Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.631
3.253
Alleen maar goed lijkt me, mensen met zo'n instelling kunnen beter gewoon op voorhand vertrekken in plaats van daar in bizarre verbazing te kijken naar iets dat ze toch niet lijken te vatten, om dan tegen hun vrienden te beginnen lullen dat dat toch op niks trekt.
Meer plaats voor ons en de juiste sfeer voor PT ❤️
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.697
Timetable komt me perfect uit. Enige is dat ik een fijne plek voor Live wil. Dus Ray Wilson beetje aan de zijkant mee krijgen en iets eerder richting hoofdpodium.
...en vervolgens ( na 1:15 +Live+ ) lekker na 22:15 langzaam op huis aan, perfect.
Je kan toch op zn minst gaan kijken naar de headliner? Jezus man. Iedereen moet het zelf weten natuurlijk, maar schiet mij maar lek hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Oh, maar mijn schema is heel simpel en te begrijpen hoor @RubenJS

Voltage -> Tracksack -> Ten Times A Million -> Sven Hammond --> Stahlzeit -> Rowwen Heze -> White Buffalo -> Nile Rodgers -> eerste helft Ray Wilson -> klaar staan voor Live en dan +LIVE+.... daarna zie ik wel, maar kan me heel goed voorstellen dat ik het dan wel oke vind voor die dag.
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
826
2.379
Oh, maar mijn schema is heel simpel en te begrijpen hoor @RubenJS

Voltage -> Tracksack -> Ten Times A Million -> Sven Hammond --> Stahlzeit -> Rowwen Heze -> White Buffalo -> Nile Rodgers -> eerste helft Ray Wilson -> klaar staan voor Live en dan +LIVE+.... daarna zie ik wel, maar kan me heel goed voorstellen dat ik het dan wel oke vind voor die dag.
Snap het ook wel. Als het echt je ding niet is, lekker skippen. Was wel verrast om je reactie op de opmerkingen op je tijdschema ;)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.454
6.116
Maar soms kan iets op plaat je weinig tot niets doen maar je live omver blazen. Het zou zonde zijn om dat eventueel te missen en het kost niks want je bent er toch al.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.697
Snap eerder naar huis gaan sowieso nooit echt. Al helemaal niet vóór een headliner, dat je na 3 nummers Foo Fighters vertrekt kan ik begrijpen, maar het helemaal skippen? Nah.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Snap eerder naar huis gaan sowieso nooit echt. Al helemaal niet vóór een headliner, dat je na 3 nummers Foo Fighters vertrekt kan ik begrijpen, maar het helemaal skippen? Nah.
Wie gaat er in godsnaam al na 3 nummers Foo Fighters weg, werkelijk onbegrijpelijk? wat een vergelijking 🤣
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
In het Pinkpop-topic wordt door velen grote verbazing uitgesproken over de uitspraak van Trommelen dat 90% de headliner wil zien. Dit zou veel lager zijn.

Is er hier iemand die de headliner niet hoeft te zien, is daar ook weer verbazing over. Bijzonder.
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.454
6.116
In het Pinkpop-topic wordt door velen grote verbazing uitgesproken over de uitspraak van Trommelen dat 90% de headliner wil zien. Dit zou veel lager zijn.

Is er hier iemand die de headliner niet hoeft te zien, is daar ook weer verbazing over. Bijzonder.
Heh? Er zit een verschil in willen zien en het niet perse willen zien maar het even uitproberen toch?

De verbazing is volgens mij vooral dat Dennis het niet eens een kans wil geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Ik geloof eigenlijk niet dat ik me moet verantwoorden over wel of niet interesse tonen in Porcupine Tree?

het is niet dat ik iets anders zeg dan eerder gezegd te hebben in dit topic, er zal daarom op dat vlak geen verbijstering moeten zijn. Heb al veelvuldig gezegd dat hoofdzakelijk +LIVE+ de reden is voor mijn Bospop zaterdag ticket.

en heb ook zeker geen behoefte mij te verantwoorden tegenover reacties als:
"Wat. De Fuck. Gast"
"Je kunt niet iedereen even serieus nemen op dit forum. Dat moge toch duidelijk zijn onderhand."
"En je dan ook nog mengen in discussies over de programmering op festivals"
"Jezus man. Iedereen moet het zelf weten natuurlijk, maar schiet mij maar lek hoor."


zo iets kan ik dan weer niet serieus nemen. Even los van of ik afgelopen tijd de moeite heb genomen om het überhaupt een kans te geven, ook daarover ben ik geen verantwoording schuldig, geloof ik oprecht. En joh, blijf je wel staan, geniet er vooral van! Gun eenieder een mooie festival dag!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
In het Pinkpop-topic wordt door velen grote verbazing uitgesproken over de uitspraak van Trommelen dat 90% de headliner wil zien. Dit zou veel lager zijn.

Is er hier iemand die de headliner niet hoeft te zien, is daar ook weer verbazing over. Bijzonder.
Stel ik zou vrijkaarten voor Pinkpop krijgen mét 20 munten per dag erbij, dan zou ik zelfs even bij Robbie gaan kijken bij het gebrek aan een alternatief. Niet willen
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Oh, maar mijn schema is heel simpel en te begrijpen hoor @RubenJS

Voltage -> Tracksack -> Ten Times A Million -> Sven Hammond --> Stahlzeit -> Rowwen Heze -> White Buffalo -> Nile Rodgers -> eerste helft Ray Wilson -> klaar staan voor Live en dan +LIVE+.... daarna zie ik wel, maar kan me heel goed voorstellen dat ik het dan wel oke vind voor die dag.
Mooi lijstje Dennis. Als ik je een tip mag geven. Neem even de moeite voor een half uurtje Porcupine Tree. Vind je het niks kan je alsnog naar huis. Zal vast niet ver zijn...... Maar is echt een goede band.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.697
Ik geloof eigenlijk niet dat ik me moet verantwoorden over wel of niet interesse tonen in Porcupine Tree?

het is niet dat ik iets anders zeg dan eerder gezegd te hebben in dit topic, er zal daarom op dat vlak geen verbijstering moeten zijn. Heb al veelvuldig gezegd dat hoofdzakelijk +LIVE+ de reden is voor mijn Bospop zaterdag ticket.

en heb ook zeker geen behoefte mij te verantwoorden tegenover reacties als:
"Wat. De Fuck. Gast"
"Je kunt niet iedereen even serieus nemen op dit forum. Dat moge toch duidelijk zijn onderhand."
"En je dan ook nog mengen in discussies over de programmering op festivals"
"Jezus man. Iedereen moet het zelf weten natuurlijk, maar schiet mij maar lek hoor."


zo iets kan ik dan weer niet serieus nemen. Even los van of ik afgelopen tijd de moeite heb genomen om het überhaupt een kans te geven, ook daarover ben ik geen verantwoording schuldig, geloof ik oprecht. En joh, blijf je wel staan, geniet er vooral van! Gun eenieder een mooie festival dag!
Je hoeft je inderdaad niet te verdedigen, maar dat doe je nu alsnog 😅
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
In het Pinkpop-topic wordt door velen grote verbazing uitgesproken over de uitspraak van Trommelen dat 90% de headliner wil zien. Dit zou veel lager zijn.

Is er hier iemand die de headliner niet hoeft te zien, is daar ook weer verbazing over. Bijzonder.
Ik hoef de zondag headliner op Bospop ook niet te zien 🤫
Die sla ik echt over.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.547
11.023
Ik geloof eigenlijk niet dat ik me moet verantwoorden over wel of niet interesse tonen in Porcupine Tree?

het is niet dat ik iets anders zeg dan eerder gezegd te hebben in dit topic, er zal daarom op dat vlak geen verbijstering moeten zijn. Heb al veelvuldig gezegd dat hoofdzakelijk +LIVE+ de reden is voor mijn Bospop zaterdag ticket.

en heb ook zeker geen behoefte mij te verantwoorden tegenover reacties als:
"Wat. De Fuck. Gast"
"Je kunt niet iedereen even serieus nemen op dit forum. Dat moge toch duidelijk zijn onderhand."
"En je dan ook nog mengen in discussies over de programmering op festivals"
"Jezus man. Iedereen moet het zelf weten natuurlijk, maar schiet mij maar lek hoor."


zo iets kan ik dan weer niet serieus nemen. Even los van of ik afgelopen tijd de moeite heb genomen om het überhaupt een kans te geven, ook daarover ben ik geen verantwoording schuldig, geloof ik oprecht. En joh, blijf je wel staan, geniet er vooral van! Gun eenieder een mooie festival dag!
Het helpt ook niet echt als je m'n reactie bloedserieus gaat opvatten. Kan mij het verrotten wat je gaat kijken, het was alleen opvallend aangezien iedereen hier voor Porcupine Tree naar Bospop gaat. Niks meer, niks minder.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.252
3.818
Ik geloof eigenlijk niet dat ik me moet verantwoorden over wel of niet interesse tonen in Porcupine Tree?

het is niet dat ik iets anders zeg dan eerder gezegd te hebben in dit topic, er zal daarom op dat vlak geen verbijstering moeten zijn. Heb al veelvuldig gezegd dat hoofdzakelijk +LIVE+ de reden is voor mijn Bospop zaterdag ticket.

en heb ook zeker geen behoefte mij te verantwoorden tegenover reacties als:
"Wat. De Fuck. Gast"
"Je kunt niet iedereen even serieus nemen op dit forum. Dat moge toch duidelijk zijn onderhand."
"En je dan ook nog mengen in discussies over de programmering op festivals"
"Jezus man. Iedereen moet het zelf weten natuurlijk, maar schiet mij maar lek hoor."


zo iets kan ik dan weer niet serieus nemen. Even los van of ik afgelopen tijd de moeite heb genomen om het überhaupt een kans te geven, ook daarover ben ik geen verantwoording schuldig, geloof ik oprecht. En joh, blijf je wel staan, geniet er vooral van! Gun eenieder een mooie festival dag!
Hey Dennis, je bent een gezellige gast met veel liefde voor jouw Pinkpop (ook al ga je nog niet zo gek lang). Chapeau! Samen een pint of iets speciaals drinken bij de Brand special beer bar. Lijkt me best ok.
Maar laten we het dan over andere zaken hebben dan muziek 😉.
 
  • Haha
Waarderingen: BetterDays en nikita

Gebruikers die dit onderwerp bekijken