Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
Mijn eerste pick gaat - misschien niet geheel onverwacht - naar K.Dot/Cornrow Kenny/The Biggest Hypocrite of 2015/Oklama/King Kendrick/Kung-Fu Kenny/Mr. 1-5/Mr. Morale/Mr. Get Off, ook wel bekend als Kendrick Lamar.

Ik wil hiermee meteen mijn verwijzing naar de tandarts afstrepen:

Het nummer Crown verwijst naar de nieuwe kunsttand die over een kapotte tand gezet kan worden. FEAR., BLOOD. en (we gon' be) Alright beschrijven vervolgens het hele proces van naar de tandarts gaan.

Ook de Paasei(s) komt aan bod: reincarnated verwijst naar de herrijzenis van Jezus tijdens Pasen.

@warriorandweirdo en dan @Koekdoos
Had verwacht dat die erin ging blijven door die mixtape en ik die nog rustig wat rondes later had kunnen boeken

Koekdoos gespot in het wild:
Tinfoil Hat GIF by The Tick

Eerste headliner voor deze nieuwe editie!

Sabrina Carpenter

Moet me nog wat verder verdiepen in de catalogus, maar is het te ver gezocht als ik zeg dat Espresso Italiaans is, Vaticaanstad in Italië ligt, ze daar de Paus hebben en daar met Pasen het 'urbi et orbi' wordt uitgesproken?

@MadMandra27 2x en daarna ik
Nooit gedacht dat jij als eerste een naam van mijn shortlist ging kapen. ;)

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: Oasiss en Koekdoos
Eerste headliner voor deze nieuwe editie!

Sabrina Carpenter

Moet me nog wat verder verdiepen in de catalogus, maar is het te ver gezocht als ik zeg dat Espresso Italiaans is, Vaticaanstad in Italië ligt, ze daar de Paus hebben en daar met Pasen het 'urbi et orbi' wordt uitgesproken?

@MadMandra27 2x en daarna ik
Nieuw soort glam gevonden?

Pfoe, als je het zo stelt, lijkt me dat precies ver genoeg gezocht.

Deze beste jongeman kreeg niet meteen door iedereen een headlinerspot toegedicht op de sociale media. Aangezien wij bij de MadMandraMeeting gekend staan voor het steunen van jong geweld hebben we besloten om deze editie in het teken te stellen van niemand minder dan Sam Fender. Hij zal een dag headlines op het hoofdpodium, ook wel gekend onder de naam People Watching.

Ik mag ook meteen een tweede klepper aankondigen en deze zal de tweede Mainstage, oftewel de Remember My Name-stage, afsluiten. Waarom deze naam? Hier zullen enkel opkomende acts geboekt worden die nog maar maximaal twee studio-albums hebben uitgebracht op moment van aankondigen. Daar voldoet Doechii wonderwel aan en bijgevolg zijn we thrilled om haar te mogen aankondigen!

Nvdr. Een van de eerste moppen die ik me herinner, is de volgende. "Weet je waarom een krokodil 10 minuten vroeger moet opstaan dan een konijn? Om al zijn tanden te poetsen." En aangezien Doechii afgelopen jaar echt doorbrak met haar album 'Alligator bites never heal', met daarop de gelijknamige single als afsluiter van het album, vind ik haar ook zeer geschikt om het vakje voor iets over tandarts(assistente) af te vinken ✅

Next: @Koekdoos @warriorandweirdo

Deze beste jongeman kreeg niet meteen door iedereen een headlinerspot toegedicht op de sociale media. Aangezien wij bij de MadMandraMeeting gekend staan voor het steunen van jong geweld hebben we besloten om deze editie in het teken te stellen van niemand minder dan Sam Fender. Hij zal een dag headlines op het hoofdpodium, ook wel gekend onder de naam People Watching.

Ik mag ook meteen een tweede klepper aankondigen en deze zal de tweede Mainstage, oftewel de Remember My Name-stage, afsluiten. Waarom deze naam? Hier zullen enkel opkomende acts geboekt worden die nog maar maximaal twee studio-albums hebben uitgebracht op moment van aankondigen. Daar voldoet Doechii wonderwel aan en bijgevolg zijn we thrilled om haar te mogen aankondigen!

Nvdr. Een van de eerste moppen die ik me herinner, is de volgende. "Weet je waarom een krokodil 10 minuten vroeger moet opstaan dan een konijn? Om al zijn tanden te poetsen." En aangezien Doechii afgelopen jaar echt doorbrak met haar album 'Alligator bites never heal', met daarop de gelijknamige single als afsluiter van het album, vind ik haar ook zeer geschikt om het vakje voor iets over tandarts(assistente) af te vinken ✅

Next: @Koekdoos @warriorandweirdo
People watching naar de koers? Binnenkopper toch ;)

• Haha
Waarderingen: Novis95

Users who are viewing this thread