Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
160
32
Dank voor jullie reacties! Ik vind een stuk lopen niet erg, als ik maar een plekkie kan vinden. Wij zijn met drie of vier tentjes en willen natuurlijk het liefst een klein kamp kunnen maken. Al zou dat helemaal achteraan op de camping zijn, geen probleem. Maar hoe groot achten jullie de kans dat dit, ook achteraan, een onmogelijke opdracht wordt op vrijdagavond? Want dan moeten we de plannen wellicht toch gaan heroverwegen.
Wij zijn nooit heel vroeg en komen dus altijd op een drukke camping aan. Zijn nog nooit heel ver gelopen, als we een plekkie zien dan knallen we onze tent er neer. Wij zijn met zijn tweeën en maken er verder ook geen kamp van, dus geen stoelen en anderszins, Loop verder ook nooit over de camping, dus ik kan je vraag helaas niet beantwoorden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
612
315
Dank voor jullie reacties! Ik vind een stuk lopen niet erg, als ik maar een plekkie kan vinden. Wij zijn met drie of vier tentjes en willen natuurlijk het liefst een klein kamp kunnen maken. Al zou dat helemaal achteraan op de camping zijn, geen probleem. Maar hoe groot achten jullie de kans dat dit, ook achteraan, een onmogelijke opdracht wordt op vrijdagavond? Want dan moeten we de plannen wellicht toch gaan heroverwegen.

Als het om 3-4 puptentjes gaat, denk ik dat er nog wel een plaatsje te vinden moet zijn om die bij elkaar te zetten. Maar dan moet je het vooral aan de buitenranden van de camping zoeken en dan niet naar een plek waar alle 4 de tentjes met de opening naar elkaar staan, maar een plek waar ze in ieder geval bij elkaar staan en je nog plaats hebt om samen te zitten. Dat moet wel lukken zou ik zeggen

En goede vraag wanneer het tijdschema er komt. Ik ben ook wel benieuwd over een aantal verdelingen
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Jamel

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
612
315
Daar is ie dan, de timetable! Vrijdag redelijk zoals verwacht, behalve dat BZB een kwartier extra krijgt. Zaterdag dus een uur en een kwartier voor zowel Live en Nile Rodgers, maar Porcupine Tree maar anderhalf uur. Podiumindleing klinkt wel logisch. En zondag is gewoon Bospop zoals we gewend waren met alleen langere speeltijden voor de Headliner en de Sub met een wat mij betreft logische podiumverdeling.

En het tributes podium is qua programma gelinkt aan de tent. Dus geen overlap met main.

Bospop.png
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr en wenteldave

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.309
6.509
Riverside vlak voor Porcupine Tree en die laatste speelt anderhalf uur. Damn, dat valt tegen
 
  • Verdrietig
Waarderingen: nikita

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.413
6.722
Riverside vlak voor Porcupine Tree en die laatste speelt anderhalf uur. Damn, dat valt tegen
Inderdaad. Zag vorige week al een 'leak' voorbij komen van de zaterdag en hoopte dat het fake zou zijn. Niet dus. Wie verzint het in hemelsnaam om PT te laten beginnen op het moment dat Riverside klaar is? Als er nou twee bands op dit affiche zijn die dezelfde doelgroep hebben dan zijn het deze twee. Dat wordt dus of eerder weg bij Riverside of een mindere plek bij PT. Heel erg zonde.
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: nikita en Joslittel

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.309
6.509
Inderdaad. Zag vorige week al een 'leak' voorbij komen van de zaterdag en hoopte dat het fake zou zijn. Niet dus. Wie verzint het in hemelsnaam om PT te laten beginnen op het moment dat Riverside klaar is? Als er nou twee bands op dit affiche zijn die dezelfde doelgroep hebben dan zijn het deze twee. Dat wordt dus of eerder weg bij Riverside of een mindere plek bij PT. Heel erg zonde.
Ja, idd. Hier baal ik wel een beetje van.

Zou BZB de reden zijn dat Musest 75 min krijgt of andersom (ook een rare keuze).
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
612
315
Inderdaad. Zag vorige week al een 'leak' voorbij komen van de zaterdag en hoopte dat het fake zou zijn. Niet dus. Wie verzint het in hemelsnaam om PT te laten beginnen op het moment dat Riverside klaar is? Als er nou twee bands op dit affiche zijn die dezelfde doelgroep hebben dan zijn het deze twee. Dat wordt dus of eerder weg bij Riverside of een mindere plek bij PT. Heel erg zonde.

Hoef je je bij Bospop over het algemeen niet heel druk over te maken. Zelfs als je het hele optreden van Riverside vooraan staat in de tent, kan je nog tot op 10 meter van de hekken van het hoofdpodium komen bij Porcupine Tree binnen de eerste 5 minuten van het optreden. Dat moet wel lukken.

Dat anderhalf uur voor Porcupine Tree redelijk kort is, ben ik wel eens met de aard van hun nummers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.281
3.853
Kan prima leven met anderhalf uur PT. Bij de meeste shows van 2 uur en langer begint mijn aandacht aan het einde toch wat te verslappen. Jammer dat Stahlzeit en Kelvin Zhero tegelijk staan, maar ja... first world problems.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.537
3.060
Best frustrerend deze timetable zo. Had Chic en/of Rowwen Heze toch lekker in die tent gezet.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.189
10.552
Riverside voor PT en na Live was precies waar ik bang voor was, jammer. Aan de voor en achterkant wordt dat dus een deeltje misseb. THE white Buffalo gelukkig in de tent, dat is wel mooi. Voor de rest lekker heen en weer lopen en bijna alles wel meepakken. Zin in!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.731
1.896
Toch vraag ik me wel eens af hoe ze nou tot een bepaalde indeling komen. The Waterboys gaan bv van een uurtje op de main in de middag een paar jaar geleden naar de afsluiter in de tent deze editie.….?
Porcupine Tree had van mij ook wel wat langer gemogen…..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.731
1.896
Timetable komt me perfect uit. Enige is dat ik een fijne plek voor Live wil. Dus Ray Wilson beetje aan de zijkant mee krijgen en iets eerder richting hoofdpodium.
...en vervolgens ( na 1:15 +Live+ ) lekker na 22:15 langzaam op huis aan, perfect.
Jij slaat Porcupine Tree over? Je maakt een grapje...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.508
6.183
neuh, geen grapje

dagje voor mij voornamelijk +LIVE+ en de rest is allemaal mooi meegenomen.
Ik kan me niet voorstellen dat je een dagkaart koopt en dan niet eens de moeite neemt om op zn minst even te gaan kijken bij de headliner. Vindt je het alsnog niks dan kun je alsnog gaan, maar het niet eens iig even proberen, daar kan ik echt niet bij.

Hoeveel mooie dingen je op festivals wel niet kan missen als je ze onnodig uit de weg gaat....
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.281
3.853
Ik kan me niet voorstellen dat je een dagkaart koopt en dan niet eens de moeite neemt om op zn minst even te gaan kijken bij de headliner. Vindt je het alsnog niks dan kun je alsnog gaan, maar het niet eens iig even proberen, daar kan ik echt niet bij.

Hoeveel mooie dingen je op festivals wel niet kan missen als je ze onnodig uit de weg gaat....
En je dan ook nog mengen in discussies over de programmering op festivals 😂🤣.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
oh, boehoehoee....

iemand is niet geïnteresseerd in Porcupine Tree en we beginnen te janken? LOL
 
  • Haha
Waarderingen: Mark's Kal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken