Best Kept Secret 2023

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
260
168
Holy shit, Surf Curse! Met voorsprong de lelijkste band van het weekend (wat een contrast na NoL en Alvvays), maar wat een bom! Ik had wat gezellige garagerocknummers verwacht, maar bijna elk nummer werd stevige en strakke garagepunk. De tent ging he-le-maal los! Ook leuk/goor dat het publiek met plezier de bebloede zakdoek van de bassist met bloedneus opving.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

zworp3

Support act
17 mei 2018
856
561
Meneer James is alvast een half uur vooraf met een soort intro begonnen. Kijkt niet bepaald alsof 'ie d'r zin in heeft, maar dat kan ook Resting Bitch Face zijn.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.482
1.640
Het geluid staat echt zacht en het gros van de mensen is het weekend aan het nabespreken, zonde.
 

mees

Randprogramma
9 jan 2020
112
140
AT klinkt erg goed, begon redelijk rustig maar nu hoor je de bass al van mijlenver
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.482
1.640
Winnaars van de dag waren Japanese Breakfast en de whisky infused vegan hamburger. The Mars Volta bij vlagen moddervet, maar ook stukken waar ik niets mee kon. Daarnaast nog prima shows gezien van Sorry en Alvvays. Hopelijk met een meer dedicated publiek nog eens in de herkansing voor Aphex.

Overigens: volgend jaar valt Primavera Porto op exact dezelfde dagen als BKS. Dat voorspelt weinig goeds qua overlap met de Primavera's.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
525
344
Pongo was trouwens vorig jaar op dtrh een van de leukste acts die ik toen gezien heb dus als je nog energie hebt na AT, zeker de moeite waard
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.305
3.918
Winnaars van de dag waren Japanese Breakfast en de whisky infused vegan hamburger. The Mars Volta bij vlagen moddervet, maar ook stukken waar ik niets mee kon. Daarnaast nog prima shows gezien van Sorry en Alvvays. Hopelijk met een meer dedicated publiek nog eens in de herkansing voor Aphex.

Overigens: volgend jaar valt Primavera Porto op exact dezelfde dagen als BKS. Dat voorspelt weinig goeds qua overlap met de Primavera's.
Kan ook positief uitpakken. Zeker als Trent Reznor en consorten hun beste show ooit geven op BKS 2024.
Wel benieuwd naar de cateraar van de whisky infused vegan hamburger.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
399
318
The Comet Is Coming was één groot feest en het laatste blokje Aphex Twin kwam ook hard hoor. Hoorde daarna een paar gasten erover napraten dat ze geen idee hadden wat ze hadden gezien maar wel totaal onder de indruk waren. Prima!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en yannickd

Gebruikers die dit onderwerp bekijken