Graspop Metal Meeting 2025

Deze week is de week waar ik eindelijk duidelijkheid ga krijgen of er nog een zaterdagticket gezocht gaat worden ofniet.

Bfmv en Starset op dezelfde moment dan blijft het bij enkel donderdag.

Edit: gesjareld

Laatst bewerkt:
Wow die mainstage op vrijdag had ik niet zo verwacht. Skillet na falling in reverse en Slipknot niet de afsluiter? Ik ben wel blij want nu kan ik naar opeth en behemoth!

(Also de clash Gloryhammer, Green Lung en Northlane doet pijn, die wil ik alledrie zien...)

• Leuk
Waarderingen: Steph85 en Joslittel
Ik heb dit jaar gelukkig eens niet veel vervelende clashes.
Mijn ergste clashes zijn Charlotte Wessels - Beast in Black en Korn - Amenra

Ik ben heeeel blij met hoe ze de vrijdag hebben ingepland.
Jinjer > Dethklok > Opeth > Behemoth en kan ze allemaal compleet zien! Zien we Slipknot maar een andere keer

• Geweldig
Waarderingen: BlackwaterPark
De meest vieze clashes zijn tochwel
Deafheaven - Psychonaut,
Blood Incantation - Jinjer,
Imminence - BFMV & Brutus,
The Hu - Spritibox

Korn - Amenra heb ik al opgelost door naar werchter te gaan :)

Laatst bewerkt:
Wat een nare clashes weer :(

Psychonaut - Deafheaven
Dream Theater - Julie Christmas
Hatebreed - Lagwagon
Blood Incantation - Jinjer
Slipknot - Opeth
Korn - Amenra
Alcast - Juda Priest

• Leuk
Waarderingen: nikita en BlackwaterPark
I don't mind the schedule; they just messed up my arrival a bit. I'm flying to Eindhoven and I'll be right on time to see Beast in Black. I should arrive at Camping Inferno around 2:30. If I can get to the campsite, drop off my stuff, and get into Graspop in 30 minutes, I'll at least catch part of the concert. The other thing that bothered me is the already scheduled time difference between Airbourne and Korn... I'll go to Korn because my wife is dying to see them, so there'll be no argument, haha.

Amenra zie je toch keivaak...
Ok, het is leuk als kers op de taart op een zomerfestival, maar toch. Als je dan eveneens Korn of Airbourne wilt zien lijkt me het toch evident..

Ik heb Amenra nog nooit gezien maar weet dat dit in de toekomst zeker lukt dus kies voor Korn.
En content met de anderhalf uur voor NIN en headliner positie. Wat een erkenning.

Also, what does Slipknot need that 100 minute playtime for? They're gonna end their set after 70 minutes anyways.

Users who are viewing this thread