Graspop Metal Meeting 2025

Geen idee of deze fake is, ziet er anders wel geloofwaardig uit.

Bijlagen

• Screenshot_20250305_221405_Facebook.jpg
    Screenshot_20250305_221405_Facebook.jpg
    266,7 KB · Weergaven: 147
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo
Wat nog lang niet uitverkocht lijkt als je het zaalplan bekijkt.
Middenplein al uitverkocht. Eerste ring al grotendeels weg. Lijkt mij dat die wel goed verkopen.

Hoe dan ook gaat Ghost niet meer te vinden zijn voor een mainstage 2 spot lijkt mij.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Middenplein al uitverkocht. Eerste ring al grotendeels weg. Lijkt mij dat die wel goed verkopen.

Hoe dan ook gaat Ghost niet meer te vinden zijn voor een mainstage 2 spot lijkt mij.
Denk ook dat die wel South headliner zullen zijn in 2026. Te grote naam om bij Slipknot te zetten.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
ADTR brengt 21 Maart een nieuw album uit. Zou de GMM aankondiging samen met de album release komen? Lijkt me sterk dat ze GMM niet zouden doen deze zomer met een nieuw album terwijl ze wel in Europa zijn op die moment.

ADTR brengt 21 Maart een nieuw album uit. Zou de GMM aankondiging samen met de album release komen? Lijkt me sterk dat ze GMM niet zouden doen deze zomer met een nieuw album terwijl ze wel in Europa zijn op die moment.
Nog zo veel mensen die blijven hopen op een grote headliner voor de North stage! Wel leuk om dat enthousiasme te zien ookal geloof ik er niet echt in.
Volbeat en Ghost zijn gewoon sterke south headliners!
Kan niet!! Gary Holt staat op die vrijdag met Exodus op Hellfest.
Denk ook dat die wel South headliner zullen zijn in 2026. Te grote naam om bij Slipknot te zetten.
Is wel een beetje kort dag en het Sportpaleis is inderdaad nog niet uitverkocht, zal wel 2026 worden...

Terwijl we wachten op de officiële bevestiging, kunnen we ons vermaken op https://lalabet-nll.com/
Dat zou logisch zijn! Nieuw album + zomertour = GMM zou ze gewoon terug moeten uitnodigen.

Laatst bewerkt:
die hebben net een zaalshow aangekondigd in belgie een paar weken voor graspop dus ik verwacht ze niet meer

Ze gaan al naar Luik, dus het lijkt me vrij sterk dat die ook naar GMM gaan dan. Plus, die hebben van het hele weekend enkel de 21e vrij, maar dan zijn ze onderweg van Madrid naar Hellfest, lijkt me ook sterk dat ze dan op GMM staan die dag

• Leuk
Waarderingen: won666 en Loek123

Users who are viewing this thread