Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.675
5.170
Kunnen ze Mimi niet ondertussen als vervanger van The Distillers laten spelen? Heb het gevoel dat iedereen van dit forum er verplicht naar toe moet, met al die straffen, ze kan zo wel een tentje vullen.
Als het dan toch moet, dan maar het liefst zo laat mogelijk op de dag.
Met genoeg bier op is het misschien nog wel te pruimen.. šŸ˜
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.675
5.170
Ik zie toch op het moment wel wat mensen aanwezig hier:
1684325132568.png
Bang om de 1000 te missen zeker (en terecht, ik ken de pijn... šŸ˜°)?

Wat denken jullie? Voelen jullie 'm vandaag?
Gaan we voor de eindsprint? šŸ˜›

gerry dee comedy GIF by CBC
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
856
2.509
Ik zie toch op het moment wel wat mensen aanwezig hier:
Bekijk bijlage 4925
Bang om de 1000 te missen zeker (en terecht, ik ken de pijn... šŸ˜°)?

Wat denken jullie? Voelen jullie 'm vandaag?
Gaan we voor de eindsprint? šŸ˜›

gerry dee comedy GIF by CBC
Bang sowieso, en tja een eindsprint. Ik weet t niet. Weinig interessants te melden hier de laatste tijd
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
264
407
Zou Lordi misschien een goede vervanger zijn? Ik vond ze live in Amsterdam wel leuk en weten dr ook echt wel een show van te maken. (Weet niet of dit kan in hun tour).
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.433
6.800
Vanuit het Werchter topic. De geruchten kloppen dus zeer waarschijnlijk, aangezien Werchter en Graspop veel dingen hetzelfde doen. Mijn inschatting dat de munten op het terrein 3,50 gaan kosten, lijkt daarmee ook bevestigd. En gelukkig werkt er geen Koekdoos voor Graspop die ons door een systeemwissel een aantal consumpties aftroggelt.

Drank- en eetbonnen
Onze vertrouwde, papieren drank- en eetbonnen zijn niet meer. In het Festivalpark betalen we drank en eten vanaf dit jaar cashless met Coins. Ook op Camping The Hive en The Hive Resort zijn dezelfde Coins geldig. In voorverkoop kost Ć©Ć©n Coin 3,25 euro, tijdens het festival betaal je 3,50 euro per Coin.
De chip op je polsbandje is jouw elektronische portemonnee waar je Coins oplaadt en vervolgens mee kan betalen in het Festivalpark, op The Hive en The Hive Resort. Coins kan je opladen op je polsbandje aan de kassaā€™s of via een QR-code die je met de smartphone scant.
Coins zijn in voorverkoop verkrijgbaar tot en met zondag 25 juni 2023. Je koopt ze per 20, 40, 60 of 80 stuks via ticketmaster.be. De voucher die je toegestuurd krijgt, wissel je on site in.
 

Nightrage

Randprogramma
13 nov 2022
114
229
Hun tour eindigt deze week. Zou er overigens zelf ook niet zo enthousiast van worden. Begreep van anderen hier dat niet iedereen ze in Amsterdam leuk vond

Sluit me bij deze mensen aan, vond Lordi echt ontzettend saai. Kostuums zijn grappig om de zien, maar de muziek zit echt geen pit in, super simpele pop rock refreintjes. Instrumentaal ook niks spannends. Leuk dat ik kan zeggen dat een songfestival band gezien heb, maar zal het niemand aanbevelen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.225
10.651
Vanuit het Werchter topic. De geruchten kloppen dus zeer waarschijnlijk, aangezien Werchter en Graspop veel dingen hetzelfde doen. Mijn inschatting dat de munten op het terrein 3,50 gaan kosten, lijkt daarmee ook bevestigd. En gelukkig werkt er geen Koekdoos voor Graspop die ons door een systeemwissel een aantal consumpties aftroggelt.
Klinkt best prima. Heeft die tot nu toe nutteloze plastic unit in je bandje ook eindelijk een functie.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken