Concertaankondigingen

Al die zalen in België/Live Nation moeten echt hun systeem aanpassen. Prijzen vinden bij de grootste zalen is de grootste uitdaging waar we als mensheid mee te maken hebben gehad.
Dat is toch net de truc? De prijzen niet bekend maken, hype creëren en dan als mensen eindelijk door de wachtrij zijn gaan ze sowieso kopen omdat ze al helemaal opgefokt zijn?

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Maar wat is daar het nut van? Kunnen de meeste fans ze niet zien.
Donald Duck Money GIF

Iemand weet van de prijzen in het Sportpaleis?
Volgens HLN:

Tickets voor het concert in het Sportpaleis zijn beschikbaar vanaf donderdag 3 april om 12 uur via livenation.be. De prijzen variëren van 67,90 euro tot 202,30 euro. Er zijn ook VIP-pakketten verkrijgbaar. Mastercard-kaarthouders krijgen al vanaf maandag 31 maart om 12 uur toegang tot een exclusieve voorverkoop.

Dat is toch net de truc? De prijzen niet bekend maken, hype creëren en dan als mensen eindelijk door de wachtrij zijn gaan ze sowieso kopen omdat ze al helemaal opgefokt zijn?
Vraag mij nu wel af of de gecommuniceerde prijzen de 'normale' ticketprijzen zijn, of zouden ze er nog een schepje bovenop doen door bepaalde plaatsen 'platinum' te maken?
Ik vermoed en vrees het laatste...

Als je ziet wat die Yorke al durfde te vragen voor Paradiso voordat er überhaupt een album uit was van The Smile. Dan zou ik toch niet hopen op schappelijke prijzen voor het grote project...

Zonde van Gaga, wil haar dolgraag zien maar dit is echt té...

geen idee wie het is, maar deze kwam zojuist binnen met bizar veel volgers on spotify (en geen k/j-pop), waarvoor je je nog tot 1600 kunt aanmelden voor de vvk:
Peso Pluma @ AFAS, Amsterdam ma 30 jun '25
past nog precies tussen NIN en Neil Young in :D
Ha, zat me van de week af te vragen of die ooit eens naar Nederland zou komen (vond flauw dat hij niet een concertje in Paradiso deed toen hij een videoclip opnam in Amsterdam), dus bedankt voor de heads up. Nu maar afwachten wat de prijzen zullen zijn - het enige wat ik kan vinden is vanaf 62 euro.

Ha, zat me van de week af te vragen of die ooit eens naar Nederland zou komen (vond flauw dat hij niet een concertje in Paradiso deed toen hij een videoclip opnam in Amsterdam), dus bedankt voor de heads up. Nu maar afwachten wat de prijzen zullen zijn - het enige wat ik kan vinden is vanaf 62 euro.
€64,96 (met servicekosten). Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen bepaalde categorieën.

Users who are viewing this thread