkeerkaarten te koop zijn? Via de officiële website zijn ze uitverkocht, is hier een Franse ticketswap voor?
Gaan er hier mensen naar de shows in Lille? Ik ga zaterdag en heb er al onwijs zin in.
Weet er iemand toevallig of er voor die show nog parkeerkaarten te koop zijn? Via de officiële website zijn ze uitverkocht, is hier een Franse ticketswap voor?
Wij hebben in oktober gelijk via ticketmaster Frankrijk kaarten gekocht voo4 concert as zaterdag in lille. Gevraagd om kaarten voor post te ontvangen...tot op heden niet ontvangen..dhl verwijst mij naar ticketmaster en andersom..op verzoek van ticketmaster afgelopen zaterdag een verzoek tot duplicaat kaarten gedaan..omdat ik gisteren nog geen reactie had maar gisteravond klacht ingediend..hopende we toch nog kaarten krijgen
Iemand ervaring met de verkeersdrukte rondom het stadion pierre de mauroy lille as zaterdag? door schoolfeest van zoon zijn we pas rond 18.30 - 19.00u in ons hotel te lille, twijfel tussen een taxi ca 10min ( zonder file) of tevoet +- 30 minuten van het hotel naar stadion....