Thundercat is een geweldige show voor iedere bezoeker op Lowlands ongeacht voorkeuren, in 2022 in de Melkweg gezien en zo tof
Nu Jahanbakhs is afgehaakt gok ik toch dat Mbappé alsnog voor Rotterdam gaat kiezen. Anders zou het maar een matige vervanger zijn.Aangezien veel van jullie vaak in de juiste richting hebben gespeculeerd en er nu omtrent Lowlands niet zo veel meer te speculeren valt: Wie gaat Feyenoord halen als directe versterking op de flanken?
Ik denk Verstappen of Norris. Beide snelheid op de flank. Beetje afhankelijk hoe ze het seizoen afronden.Aangezien veel van jullie vaak in de juiste richting hebben gespeculeerd en er nu omtrent Lowlands niet zo veel meer te speculeren valt: Wie gaat Feyenoord halen als directe versterking op de flanken?
Ik sluit me volledig aan bij Fontaines, Denzel en The Smile. Van wat er verder in de buurt is rond Lowlands vind ik het jammer dat we Rise against, Oscar & the Wolf, Stormzy en Stikstof moeten missen.Welke acts missen jullie dit jaar echt op het programma? Voor mij is de grootste misser wel echt Fontaines DC. In het post-punk hoekje had ik Squid ook wel echt graag gewild. Qua hardcore punk acts zijn High Vis en Jesus Piece ook vlakbij en die hadden voor mij echt hele sterke Xray acts geleken. Nu heb je in dat hoekje University en MSPAINT in de X-Ray, allebei niet mega bijzonder moet ik zeggen.
Verder waren Denzel Curry en The Smile must sees voor mij, het is jammer maar helaas..
Heb wel het gevoel dat ze jaar jaar wat meer 'oudere' acts hebben staan, lijken er meer dan vorig jaar: Nas, Air, Roisin Murphy, The Streets, QOTSA, en ja ook Sugababes. Voor de millemnials zoals ik zeker erg leuk.
De reacties zijn toch vrij positief?Zit iedereen te zeuren om namen, krijgen we namen is het weer niet goed![]()
Meer dat er nu nog gespeculeerd wordt of die Foster the People toch niet nog morgen wordt aangekondigd terwijl er duidelijk is gezegd dat dit alle namen zijnDe reacties zijn toch vrij positief?
Ja, Fontaines is wel echt heel jammer. Gelukkig ga ik die zien in de Afas: maar een Festivalsetje van ze had ik ook tof gevonden! Verder vind ik van pukkelpop missen jammer: Rise against, stikstof en Stormzy. De rest van de tourende artiesten ken ik niet echt.Welke acts missen jullie dit jaar echt op het programma? Voor mij is de grootste misser wel echt Fontaines DC. In het post-punk hoekje had ik Squid ook wel echt graag gewild. Qua hardcore punk acts zijn High Vis en Jesus Piece ook vlakbij en die hadden voor mij echt hele sterke Xray acts geleken. Nu heb je in dat hoekje University en MSPAINT in de X-Ray, allebei niet mega bijzonder moet ik zeggen.
Verder waren Denzel Curry en The Smile must sees voor mij, het is jammer maar helaas..
Heb wel het gevoel dat ze jaar jaar wat meer 'oudere' acts hebben staan, lijken er meer dan vorig jaar: Nas, Air, Roisin Murphy, The Streets, QOTSA, en ja ook Sugababes. Voor de millemnials zoals ik zeker erg leuk.
Voor mij toch echt wel Stormzy als ik naar Pukkelpop kijk. Had denk ik heel gaaf kunnen zijn (vooraf aan Fred Again..)Welke acts missen jullie dit jaar echt op het programma? Voor mij is de grootste misser wel echt Fontaines DC. In het post-punk hoekje had ik Squid ook wel echt graag gewild. Qua hardcore punk acts zijn High Vis en Jesus Piece ook vlakbij en die hadden voor mij echt hele sterke Xray acts geleken. Nu heb je in dat hoekje University en MSPAINT in de X-Ray, allebei niet mega bijzonder moet ik zeggen.
Hier was ik ook, helemaal mee eens ! Was heel tof.Thundercat is een geweldige show voor iedere bezoeker op Lowlands ongeacht voorkeuren, in 2022 in de Melkweg gezien en zo tof
Ja, en hun nieuwe album vind ik sowieso ook een aanrader, High energy chaos!Ik was nog niet op de hoogte dat de band die voorheen als 'Slaves' bekend stond nu SOFT PLAY is. Dus voor de mensen die dat ook nog niet wisten: now you know.
Welke acts missen jullie dit jaar echt op het programma? Voor mij is de grootste misser wel echt Fontaines DC. In het post-punk hoekje had ik Squid ook wel echt graag gewild. Qua hardcore punk acts zijn High Vis en Jesus Piece ook vlakbij en die hadden voor mij echt hele sterke Xray acts geleken. Nu heb je in dat hoekje University en MSPAINT in de X-Ray, allebei niet mega bijzonder moet ik zeggen.
Kwam ik ook pas net achter inderdaad, Slaves was wel tof destijds.Ik was nog niet op de hoogte dat de band die voorheen als 'Slaves' bekend stond nu SOFT PLAY is. Dus voor de mensen die dat ook nog niet wisten: now you know.
Ik vind de omschrijving igg erg vet. 30 piraten op een podium: chaos.Ye Banished Privateers? Is dat een hint naar het terugkeren van Captain Keith?
Hier ook hoor.Ik ben juist helemaal in me nopjes met deze line-up. Wat een keuzes!
QOTSA
Fredje
Sugababes (nee ik schaam me niet!)
Jorja Smith
Sticks
Skrillex
NAS (paar maanden geleden gezien in de ziggo... zeeeer goed live)
Overmono
Miles Kane
Barry can't swim
Mandidextrous
Teddy Swims
AIR
Young Marco
Spiritbox
Inhaler
Prins S en de Geit
Thundercat
Anetha
En de beste set op lowlands gaat komen van Interplanetary Criminal... wat een gek is dat
Vorig jaar had ik nog niet de helft van de artiesten. Wat een armoe was dat zeg.