Pinkpop 2025

Het wordt hier ook wel wat groter gemaakt dan het is. Het gevoel bekruipt me ook wel een beetje dat het weer wat kneuterig is, maar goed, het is een poging even wat aandacht te vestigen. Verder zijn er rond dat tijdstip vaak nog niet veel mensen. Misschien dat nu toch wel meer mensen denken, dat wil ik wel even zien gebeuren.
Dat gevoel bekroop mij ook, dat het hier groter gemaakt wordt dan het is. We willen dat Pinkpop aan vernieuwing doet (doen zij naar mijn mening veel te weinig) en dan lijkt het wel alsof zij het nooit goed kunnen doen. Iets waar ik mijzelf ook wel op betrap trouwens.

Nu ga ik gewoon meedoen met die f***ing twister en ik wil wel eens zo'n influencer aan het werk zien op Pinkpop en mag ik dan klieren? Lekker (captain obvious) vragen stellen overal tussendoor en door het beeld wandelen...

Hersenscheetje: Doet mij er aan denken dat ik in 2017 Pieter van den Hoogenband tegenkwam op het terrein. Natuurlijk brutaal een gesprek aangegaan. Echt oprecht een hele leuke gast, ik heb geknuffeld met een Olympisch kampioen!

Hersenscheetje: Doet mij er aan denken dat ik in 2017 Pieter van den Hoogenband tegenkwam op het terrein. Natuurlijk brutaal een gesprek aangegaan. Echt oprecht een hele leuke gast, ik heb geknuffeld met een Olympisch kampioen!
Grappig: ik kwam Pieter in 2012 tegen tijdens Soundgarden. Stond toen samen met Jacco Verhaeren achter mij en een paar vrienden. Die hadden allemaal een joint in de mond en Pieter en Jacco deden daarna graag mee. Met z'n allen nog flink rondgesprongen tijdens Linkin Park iets later op de avond. Toffe gast inderdaad.

• Geweldig
Waarderingen: hersenscheetje
Nu ik dat schema toch open heb, toch maar eens een fictieve routeplanning maken. Echt mustsee zou alleen TLDP en Olivia Rodrigo zijn, Dus het is veelal een beetje, als ik dan toch moet kiezen.

VR: Warhaus - Pommelien - Personal Trainer - Sawyer Hill - Bad Nerves - Tate McRae (die laatste want anders zou ik wel heel vroeg op de camping zijn)
ZA: Amyl - The Royston Club - Almira Efeky (wordt dat wat?) -Joost - Faithless - TLDP - Olivia Rodrigo (en dan verdorie zelfs nog een clash want Sprints had ik ook wel graag gezien)
ZO: Querbeat - The Boxer Rebellion - Elephant - Girl in Red - Sigrid - Korn/PDM - Nog even Muse afhankelijk van mijn mood

Het is veelal wel echt een beetje als het dan écht moet, maar ik zou me nog wel kunnen vermaken een weekendje, denk ik. Objectief gezien zou ik voor mij wel enorm overpriced zijn.

Nu ik dat schema toch open heb, toch maar eens een fictieve routeplanning maken. Echt mustsee zou alleen TLDP en Olivia Rodrigo zijn, Dus het is veelal een beetje, als ik dan toch moet kiezen.

VR: Warhaus - Pommelien - Personal Trainer - Sawyer Hill - Bad Nerves - Tate McRae (die laatste want anders zou ik wel heel vroeg op de camping zijn)
ZA: Amyl - The Royston Club - Almira Efeky (wordt dat wat?) -Joost - Faithless - TLDP - Olivia Rodrigo (en dan verdorie zelfs nog een clash want Sprints had ik ook wel graag gezien)
ZO: Querbeat - The Boxer Rebellion - Elephant - Girl in Red - Sigrid - Korn/PDM - Nog even Muse afhankelijk van mijn mood

Het is veelal wel echt een beetje als het dan écht moet, maar ik zou me nog wel kunnen vermaken een weekendje, denk ik. Objectief gezien zou ik voor mij wel enorm overpriced zijn.
Over Amira Elfeky, geen idee, sommige shows op Youtube bevatten zoveel backingtrack dat je haar amper hoort.

Eens! Door de kraampjes eromheen en een uitzonderlijke plek om onder een overkapping te zitten, had (en heeft) het wat braderie-achtigs, maar dat ontsteeg het wat mij betreft de laatste keren toch wel. Hoop dat ze daar wat scherp blijven programmeren. Staan ook dit jaar weer wat leuke namen, en dus ook wel een aantal die ik niet ken en zou kunnen ontdekken.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Dat podium krijgt meer en meer vorm, vind het best een tof - wat rustiger - plekje.
rustiger... de paar keer dat ik er was, vind ik het juist een rommelige hoek. je moet ook door de soms drukte heen van de festivalmarkt. En dan is er nog een ongelovelijk gruwelijk deel van het publiek dat met alle macht de godsganselijke tijd die zitplekken opeisen daar.

enige voordeel dat ik daar ondervond was de extra bar daar en dat rustige toilet hoekje. En als er niets speelt loopt wel het gravel deel voor de stage leeg, dat is wel fijn als je bijtijds klaar staat. Maar bijtijds wegkomen, dat is dan wel weer een klus imo

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Dat podium krijgt meer en meer vorm, vind het best een tof - wat rustiger - plekje.
Zeker een fijn plekje! Afgelopen jaar al leuke acts kunnen ontdekken. Wat ik wel jammer vindt is dat ze afgelopen editie weer een wat simpeler podium hadden tov 2022 en 2023. Dat vorige podium draagt, naar mijn mening, juist weer bij aan beleving, sfeert etc.

• Leuk
Waarderingen: Landgraver
Dan hebben we er echt een heel andere beleving bij, haha. Ik houd 't zelf nog bij AFAS en dat ze die wel redelijk verkopen, maar niet uitverkopen. Daarvoor zou het een prima band om 17.00 zijn, behalve dan dat ik ze nooit op Pinkpop zie staan.
Waarom zou je ze nooit op Pinkpop zien? Het is een relaxte sound en daarvan hebben we er heel wat door de jaren heen op PP.

Als Passenger (hij alleen met zn gitaar) mainstage kon boeien een aantal jaren geleden dan zie ik niet in waarom Wolf Alice dat niet zou kunnen.

rustiger... de paar keer dat ik er was, vind ik het juist een rommelige hoek. je moet ook door de soms drukte heen van de festivalmarkt. En dan is er nog een ongelovelijk gruwelijk deel van het publiek dat met alle macht de godsganselijke tijd die zitplekken opeisen daar.

enige voordeel dat ik daar ondervond was de extra bar daar en dat rustige toilet hoekje. En als er niets speelt loopt wel het gravel deel voor de stage leeg, dat is wel fijn als je bijtijds klaar staat. Maar bijtijds wegkomen, dat is dan wel weer een klus imo
Op zich ook weer niet heel gek dat die sporadische zitplek waar je beschut bent van de zon of regen gauw vol zit.

• Leuk
Waarderingen: Paddy

Users who are viewing this thread