Graspop Metal Meeting 2023

diaan

Campingartiest
18 apr 2023
89
174
@diaan Hopen dat Ghost signeert, hoe cool zou het zijn om z'n handtekening onder die geweldige tekening van jou te hebben?!
Oh mijn God, hou op! Serieus, als ze signeren daar, dan lig ik de dag ervoor al in de rij 🤣🤣🤣. Maar op goed geluk mijn tekening meenemen... Dat is wel een risico…
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

RubenJS

Support act
18 feb 2023
856
2.509
Oh mijn God, hou op! Serieus, als ze signeren daar, dan lig ik de dag ervoor al in de rij 🤣🤣🤣. Maar op goed geluk mijn tekening meenemen... Dat is wel een risico…
Tekening in de auto laten liggen, alleen mee t terrein op wanneer signeren is aangekondigd :).
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.773
7.602
Ik wordt weg gebracht, dus geen auto… Maar het is zeker de moeite waard om eens goed over na te denken 😁👍🏻

Als ze signeren, dan zal het vooraf wel bekend zijn, en anders inderdaad kluisje huren.

Sabaton en WT waren afgelopen jaar vooraf al bekend voor signeren in ieder geval
 

diaan

Campingartiest
18 apr 2023
89
174
WOW!! potlood tekening? Misschien in een kluisje als het past
Potlood inderdaad 😊

ik ga eens nadenken. In een koker moet het wel redelijk veilig blijven. Zijn die kluisjes een beetje van formaat?
 
Laatst bewerkt:

Paul!

Campingartiest
4 dec 2022
98
198
Potlood inderdaad 😊

ik ga een nadenken. In een koker moet het wel redelijk veilig blijven. Zijn die kluisjes een beetje van formaat?
Tekenig ziet er strak uit.
Daarom in een koker lijkt het me veilig.
Ik weet het formaat van de kluisjes niet.
Dit is ook mijn eerste keer (combi) graspop met tiener zoon.
 
  • Leuk
Waarderingen: diaan

diaan

Campingartiest
18 apr 2023
89
174
Ben wel benieuwd hoeveel kluisjes er zijn en hoe snel ze weg zijn. Iemand een idee?
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
418
584
ah wist niet dat die info al bekend was
40 en 50 euro is wel wat duurder dan vorig jaar volgens mij?
en kluisjes met oplader zijn er alleen per dag dus, weet niet of dat altijd al zo was?

Er is vorige week een pagina "festivalpark" gekomen met alle informatie.

Prijzen vorig jaar weet ik niet meer, maar dat lag ook wel in deze richting volgens mij.
 

gmm033

Campingartiest
20 nov 2018
93
171
Ben wel benieuwd hoeveel kluisjes er zijn en hoe snel ze weg zijn. Iemand een idee?
Wij hebben tot nog toe altijd een kluisje weten te bemachtigen. Vorig jaar voor het eerst achter het net gevist voor een groot formaat, maar met wat proppen bleek er verbazingwekkend veel in zo'n kleine te gaan. Gewoon niet als laatste op je todolist plaatsen en je niet laten afschrikken door de lange rij.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en diaan

Gebruikers die dit onderwerp bekijken