AC/DC

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Aangezien er nog nul geruchten zijn voor Amerika denk ik dat de tour in 2 is gesplitst. Doet me denken aan de opmerking van @jimmywe .Er is wel zeker gesleuteld aan de tour. Originele bekendmaking volgens insiders stond op de rol voor december. Amerika en Australië volgend jaar en dan gaat het boek dicht verwacht ik.
België zou toch dit jaar zijn ook. Die planning tour is alle kanten uitgeschoten.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.464
4.630
Als alles achter de rug is doe ik wel is uit de doeken met wat ik weet.
In elk geval rond jaarwisseling zag het er effe niet goed uit om de tour dit jaar nog te kunnen laten doorgaan (of toch grootste deel). Denk dat het door collectieve inspanning wel is gelukt.
Enig idee hoe 9 augustus is gekomen? Ik kan moeilijk geloven dat beide live nation en Alcatraz hier blij om zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.405
2.940
Omdat je soms niet te willen hebt. Zeker als het over zo’n grote band gaat moet je maar slikken. Uitverkopen zal het wel doen. Vooral voor Alcatraz een issue vrees ik.
Ik had hier eerder ook al aangegeven: ze gaan die tour toch niet plannen tijdens de voorverkopen van alle grote festivals. Maar zoals @jimmywe al aangeeft. Het zal met zoveel meer zaken van doen hebben. En een band als AC/DC weiger je niet. Voorverkoop en omzet gegarandeerd. Helemaal omdat het voor 99% de laatste keer is dat ze nog een keer op tournee gaan.
 

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
126
187
Ik had hier eerder ook al aangegeven: ze gaan die tour toch niet plannen tijdens de voorverkopen van alle grote festivals. Maar zoals @jimmywe al aangeeft. Het zal met zoveel meer zaken van doen hebben. En een band als AC/DC weiger je niet. Voorverkoop en omzet gegarandeerd. Helemaal omdat het voor 99% de laatste keer is dat ze nog een keer op tournee gaan.
Ha ha ha, hoeveel heb ik dat nog niet moeten horen, de "Stiff Upper Lip" tour van 2000 was zo gezegd ook de laatsten.. en Deep Purple en de Scorpions, die mannen zijn tegen de 80 en blijven maar verder doen.

 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Morgen de dag.

Tourdata. En ook wie er mee zal touren.

Heb ze in 2009 gezien in de Arena in Amsterdam. Had eigenlijk toen tickets voor het Sportpaleis, maar die show werd last minute (ik geloof dat we op de Brusselse Ring zaten toen we het nieuws vernomen) afgelast door ziekte van Brian Johnson. Toen kon je kiezen, geld terug of ticket geldig voor Amsterdam. Dat laatste gekozen. Geen fan van de Arena is achteraf gebleken. Maar was wel nog met Malcolm Young, Phil Rudd en Cliff Williams. Is wel ferm als je het bekijkt, toen kon je AC/DC in België gewoon nog in een zaal zien!

Heb ze ook nog in 2015 in Dessel en in Gelsenkirchen gezien. Die band wekt energie los in mij, doet mij ook 'het leven' relativeren.

2016 in Werchter bewust overgeslagen, helemaal niet anti-Axl Rose, maar dat was geen AC/DC. Brian Johnson is overigens dé sympathiekste frontman der grote groepen. Heeft hij onlangs nog bewezen om gewoonweg als zichzelf af te zakken naar Namen bij de inhuldiging van zijn standbeeld en de 'Esplanade AC/DC'. Maar je merkt zijn hartelijkheid ook op zulk groot podium, dat zijn er weinigen gegeven.

Morgen de dag.

Tourdata. En ook wie er mee zal touren.

Als het enkel Angus, Brian en Stevie van de 'vaste kern' zullen zijn ...

Ik weet het nog niet

Morgen de dag.
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
360
518
From forum

AC/DC will play in Seville on May 29 at the Estadio de La Cartuja. Tickets for the Seville concert go on sale next Friday, February 16, at 10.00 am on the Live Nation and Ticketmaster websites. Tour dates dropping in a few minutes. 21 performance tour in Europe, kicking off May 17 in Glesenkirchen (Germany) and ending August 17 in Dublin. Many German dates, nine, and others in Italy, Netherlands, Austria, Switzerland, Slovakia, France and the UK.

23. and 26. of June also confirmed in Vienna by local newspaper in today's print Version.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en PJ

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.189
10.551
De data zijn inmiddels wel bekend. Ben vooral benieuwd wat voor belachelijke prijs hiervoor gevraagd gaat worden
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
de tour pagina is er klaar voor, staat een countdown timer lekker af te tellen

Its Happening The Office GIF by NBC
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken