Graspop Metal Meeting 2024

won666

Support act
17 mei 2019
1.179
1.239
Eigenlijk al bijna tijd voor het 2025 topic dus met wensenlijstjes en geruchten. Kan niet wachten!
De 2025 headliners zullen al wel groten deels geboekt zijn. Iron Maiden, Slayer, Mastodon, Lamb Of God, Bullet For my Valentine, Trivium mogen we misschien al verwachten. En dan misschien System Of A Down en Aerosmith? Dat zijn mijn 8 wilde gokken
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.544
De 2025 headliners zullen al wel groten deels geboekt zijn. Iron Maiden, Slayer, Mastodon, Lamb Of God, Bullet For my Valentine, Trivium mogen we misschien al verwachten. En dan misschien System Of A Down en Aerosmith? Dat zijn mijn 8 wilde gokken
En wat mij betreft houden we het daar nu ff bij voor 2025. Over precies 4 maanden kunnen we nog 4 maanden vullen met gokken gebaseerd op onderbuikgevoel.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.544
Ik kan het niet helemaal uitleggen maar ik ga echt zo lekker op de Uriah Heep setlist. Mooi mix van proggy en psychedelische hardrock. Inmiddels een absolute must see geworden. En als ik mag kiezen dan hoop ik dat ze de Metal Dome headliner worden. Vorig jaar ook erg genoten van Monster Magnet op die spot en zie Uriah Heep daar ook een machtig retro feest bouwen.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.658
5.130
Ik kan het niet helemaal uitleggen maar ik ga echt zo lekker op de Uriah Heep setlist. Mooi mix van proggy en psychedelische hardrock. Inmiddels een absolute must see geworden. En als ik mag kiezen dan hoop ik dat ze de Metal Dome headliner worden. Vorig jaar ook erg genoten van Monster Magnet op die spot en zie Uriah Heep daar ook een machtig retro feest bouwen.
Dat zou zeker prachtig zijn!
Helaas vrees ik dan echter ook een horrorclash met A7X... 😶
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.544
Dat zou zeker prachtig zijn!
Helaas vrees ik dan echter ook een horrorclash met A7X... 😶
Haha ja ik ook. Maar daar heb ik me alvast preventief bij neergelegd. A7X en BMTH gaan we nog jaren lang zien als headliner, of je het wil of niet. Zo'n nachtshow van Uriah Heep is een pak unieker.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.658
5.130
Haha ja ik ook. Maar daar heb ik me alvast preventief bij neergelegd. A7X en BMTH gaan we nog jaren lang zien als headliner, of je het wil of niet. Zo'n nachtshow van Uriah Heep is een pak unieker.
Dat is waar, maar A7X kijk ik inmiddels ook alweer aardig wat jaartjes naar uit, vooral aangezien ik sinds de laatste keer dat ik hen zag op GMM18 meer muziek van hen heb leren kennen en eigenlijk alleen maar groter fan ben geworden.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
141
275
Haha ja ik ook. Maar daar heb ik me alvast preventief bij neergelegd. A7X en BMTH gaan we nog jaren lang zien als headliner, of je het wil of niet. Zo'n nachtshow van Uriah Heep is een pak unieker.
Zie ik toch liever niet gebeuren - die 2 bands zijn de (hoofd)reden waarom ik een zaterdagticket gekocht heb.
Ik snap dat het een hele mooi show zou kunnen zijn zo laat in de Matal Dome maar ik zou toch vooral balen bij deze clash.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.209
7.466
Zie ik toch liever niet gebeuren - die 2 bands zijn de (hoofd)reden waarom ik een zaterdagticket gekocht heb.
Ik snap dat het een hele mooi show zou kunnen zijn zo laat in de Matal Dome maar ik zou toch vooral balen bij deze clash.
Welke 2 bands bedoel je dan? Uriah Heep en Avenged Sevenfold?
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.209
7.466
Dat is waar, maar A7X kijk ik inmiddels ook alweer aardig wat jaartjes naar uit, vooral aangezien ik sinds de laatste keer dat ik hen zag op GMM18 meer muziek van hen heb leren kennen en eigenlijk alleen maar groter fan ben geworden.
begin langzaam zelf ook steeds meer uit te kijken naar die show, heb ze voor het laatst gezien op pinkpop 2014, en waren erg goed toen. ook aardig wat jaartjes gewacht dus.
 

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
121
166

Kiełtyka heeft laten weten te stoppen bij Machine Head. Wie gaat hem vervangen voor GMM?

Staat de komst van MH onder druk? :(


Je maakt het spannender dan het is. MH heeft zijn tour al lang vooruit gepland.
Die vervanger zal al wel bekend zijn, maar nog niet gecommuniceerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Alma

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.658
5.130
Klopt! Uiteraard zijn er nog andere bands die ik graag wil zien, maar dat is toch de top 2.
Voor mij ook zo ongeveer de belangrijkste must-sees, met Kamelot, Rotting Christ, Pain en Vola daar vlak achter, dus eigenlijk meer een top-6.

En als we dan toch bezig zijn (niet in volgorde):
  • Donderdag: Tool, Heart, Amaranthe, Kvelertak, Ne Obliviscaris, Brothers Of Metal
  • Vrijdag: Turnstile, Avantasia, Pendulum, Bruce Dickinson, Tarja, Borknagar, Dynazty, Svartsot
  • Zondag: Scorpions, Emperor, Extreme, Karnivool, Dark Funeral, Ereb Altor, Ihsahn
 
  • Leuk
Waarderingen: Parfex en Chronicbias

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.532
3.039
Voor mij ook zo ongeveer de belangrijkste must-sees, met Kamelot, Rotting Christ, Pain en Vola daar vlak achter, dus eigenlijk meer een top-6.

En als we dan toch bezig zijn (niet in volgorde):
  • Donderdag: Tool, Heart, Amaranthe, Kvelertak, Ne Obliviscaris, Brothers Of Metal
  • Vrijdag: Turnstile, Avantasia, Pendulum, Bruce Dickinson, Tarja, Borknagar, Dynazty, Svartsot
  • Zondag: Scorpions, Emperor, Extreme, Karnivool, Dark Funeral, Ereb Altor, Ihsahn
Bij gebrek aan meer nieuws ook maar weer een lijstje van mij op volgorde per dag.
  • Donderdag: Tool - Alien Weaponry - Ne Obliviscaris - Textures - Crosses - Night Verses - Babymetal - Heart
  • Vrijdag: Turnstile - Borknagar - Tarja - Brian Downey - Judas Priest - Avantasia
  • Zaterdag: Brutus - Bring Me The Horizon - Avenged Sevenfold - Wolfmother - Blind Guardian - Uriah Heep - Abbath - Mammoth WVH - Empire State Bastard
  • Zondag: Karnivool - Ihsahn - Machine Head - Ereb Altor - Scorpions - Deep Purple - Emperor - Dark Funeral
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
545
642
Graspop vrienden? Fijn weekend gehad? (nog 115 dagen tot Graspop)
Ja hoor, gisteren een topdag gehad met heerlijke deathmetal!
Positief verrast door sanguisugabogg ga ik zeker terug kijken op graspop
Suffocation die heel de zaal meehad en int vorm was.
en erna nog Kataklysm de hoofdreden voor ons om te gaan die zoals steeds weer in topvorm waren.(laat maar doorkomen naar graspop)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.209
7.466
Lijstjes tijd, altijd leuk. Bands die ik wil gaan zien als tijdschema het toe laat, in volgorde van hoe graag ik ze wil zien:

Donderdag: Tool, Bury Tomorrow, Amaranthe, Bleed from within, Erra, Ne Obliviscaris, Alien Weaponry, Hanabie
Vrijdag: Fit For A King, Pendulum, P.O.D. , Borknagar, Electric Callboy, Brand of sacrifice, Avantasia, Turnstile
Zaterdag: Bring Me The Horizon, Avenged Sevenfold, Architects, Limp Bizkit, Blind Guardian, Ice Nine Kills, While She Sleeps, Kamelot
Zondag: Machine head, Corey Taylor, Make them suffer, Atreyu, Emperor, Slaughter to prevail, Of Mice and men, Insahn
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken