Best Kept Secret 2023

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
3 bummers:

Arlo Parks vs. Alvvays
Mars Volta vs. Surf Curse
En Aphex Twin start als het nog niet donker is....


Rest moet ik wat dieper op ingaan
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
217
189
Is het normaal dat er maar zo weinig namen op de main staan?

En alles wat ik wil zien op The Secret ook maar drie kwartier.. hmm. Aphex Twin die relatief vroeg begint en eindigt is dan wel weer voordelig voor mij.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
Is het normaal dat er maar zo weinig namen op de main staan?

En alles wat ik wil zien op The Secret ook maar drie kwartier.. hmm. Aphex Twin die relatief vroeg begint en eindigt is dan wel weer voordelig voor mij.
Was vorig jaar ook ja, vind ik ook gek
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.268
2.206
Heeft podium Muziekgieterij nu een echt eigen programma? Ik zie bijvoorbeeld De Toegift alleen daar staan. Hetzelfde met Stoop Kid.
Progamma the Secret is nokjevol. Hoop echt op een betere tent dan vorig jaar....
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.774
2.366
Heeft podium Muziekgieterij nu een echt eigen programma? Ik zie bijvoorbeeld De Toegift alleen daar staan. Hetzelfde met Stoop Kid.
Progamma the Secret is nokjevol. Hoop echt op een betere tent dan vorig jaar....
Verwacht hetzelfde concept met een krijtbord als vorig jaar
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
524
344
Timetable geeft voor mij toch wel weer de matige lineup weer van dit jaar. Vraag me toch af waar de hoge prijs van dit festival dan op gebasseerd is als je het vergelijkt met festivals als dtrh, Rock Werchter etc. Qua aankleding en randprogrammering is het nou ook weer niet zo bijzonder. Zouden ze al incalculeren dat ze niet uitverkopen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.657
11.472
Tijdschema is nu ook officieel uit. Leakje van een half uur wordt toch zeer gewaardeerd, ook al is het schema niet al te best.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Lekker tijdens naar Chemical Brothers naar Sylvie Kreusch.

Maar schema ziet er op het eerste zicht wel goed uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: TheSillyP

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.268
2.206
Best tevreden hoor. Kan op basis hiervan een heel aardig schema maken.
De clash van Alvvays en Arlo valt inderdaad op, en ik verwacht dat the Secret eigenlijk te klein gaat zijn voor Alvvays.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pbuch1980

Lion

Support act
7 mrt 2017
790
1.630
Het meest vervelende vind ik dat om Jockstrap te kunnen zien, je Kurt Vile en Japanese Breakfast bijna volledig mist.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.268
2.206
Toch 1 zeurpunt: er staat eigenlijk niets gepland tegenover dat eerste uur van Oscar. En ook tegenover Goldband staat er niet echt een alternatief.
 
  • Leuk
Waarderingen: pomelo

guystanding

Playlistbediener
20 nov 2019
15
8
Ik vind die zaterdagavond echt afgrijselijk oninteressant op Interpol na zeg. Eerst moeten kiezen tussen Alex G en Young Fathers om daarna eigenlijk in niets meer echt zin te hebben. Bah bah bah.

edit: die hele One op de zaterdag vind ik het festival onwaardig. Tinariwen nog enigszins gezellig.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.268
2.206
Ik vind die zaterdagavond echt afgrijselijk oninteressant op Interpol na zeg. Eerst moeten kiezen tussen Alex G en Young Fathers om daarna eigenlijk in niets meer echt zin te hebben. Bah bah bah.

edit: die hele One op de zaterdag vind ik het festival onwaardig. Tinariwen nog enigszins gezellig.
Die zaterdag wordt heen en weer pendelen tussen TWO en the Secret. Met een grote boog door het bos, want niets te zoeken op ONE die dag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken