Lowlands 2023

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Laatste drop even ingeluisterd aan het zwembad. Best een aantal leuke namen:
Cherise, 070 Shake, Bombino en Christian Lee Hudson! Die laatste zou ik zelfs erg graag gaan zien!
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Athos

Dagopener
13 jul 2023
505
745
Ik heb in het verleden wel is kaarten via marktplaats gekocht. Deze kaarten heb ik dan altijd bij mensen thuis opgehaald.

Als je nu bij iemand thuis de kaarten “ophaald” en je laat deze ter plaatsen op jou naam zetten kan het eigenlijk niet fout. Deze actie is hierna niet terug te keren. Ik heb dit gecheckt omdat ik ook nog een kaart voor mijn vrouw moest hebben. Uiteindelijk gewoon via ticketmaster gelukt.

Belangrijkste tip, nooit een stuiver vooruit betalen!
In dat geval zou ik het wel aandurven ja. Maar op afstand vooraf betalen en dan maar hopen dat het ticket naar jou wordt doorgestuurd. No way.
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
54
87
Voor iedereen die nog officiële kaartjes zoekt, ik heb vandaag meerdere doorverkoop tickets voorbij zien komen bij Ticketmaster.
Heb vandaag eindelijk de laatste persoon uit onze groep blij kunnen maken.
Ik zou bijna denken dat Lowlands sinds vandaag druppelsgewijs kaarten in de verkoop brengt, maar dan als doorverkoop ticket. Zoveel zag ik er door de dag heen voorbij komen.
Heb 5 keer in de betaal sectie gezeten, was 4x op mijn mobiel net te laat, maar zojuist op mijn pc er in 1 keer doorheen.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en roluf

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
292
329
Vraagje tussendoor: hebben mensen ervaring met het aanvragen van een toegankelijkheids pas? Mijn reisgenoot heeft een onbetrouwbare zwakke rug (soms 3 dagen festivallen zonderproblemen, soms na 2 uur kapot), en ik wil een email sturen of wij toegang mogen hebben om, indien nodig, te zitten op het rolstoel platform. Iemand ervaring, zijn ze zo streng dat ze dit afwijzen of zouden toelaten?

Vorig jaar op pukkelpop mochten wij zitten op de Inter platforms, dat was een zegen.
Op de site staat info over toegankelijkheid met een mailadres. Als je ze mailt krijg je een formulier met dingen die je aan kunt vragen + verzoek om in te vullen wat je nodig hebt en waarom. Er zijn niet altijd genoeg stoelen op het podium, dus als je zeker wilt weten dat je reisgenoot kan zitten zou ik vragen of je een vouwstoel mee kan nemen. Daar doen ze soms wel moeilijk over. Niet alle podia hebben een rolstoel platform; alleen de Alpha, Bravo en Heineken. Als het podium vol is kunnen ze alle niet rolstoelers vragen er af te gaan. Je krijgt relatief kort van te voren te horen of je verzoek is goedgekeurd.
 
  • Geweldig
Waarderingen: davadude

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.413
1.091
Hoi! Heeft iemand hier (goeie) ervaring met het kopen van kaarten via Marktplaats, die overgeschreven moeten worden via Ticketmaster? Ik ben nog op zoek naar twee Lowlands-kaartjes en op Ticketmaster staan ze (nog) niet. Op Marktplaats zijn er wel een aantal te vinden, maar ik weet niet of dat aan te raden is?
Ik hoop nog altijd te geloven dat er ook eerlijke mensen zijn. Ik denk dat als je thuis afspreekt bij mensen dat het al goed zit. Je kan als verkopende partij het kaartje doorsturen. Ticketmaster zet je zo buitenspel. De verkopende partij kan iets meer ontvangen (mochten ze dat willen) en de kopende partij betaald niet de hoofdprijs die ze bij TM zouden moeten betalen. Mocht je überhaupt al kaartjes scoren. En je maakt gelijk nieuwe LL vrienden 😉
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
326
412
In de Release Radar is het duidelijk dat Lowlands eraan komt 🥳 ...nieuwe Beartooth, Bombay Bicycle Club, De Jeugd (dat kon wel eens een LL klassieker worden), Joost, Black Sun Empire, First Aid Kit...jammer dat de zoon af en toe het verkeerde account aanklikt
 
  • Leuk
Waarderingen: pietmoeskops en mgbss

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
Voor iedereen die nog officiële kaartjes zoekt, ik heb vandaag meerdere doorverkoop tickets voorbij zien komen bij Ticketmaster.
Heb vandaag eindelijk de laatste persoon uit onze groep blij kunnen maken.
Ik zou bijna denken dat Lowlands sinds vandaag druppelsgewijs kaarten in de verkoop brengt, maar dan als doorverkoop ticket. Zoveel zag ik er door de dag heen voorbij komen.
Heb 5 keer in de betaal sectie gezeten, was 4x op mijn mobiel net te laat, maar zojuist op mijn pc er in 1 keer doorheen.
Lijkt me sterk dat ze de laatste kaarten in de doorverkoop zetten. Zullen waarschijnlijk net zoals de laatste jaren nog een hele kleine ronde in de normale verkoop doen.
Verkopen nu gewoon mensen hun kaart omdat ze toch op vakantie gaan, de line up matig vinden of hun vis dan naar de dokter moet.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en teunajax

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.613
2.100
Paar weken voor het festival krijg je inderdaad allerlei mensen die toch niet kunnen gaan. Lowlands heeft al hun kaarten gewoon uitverkocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Ik heb in het verleden wel is kaarten via marktplaats gekocht. Deze kaarten heb ik dan altijd bij mensen thuis opgehaald.

Als je nu bij iemand thuis de kaarten “ophaald” en je laat deze ter plaatsen op jou naam zetten kan het eigenlijk niet fout. Deze actie is hierna niet terug te keren. Ik heb dit gecheckt omdat ik ook nog een kaart voor mijn vrouw moest hebben. Uiteindelijk gewoon via ticketmaster gelukt.

Belangrijkste tip, nooit een stuiver vooruit betalen!
Dit. Kan prima maar dan wel thuis ophalen, anders ben je nooit zeker van je zaak. Maatje van me ook nog dit jaar zo gefinessed.

Ik vind de lineup aan de bovenkant ook matig maar ik heb ook echt wel 30-40 acts die ik wil zien. Voeg daar de ambiance aan toe waar geen festival tegen opkan en ik heb er nu al reuze zin in.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
Ben er vorig jaar volgens mij helemaal niet binnen geweest. Leek me op zich wel een leuke tent maar de rijen waren vaak te groot.

Hoop wel dat ze met een alternatief komen, al was het maar om de drukte in de nacht wat te spreiden. Daarnaast is een beetje afwisseling in de nacht ook leuk. Hopelijk daarom zoals eerder voorgesteld iets in de sfeer van de Swamp op DTRH (of de oude verdwenen tenten op Lowlands).
Zou raar zijn als ze in de nacht tenten gaan schrappen. Nachten worden jaar na jaar steeds drukker.
Ook benieuwd wat ze in de Heineken gaan doen dit jaar. Daar was het vorige jaar s nachts vrij rustig.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Zou raar zijn als ze in de nacht tenten gaan schrappen. Nachten worden jaar na jaar steeds drukker.
Ook benieuwd wat ze in de Heineken gaan doen dit jaar. Daar was het vorige jaar s nachts vrij rustig.
De Heineken is langzamerhand toe aan vervanging als je ziet hoeveel sfeer de nieuwe aankleding van andere podia brengt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.613
2.100
Zou raar zijn als ze in de nacht tenten gaan schrappen. Nachten worden jaar na jaar steeds drukker.
Ook benieuwd wat ze in de Heineken gaan doen dit jaar. Daar was het vorige jaar s nachts vrij rustig.
Toch blijf ik die Lima, maar vooral de Heineken 's nachts een fijne uitvalsbasis vinden om een beetje drukte te vermijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
700
639
Lijkt me sterk dat ze de laatste kaarten in de doorverkoop zetten. Zullen waarschijnlijk net zoals de laatste jaren nog een hele kleine ronde in de normale verkoop doen.
Verkopen nu gewoon mensen hun kaart omdat ze toch op vakantie gaan, de line up matig vinden of hun vis dan naar de dokter moet.

Op DTRH gingen ze uiteindelijk voor 170 euro de deur uit op Ticketmaster. Bij Lowlands zullen er dus ook nog wel genoeg kaarten online komen voor onder de orginele prijs denk ik zo

De Heineken is langzamerhand toe aan vervanging als je ziet hoeveel sfeer de nieuwe aankleding van andere podia brengt.

Ik meen mij te herinneren dat EvE zei dat dit een tijdelijke tent was die ze gingen testen ofzo. Maar het is inderdaad een hele sfeerloze (waarom grijs?!) tent. Ik hoop dat ze wat leuke nachten met gitaarmuziek kunnen programmeren daar dit jaar
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Volgens mij kan je met wat extra licht heel veel doen in de Heineken. Hij is namelijk wel goed donker en de zichtlijnen zijn ook perfect!
 
  • Leuk
Waarderingen: Athos en freezeroz

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.777
2.377

Wellicht dat het tijdschema van Pukkelpop al een indicatie kan zijn van posities / tijden op Lowlands. Benieuwd of er nog artiesten staan die op een totaal andere plek staan dan verwacht.

Hoop persoonlijk dat Nia Archives op Lowlands wel in de nacht staat bijvoorbeeld. Zelfde geldt voor VTSS. 18u vind ik daar geen tijd voor.
Nothing But Thieves staat op PKP extreem laag ten opzichte van op Lowlands. Moderat staat op PKP wel na de headliner. Bicep staat niet in de Marquee (dus misschien op Lowlands ook in de Heineken?)
 
Laatst bewerkt:

mgbss

Support act
15 feb 2019
802
489

Wellicht dat het tijdschema van Pukkelpop al een indicatie kan zijn van posities / tijden op Lowlands. Benieuwd of er nog artiesten staan die op een totaal andere plek staan dan verwacht.

Hoop persoonlijk dat Nia Archives op Lowlands wel in de nacht staat bijvoorbeeld. Zelfde geldt voor VTSS. 18u vind ik daar geen tijd voor.
Nothing But Thieves staat op PKP extreem laag ten opzichte van op Lowlands. Moderat staat op PKP wel na de headliner. Bicep staat niet in de Marquee (dus misschien op Lowlands ook in de Heineken?)
Ik krijg hier wel een beetje de hoop van dat boygenius misschien een Bravo-afsluiter is ipv ergens in de Alpha.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
573
172

Wellicht dat het tijdschema van Pukkelpop al een indicatie kan zijn van posities / tijden op Lowlands. Benieuwd of er nog artiesten staan die op een totaal andere plek staan dan verwacht.

Hoop persoonlijk dat Nia Archives op Lowlands wel in de nacht staat bijvoorbeeld. Zelfde geldt voor VTSS. 18u vind ik daar geen tijd voor.
Nothing But Thieves staat op PKP extreem laag ten opzichte van op Lowlands. Moderat staat op PKP wel na de headliner. Bicep staat niet in de Marquee (dus misschien op Lowlands ook in de Heineken?)
Misschien hier bicep dan ook snachts? Zal wel heel druk worden dan. Vraag me af of ze turnstile ook hier in de alpha zetten als ze daar mainstage staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken