Dat gevoel bekroop mij ook, dat het hier groter gemaakt wordt dan het is. We willen dat Pinkpop aan vernieuwing doet (doen zij naar mijn mening veel te weinig) en dan lijkt het wel alsof zij het nooit goed kunnen doen. Iets waar ik mijzelf ook wel op betrap trouwens.Het wordt hier ook wel wat groter gemaakt dan het is. Het gevoel bekruipt me ook wel een beetje dat het weer wat kneuterig is, maar goed, het is een poging even wat aandacht te vestigen. Verder zijn er rond dat tijdstip vaak nog niet veel mensen. Misschien dat nu toch wel meer mensen denken, dat wil ik wel even zien gebeuren.
Nu ga ik gewoon meedoen met die f***ing twister en ik wil wel eens zo'n influencer aan het werk zien op Pinkpop en mag ik dan klieren? Lekker (captain obvious) vragen stellen overal tussendoor en door het beeld wandelen...
Hersenscheetje: Doet mij er aan denken dat ik in 2017 Pieter van den Hoogenband tegenkwam op het terrein. Natuurlijk brutaal een gesprek aangegaan. Echt oprecht een hele leuke gast, ik heb geknuffeld met een Olympisch kampioen!