Deze beste jongeman kreeg niet meteen door iedereen een headlinerspot toegedicht op de sociale media. Aangezien wij bij de
MadMandraMeeting gekend staan voor het steunen van jong geweld hebben we besloten om deze editie in het teken te stellen van niemand minder dan
Sam Fender. Hij zal een dag headlines op het hoofdpodium, ook wel gekend onder de naam
People Watching.
Ik mag ook meteen een tweede klepper aankondigen en deze zal de tweede Mainstage, oftewel de
Remember My Name-stage, afsluiten. Waarom deze naam? Hier zullen enkel opkomende acts geboekt worden die nog maar maximaal twee studio-albums hebben uitgebracht op moment van aankondigen. Daar voldoet
Doechii wonderwel aan en bijgevolg zijn we thrilled om haar te mogen aankondigen!
Nvdr. Een van de eerste moppen die ik me herinner, is de volgende. "Weet je waarom een krokodil 10 minuten vroeger moet opstaan dan een konijn? Om al zijn tanden te poetsen." En aangezien Doechii afgelopen jaar echt doorbrak met haar album 'Alligator bites never heal', met daarop de gelijknamige single als afsluiter van het album, vind ik haar ook zeer geschikt om het vakje voor iets over
tandarts(assistente) af te vinken
Next: @Koekdoos @warriorandweirdo