Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
ik heb ook net gemerkt dat buiten beast in black mainstage 2 op donderdag op zen minst 1 vrouw op podium heeft voor heel de dag.
spiritbox, epica en arch enemy met de zangeres, ghost met keyboards.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en RubenJS

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
403
565
ik heb ook net gemerkt dat buiten beast in black mainstage 2 op donderdag op zen minst 1 vrouw op podium heeft voor heel de dag.
spiritbox, epica en arch enemy met de zangeres, ghost met keyboards.
Dan hoop ik op het scenario van ā€œ17 girls in a rowā€œ van Steel Panther :love::censored:šŸ«£
 
  • Haha
Waarderingen: festivalryo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.649
5.113
ik heb ook net gemerkt dat buiten beast in black mainstage 2 op donderdag op zen minst 1 vrouw op podium heeft voor heel de dag.
spiritbox, epica en arch enemy met de zangeres, ghost met keyboards.
En Yannis van BIB zingt hoger dan menig vrouw, dus die mag je ook best meerekenen. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.681
7.449
En Yannis van BIB zingt hoger dan menig vrouw, dus die mag je ook best meerekenen. ;)

Bij onze ontdekking van Beast in Black dacht m'n partner in eerste instantie dat Tarja aan het zingen was bij Blind and Frozen (zonder dat ze er beeld bij had). Al weet ik niet meer precies in hoeverre het een grap was, verbazing dat het als een vrouw klonk, of serieus was.
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Sabaton zal niet komen voor alterbridge.
Daar zetten ze eerder een lokaal rockbandje voor neer.
Goedkoper en hetzelfde genre
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Ik vind sodom sowieso een verbetering.
Dus laat maar komen.
Teutonic big four met een speciale show zou van mij ook mogen headlinen.
ik denk niet dat iemand serieus was over Sabaton, die zullen alleen komen als er een headliner onverwacht weg valt.
die donderdag is inderdaad al vrij stacked, ze kunnen net zo goed alles wat doorschuiven in dat geval en inderdaad een kleinere band boeken. kunnen ze Ghost ook gelijk een kwartiertje extra speeltijd geven. maar goed ik ga er voorlopig van uit dat Alter Bridge gewoon komt

Als Alter Bridge niet komt en alles wordt doorgeschoven, ga ik echt wel verdrietig zijn want dan spelen mijn grootste 2 must sees van de Donderdag tegelijk. (Arch Enemy en MiW)
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.359
5.929
Dat bericht van Alter Bridge leest voor mij alsof Myles Kennedy gewoon door een flinke verkoudheid zijn stem kwijt is. Maar een "respiratory infection affecting the vocal cords" (of wat er ook precies stond) klinkt een stuk gewichtiger natuurlijk. Maak mij hoe dan ook voorlopig totaal geen zorgen over hun Graspop show, wat de infectie ook precies is, meeste infecties kosten maximaal een week of twee om weer helemaal de oude te zijn.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.517
Dat bericht van Alter Bridge leest voor mij alsof Myles Kennedy gewoon door een flinke verkoudheid zijn stem kwijt is. Maar een "respiratory infection affecting the vocal cords" (of wat er ook precies stond) klinkt een stuk gewichtiger natuurlijk. Maak mij hoe dan ook voorlopig totaal geen zorgen over hun Graspop show, wat de infectie ook precies is, meeste infecties kosten maximaal een week of twee om weer helemaal de oude te zijn.
Ja ik ook. Tot nu toe nog geen enkele reden om aan te nemen dat het hier om iets serieus gaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Alter Bridge zou voor mij persoonlijk de eerste echte tegenvaller zijn moesten ze uitvallen. Hopelijk moet het zo ver niet komen.
Ik hoop het voor hun en de fans. Alhoewel dan is mijn grootste clash ooit opgelost. Alter bridge vs symphony x. Alter bridge ben ik grotere fan en heb ik al een aantal keren gezien. Maar symphony x nog niet. Hopende op the odyssy.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.393
2.908
Skid Row cancelt na hun Australische data ook de 2 dagen in Japan op 25 en 26 mei.
Dit om griep-achtige symptomen bij de zanger. Komt toch wel dichterbij half Juni zošŸ¤¦
 

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
229
396
Ok ik heb een pagina of 40 gemist geloof ikšŸ™ˆ. Is het heel nuttig om alles terug te lezen? Afzeggers had ik inmiddels ook meegekregen. De laatste was Exodus geloof ik maar als ze daar Sodom voor in de plaats zetten hoor je mij niet klagenšŸ¤Ŗ
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
ik denk niet dat iemand serieus was over Sabaton, die zullen alleen komen als er een headliner onverwacht weg valt.
die donderdag is inderdaad al vrij stacked, ze kunnen net zo goed alles wat doorschuiven in dat geval en inderdaad een kleinere band boeken. kunnen ze Ghost ook gelijk een kwartiertje extra speeltijd geven. maar goed ik ga er voorlopig van uit dat Alter Bridge gewoon komt

Als Alter Bridge niet komt en alles wordt doorgeschoven, ga ik echt wel verdrietig zijn want dan spelen mijn grootste 2 must sees van de Donderdag tegelijk. (Arch Enemy en MiW)
Als er iets wegvalt regelen ze meestal een kleinere vergelijkbare act. De kaarten zijn immers al verkocht, dus je zou als organisatie dief van je eigen beurs zijn als je een dure act gaat neerzetten.
Naar mijn mening hoeft dat niet altijd slecht nieuws te zijn.
Ik zie liever Santa Cruz of The Poodles een keer op Gmm dan bijv Steel Panther.
The poodles zijn ook een zeer effectieve vervanger geweest voor SP.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken