Graspop Metal Meeting 2023

banzai

Campingartiest
24 jun 2019
81
81
mensen die nog niet op Graspop geweest zijn? Of mensen die van nature Steppegras ook niet kennen ;)
Ik heb het ook vorig jaar pas op de laatste dag ontdekt, zou me ook niet verwonderen dat er nog mensen zijn die het gemist hebben hoor
Absoluut te mijden voedsel is stoofvlees met friet. Dat stoofvlees zijn net rubberen ballen en het smaakt vreselijk. Achteraf schijten als een reiger. Maar misschien is het beter met de nieuwe cateraar.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.376
2.867
Als je op het circuit van Assen omhoog kijkt zie je dit, kun je even zwaaien naar Piebe ;)

Disney House GIF
Waren de bijdehandjes in de aanbieding?😜
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.829
Absoluut te mijden voedsel is stoofvlees met friet. Dat stoofvlees zijn net rubberen ballen en het smaakt vreselijk. Achteraf schijten als een reiger. Maar misschien is het beter met de nieuwe cateraar.
Als ik de kenners mag geloven hier, wordt het met de nieuwe cateraar schijten als 2 reigers.
Waren de bijdehandjes in de aanbieding?😜
Ik haal die altijd in bulk bij de Sligro, super voordelig en kom je nooit tekort ;)
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: SulpherSouls en Piebe71

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.010
En de Lorna Shore/Chelsea Grin clash is door het verplaatsen van Lorna Shore natuurlijk wel opgeslost inmiddels! Maar ja, ik ga nog steeds liever naar Insomnium zelf. Gelukkig heb ik verder ook niet zoveel met Chelsea Grin :)
Klopt, even niet meer aan gedacht.. ;)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.483
2.962
Dus we horen zaterdag over een week mogelijkerwijs twee keer Snuff? Lijkt me best grappig. Sluit niet uit dat de versie van Soen de mooiste gaat zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
Dus we horen zaterdag over een week mogelijkerwijs twee keer Snuff? Lijkt me best grappig. Sluit niet uit dat de versie van Soen de mooiste gaat zijn.
3 keer Slipknot op één dag, wat een feest
misschien zelfs nog een vierde keer bij DJ carl 's nachts
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Het moment waar niemand op gewacht heeft is gekomen: mijn spoorboekje!

Donderdag: een mindere dag. Wordt waarschijnlijk een zuipdag.
-Molybaron
-Beast in Black: pas ontdekt, vrij marginaal, dus dat matcht met mij.
-Orbit Culture vs Mammoth WVH: Orbit interesseert me meer, maar ik wil ook een Van Halen zien soleren. Zal waarschijnlijk Orbit worden.
-Spiritbox: ik heb een crush :love:
-Festileaksmeeting bij Tom Morello
-Even een dood moment, waarschijnlijk nieuwe lenzen indoen en een beetje voedsel schrokken
-Septicflesh
-Arch Enemy: Beter geen foto's maken, anders ruzie met de band.
-At The Gates vs Symphony X: ben fan van At The Gates, maar ik heb ze al meerdere keren gezien. Symphony X vind ik wel interessant, kans is groot dat ik daar naar toe ga.
-Ghost vs Sick of it All: Wordt een keuze tussen hard gaan aan de Juup Stage of met vrienden naar Ghost kijken. Wordt een beslissing dat ik die moment zelf neem.
-GnR mijden als de pest
-As I Lay Dying: huurmoordenaarmetal, fuck yeah!
-Carpenter Brut
-Even sfeer snuiven in het Classic Rock Café
-Bizkit Park

Vrijdag: hard gaan!
-Saltatio Mortis: zuipen!
-Loathe: jammer dat ze in openlucht spelen, is echt een band voor een donkere omgeving
-Crowbar: wietdampen inhaleren
-Blackgold: totaal mijn ding niet, maar het klinkt als iets wat ik kan gebruiken op een festivaldag. Jump around!
-Heidevolk: VOORWAARTS
-Festileaksmeeting bij Airbourne
-Finntroll
snel lenzen vervangen, eten tijdens Behemoth
-Met volle maag moshen bij Amon Amarth
effe een dood moment helaas, wrs even Clutch en daarna vanvoor Gojira
-Met halfvolle maag moshen bij Gojira
-Met halflege maag (filosofische twist!) moshen bij Machine Head (als ik er vanvoor geraak, wrs tijdens encore van Gojira crowdsurfen om er weg te geraken, biertje halen en naar de andere Main Stage rennen). Doodjammer dat Gojira en Machine Head vlak na elkaar spelen.
-Afsluiten met een nu al legendarische Metal Dome avond, bonnen spenderen!!

Zaterdag: nog harder gaan!
-Eventjes Vended
-MIMI FUCKING BARKS LETS FUCKING GOOOO
-Noctem
-Skindred
-Antimatter, forum hype 1 beoordelen
-Cyclone, nooit van gehoord, maar onvoorbereid naar een stage gaan moet kunnen op een festival
-Infected Rain
-Festileaks meeting, duidelijk maken dat indien Sleep Token tegenvalt dat ik bepaalde mensen boos ga aankijken :mad: Spijtig dat dit tegenvalt met Code Orange.
-Legion of the Damned: Metallimbo zegt dat ik daar naartoe moet gaan
-The Chats, maar enkel voor een rookpauze
-Rap lenzen vervangen, daarna stuk Dark Angel
-Pantera! Helaas met Korpiklaani, maar een grote Pantera (tribute) show wil ik niet missen
-Parkway Drive en Slipknot. Waar ik tijdens die concerten ga staan, zal afhangen van mijn vriendengroep. Slipknot heb ik al 4x vanvoor meegemaakt en 1x -nagenoeg bewusteloos door ziekte, Parkway Drive heb ik ooit eens vanop een afstand gezien. Maar slipknot blijft mijn eerste crush. Moeilijke keuze...

Zondag: uitboldag, helaas een mindere dag. Misschien dat ik de avond zelf al naar huis ga.

-Hippotraktor
-Festileaksmeeting of Polaris, gekke Nederlanders/Belgen of maffe Japanners, wordt een moeilijke.
-Dieth
-Greg Puciato, Ik ga daar Trent Reznor punten scoren.
-Bloodywood, maar eerst een rood puntje op mijn voorhoofd zetten
-Chelsea Grin, alles kapot!
-Hellmut Lotti, nog meer alles kapot!!!! Tenzij de Dome al volzit, dan wordt het Katatonia
-Eten
-The Halo Effect
-Lorna Shore, laatste restjes kapot maken!!!
-Motley Crue: my heart...MIE HEART, KICKSTART MY HEA-AA-AART
-Kreator
-Def Leppard
-Nachtkus aan Graspop geven en naar huis bollen, klaar om 2 maanden aan een infuus te hangen.

Zelfs op de 2 mindere dagen kan ik me uitstekend bezig houden. Wordt een goede editie, dat weet ik nu al.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
Donderdag: een mindere dag. Wordt waarschijnlijk een zuipdag.
-As I Lay Dying: huurmoordenaarmetal, fuck yeah!
jij hebt een nieuw genre ontdekt zie ik
also, donderdag een rustige dag die heb ik nog niet vaak gelezen haha, voor mij een verdomd volle dag. maar zo te zien ga jij je ook goed vermaken
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
jij hebt een nieuw genre ontdekt zie ik
also, donderdag een rustige dag die heb ik nog niet vaak gelezen haha, voor mij een verdomd volle dag. maar zo te zien ga jij je ook goed vermaken
Laten we zeggen dat ik meer heb aan de bands van vrijdag en zaterdag dan donderdag. Ik heb uiteindelijk wel een netjes gevulde programma donderdag, maar ik heb in de meeste bands van die dag hooguit verregaande interesse.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.632
3.255
Het moment waar niemand op gewacht heeft is gekomen: mijn spoorboekje!
Hoewel je ervanuit gaat dat we er niet op wachtten, ik vind hem zeer geslaagd, erg levendig opgebouwd zo :LOL:
-Festileaks meeting, duidelijk maken dat indien Sleep Token tegenvalt dat ik bepaalde mensen boos ga aankijken
ik voel me aangesproken, ik steek het nu alvast op dat je dat zelf gecreëerd hebt door je oren te laten verpesten bij Mimi
-Greg Puciato, Ik ga daar Trent Reznor punten scoren.
Winner!
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Antimatter gaat dus blijkbaar "harder" werk spelen op GMM, iemand enig idee welke liedjes dit kunnen zijn? Ben te lui om dit zelf op te zoeken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken